Jump to content

Koji auto kupiti?


Hajni

Recommended Posts

Pozdrav,

nadam se da sam u dobroj temi. Dakle, kupujem Meganea III, s obzirom da radim oko 25.000 km godišnjem uzeo sam u obzir samo dizelske motore. 

Suzio sam izbor na tri modela:


1. http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.5-dci-oglas-19692279

1.5 dci mi se čini kao dobar kompromis između snage i potrošnje. Ovo je model sa 105 ks (čitao sam negdje da su proizvodili taj motor s 5 ks manje zbog co2 emisija). 

 

2. http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.5-dci-reg-1-god-90.000-km-navi-oglas-16872282

Ne znam ima li neke primjetne razlike između ova dva motora? Radi li ikakvu razliku tih 5 ks. Educirajući se, skužio sam da su ipak bitniji Nm od KS. 

 

3. http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.9-dci-oglas-19643086

Ovaj motor se ipak malo više preporučuje. Snažniji, veći pa bi trebao biti i izdržljiviji. 

 

Svi naravno reklamiraju da je auto u savršenom stanju, bez ulaganja. Ovaj prvi ću ići pogledati idući tjedan pa ću vidjeti uživo kakav je. Na firmu je pa se ne plaća prijepis, ali se mora registrirati onda. Na drugom je rađen već servis pa je to prednost. No ima 35000 kilometara više. Treći mi se i najviše sviđa, no čovjek se ne javlja, a i najsiromašniji je opremom. 

E sad, jasno mi je da se to sve subjektvno, nekom je bitnija snaga motora, a nekome oprema.

Ima li nekih objektivnih razloga zašto bi neki od ova tri bilo bolje kupiti? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja bi prvi, jedino što ne volim kad ga toliko hvali u oglasu. Budeš sam došao i vidio. To je uvoz, odakle?

Drugi ima ručnu klimu i zbog toga ga ne bi ni uzimao u obzir.

Treći je uvoz iz Italije i prema tome imam predrasude.

Sent from my LG G4

Za normalnu upotrebu je 1.5 pravi izbor. Uvoz 1.9 je skuplji i cudno je kad je jeftin, što znaci da je jeftino nabavljen

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja bi prvi, jedino što ne volim kad ga toliko hvali u oglasu. Budeš sam došao i vidio. To je uvoz, odakle? 

 

Zahvaljujem na mišljenju :hop:

Da, to sam zaboravio pitati. U utorak ga idem pogledati pa ću sve ispitati. Ovako na slikama mi izgleda kao da je sic od vozača malo pohaban. 

Ako je iz uvoza, to znači da se kilometri ne mogu nikako provjeriti? Čudno mi je da se već na 70.000 km sicevi unište.

Čovjek preko telefona veli da nema nikakvih oštećenja na sicevima pa nema druge nego provjeriti na licu mjesta. 

Ako sve bude na prvu OK i ako se dogovorimo oko cijene, budem ga odvezao u ovlašteni servis na provjeru za svaki slučaj. 

Još moram samo naći kad su intervali za promjenu dijelova. Vidim da za zupčasti stoji da se mijenja na 150.000 km što mi se čini jako dugačko.

Link to comment
Share on other sites

Mogu se provjeriti km u servisu i jos štošta

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja bi vam predložio, ako ste u mogućnosti naravno, za 8500€ možete kupiti i uvesti, megane 3 i to 2013 g ful opremom: tempomat, start stop sustav, navigaciju, automatsku klimu i sve drugo a ako se posreći i hend free sistem paljenja.

Dobijete garanciju na rabljeno auto. Sve kilometre i održavanja provjerite u ovlaštenom servisu.

Nemojte vjerovati poštembiljanim servisnim knjižicama, ako ima u knjižici mora biti i u ovlaštenom servisu.

Sicevi nesmiju biti pohabani sa tako malo kilometara, ja sam imao škodu octaviju II , 2007 g i bila je u super stanju, ništa nije bilo pohabano.

kada sam je odlučio prodati i u potrazi za drugim autom, svi su imali od 120000 do 150000 km, a unutrašnjost kao da su prošli 500000 tako da sam od takve kupnje odustao.

veliki servis na meganu jednostavno provjerite tako da im pošaljete broj šasije i oni vam pošalju listu održavanja automobila, šta se i na kojoj kilometraži mjenja.

Znači, moj prijedlog je da auto kupite vani, mogu vam pomoći savjetima. sve ostalo na pp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja sam uvijek mislio da se prije 100000km nema kaj vidjeti habanje. Sad imam 75000 da nisam prije 10000 stavio navlake sad bi se već uvelike vidjelo na sjedalu (tad se vidlo malo)... 

Malo lošija kvaliteta sjedala, moji kilogrami (100) i pohaba se... Dok ostalo (mjenjač,volan,papučice) nema tragova habanja, zasad,osim poneke ogrebotine.

Moram priznati da sam nekako poceo biti jako skeptičan prema rabljenim dizelima (prije sam bio teški zagovornik).

Pogotovo ovi koji dolaze izvana,krcati opremem, izgledaju ko bomboni. Ali s preko 150 000km na duši.

Kolega nedavno uzeo jedan takav, nakon 3-4 mjeseca otišao dvomaseni zamašnjak, trošak preko 10000kn (neovlaštenom), pa si ti misli.

A tu je još turbina,DPF,dizne.... 

Ako kupuješ,obavezno provjeri kilometražu jer nakon 150tkm te stvari rado odu i nekome ko se stvarno kuži da ga dobro, ali dobro pregleda...

Link to comment
Share on other sites

Vani, al je kilometraža/servisi u ovlaštenom štimala...

 

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

 

 

Edited by vlovrec
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.