Jump to content

Imobilizator- izvor moje tuge


Kasabian

Recommended Posts

Kao što sam naslov kaže imam problem sa imobilizatorom kao i svi Renaulti tog godišta. Konkretnu temu nisam baš našao pa sam zato otvorio ovu. Ako postoji, molim da me se uputi, a ova da se obriše. Dakle ponekad veselo sjednem u auto, on zabruji i ja odem u vama nepoznato, a meni poznato. No, nekad i nije baš tako pa crvena lampica počne brzo blicat. Nekad vratim kljuc u početnu poziciju pa dam kontakt i dobro je, a ponekad to radim jedno 48 puta. Bilo kako bilo, frustrurajuce je. Javlja se ponekad jednom u tjednu, a nekad 29 puta u danu.

Dakle konkretno pitanje, na koje ocekujem bar donekle konkretan odgovor, glasi : Može li se taj imobilizator potpuno isključiti, ako da, gdje i po kojoj cijeni? Ako ne, kaj da radim? Probao sam sve trikove s youtubea, redtubea, pornhuba, ali nista ne uspijeva... :( Kme

Hvala vam naljepša :)

Link to comment
Share on other sites

Moze se potpuno iskljuciti. kako i gde i ko to radi u HR nemam pojma. potrebna je poprilicna oprema i ECU se otvara i ocekuj platiti 500kn miiinimum za tako nesto

Odi u renault i provjeri dal ti oni mogu iskopcat reci da ga ne zelis jer eto. 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

neznam, ja znam za ovo sto sam napisao

 

Link to comment
Share on other sites

 Može li se taj imobilizator potpuno isključiti, ako da, gdje i po kojoj cijeni?

 

Može.. Mislim da je cijena 600kn, ak se ne varam...  Tolko je mene izišlo...

http://www.benc-elektronik.com/

Dečki su odlični..

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

imam isti problem..na jednom ključu mi dela samo centralno,a s drugim ga mogu samo upalit..probaj ga ponovno uparit..gurneš ključ u bravu i daš kontakt i istovremeno stisneš tipku za zaključavanje/otključavanje na ključu i trebala bi ti svetlit lampica imobilizatora i drži tako dok se ne ugasi..

Link to comment
Share on other sites

Ajde bum probal sutra pa javim.. fala na info :yeah:

 

Link to comment
Share on other sites

Imobilizator i dalje maltretira, no pojavio se drugi problem... prije par dana, kad je bilo hladnije, upalio sam ujutro auto i okretaji su se dignuli na nešto više od 2000 okretaja i tak ostali dok se auto nije zagrijao, poslije tijekom dana se više nije ponavljalo... drugi dan se dogodilo isto pa sam otišao kod mehaničara koji mi je počistio zaklopku, motoric i promijenio gumice na zaklopki. Nakon toga, auto je radio dobro da bi se onda okretaji poceli sve sporije spustat na oko 750. Kad klima radi konstantno su na 1000, kad je ugasena se zaustavljaju ispod 1000 pa onda polako padaju do 750. Kad kažem polako, mislim polako. 

Ako je itko pratio moje eskapade sa twingom zna da sam sad spreman polit auto benzinom i zapalit jer je*eno ne mogu vjerovat da i ovaj auto ima problem sa ler gasom koji vjerojatno nece nitko nikad riješiti kao ni twingo.  Svima ce bit dobro i normalno. A ja cu auto zaista zapalit.  Vatrom. Ako imate rješenje, pišite,  bit cu izrazito zahvalan. 

P s. Bio sam kod braće, rečeno mi je da bi auto trebao bit tamo 2-3 dana da ga ispituju u svim rezimima. Ja bez auta ne mogu tolko bit.  Zapalit cu svijet

Link to comment
Share on other sites

Kaj se tice klime mislim da je normalno da radi na toliko okretaja kad je upaljena 

Kod mene isto digne okretaje na 1000 kad ju upalim

Link to comment
Share on other sites

Napominjem da je prije bio ler s klimom na oko 850. Sad je 1000 ili iznad.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.