Jump to content

clio 3 1,5dci grandtour


tomojure

Recommended Posts

Evo vako.Imam dotićnog klitaća pa me interesiraju neke stvari.

Pod: 1-ulijevam ulje u motor 10w40 total za turbodizel motore može li to ili mora sintetika

         2-koliko ima ventila po cilindru i dali ih triba štelat

Aj prvo da riješim ovo pa ću nastavit.

Edited by tomojure
Link to comment
Share on other sites

5w40, mislim da su po dva, netreba, koliko je prešao

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

Ja bi ti preporučio ovaj viskozitet  5w40 Fully Synthetic,što se ventila tiče imaš ih 4 po cilindru i ne treba ih podešavati.

Link to comment
Share on other sites

Priša je 190 000km. Iman ga već dvi godine i uvik ulivam to ulje i minjan ga na 10 000.

Možda dolijen 1 litru do izmjene.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi ti preporučio ovaj viskozitet  5w40 Fully Synthetic,što se ventila tiče imaš ih 4 po cilindru i ne treba ih podešavati.

K9K ni u jednoj verziji  nije 16 ventilski motor , dakle ima 8 ventila tj. 2 po cilindri i ne treba ih podešavati , jer ima hidrauličke podizače.

Što se tiče ulja za taj model , ako nema DPF , RN0710 je norma obavezna , a ako ima DPF onda je obavezna norma RN0720 ali u oba slučaja puna sintetika je mus.

Link to comment
Share on other sites

Pardon falija san.

Ulija san ELF evolution 700 turbo dizel.

Ja san u ove dvu godine napravija 45 000 i bogu fala za sada nisan ima nikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

Evo vako.Imam dotićnog klitaća pa me interesiraju neke stvari.

Pod: 1-ulijevam ulje u motor 10w40 total za turbodizel motore može li to ili mora sintetika

         2-koliko ima ventila po cilindru i dali ih triba štelat

Aj prvo da riješim ovo pa ću nastavit.

Imam još problema s letvom volana.

Dali je reparirat ili kupit novu.

Koje su cjene ali samo za Split i okolicu.

Link to comment
Share on other sites

Onaj u Sucurcu sto ih je teparirao je otisao u penziju.

Cuo sam za nekog u Opelu...

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kakve probleme s letvom? Moj megic je skoro 350k i na crijevu mi pušta servo ulje evo već preko 10 godina, godišnje cca litru, pa je još uvijek ok i ne treba minjat.

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

U mog klitaća je izgleda elektro letva,

Klapucka prednji desni točak po rupama a kad smo digli na dizalicu desna spona kad se uvati rukom i prodrma gori doli onda se čuje u letvi klapanje.

Link to comment
Share on other sites

obično prvo spona dobija luft, pa krajnik, pa tek onda letva ako se sve to zanemari i ne mijenja

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Izgleda da mi neradi 1 brzina ventilatora motora.

Molija bi nekog da mi pokaže sa slikama di se nalazi osigurać i relej da mogu provjerit.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Izgleda da mi neradi 1 brzina ventilatora motora.

Molija bi nekog da mi pokaže sa slikama di se nalazi osigurać i relej da mogu provjerit.

Nije ni osigurač ni relej. 

Ili loš konektor na samom motoru ili reostat.

Link to comment
Share on other sites

K9K ni u jednoj verziji  nije 16 ventilski motor , dakle ima 8 ventila tj. 2 po cilindri i ne treba ih podešavati , jer ima hidrauličke podizače.

Što se tiče ulja za taj model , ako nema DPF , RN0710 je norma obavezna , a ako ima DPF onda je obavezna norma RN0720 ali u oba slučaja puna sintetika je mus.

Podizaci na K9K nisu hidraulicki. Pogledati nacin podesavanja zamjenom potrosenih plocica ovdje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.