Jump to content

Voda+elektronika


rodjo30

Recommended Posts


Pozdrav! 

Imam gadan problem sa svojim Scenicom...sve je krenulo od kiše i zastopanih odvoda ispod sajbe...prelilo se unutra, pretinci ispod nogu (naprijed)  puni vode i onda krece veselje...nece palit, a kad upali pocnu divljati brisaci, sve moguce greske...nece ni ugasit nego u brzinu i "crk!"...nakon odstopavanja i dva dana susenja, upalio i odvezao 10-ak km do majstora,iduci dan nece palit, zakljucan volan, nema komunikaciju s dijagnostikom...pomozi Bože...a za tjedan dana treba ic na more :/ klinci "odusevljeni"....  Iako se javljala i ranije ali rucna normalno funkcionirala,*Parking brake fault* stalno iskace i kada se ostale greske smire, jer je osigurac bio skoro natopljen. On je ispod vozacevog sjedala... Ne znam kako ce ovo sve zavrsiti i ima li spasa(??), ali eto neka drugima bude pouka da ne zaborave kao ja na te odvode... Ako ima kakav savjet ili makar utjeha...help!

 


 0
 Quote  Edit Go to top 

image.jpg

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pravac Chipoteka po sveto trojstvo sprejeva:

  1. Kontakt 60: skida koroziju s konektora i pinova
  2. Kontakt WL: čisti ono što je 60 nagrizao i ostavio za sobom
  3. Kontakt 61: lubrikant koji podmazuje konektor, te štiti od vlage i ponovne korozije

 

Link to comment
Share on other sites

To je vec napravljeno, osiguraci kod akumulatora i ECU su suhi, problem radi izgleda sve sto je u kabini :/ zna li netko za sto je taj relej i ostali osiguraci ispod sjedala?? (Znamo da je jedan od 25A od ručne)

Link to comment
Share on other sites

Pravac Chipoteka po sveto trojstvo sprejeva:

  1. Kontakt 60: skida koroziju s konektora i pinova
  2. Kontakt WL: čisti ono što je 60 nagrizao i ostavio za sobom
  3. Kontakt 61: lubrikant koji podmazuje konektor, te štiti od vlage i ponovne korozije

 

Kad se konektor nasprica kontakt sprejem, jel treba cekati da se to potpuno osusi pa onda ustekati ili ga treba ustekati dok je jos "mokar"?

Link to comment
Share on other sites

Ovi simptomi , sem ručne , se obično javljaju kad vanjska preklopna jedinica (UPC) se nakvasi ili skroz strada.

Probaj sa drugom UPC.

Link to comment
Share on other sites

Hvala za savjete! Na sve pristajem, ovaj auto mi je jako drag pogotovo kad znam da je motor, podvozje i sve mehanicko besprijekorno i nakon 293000km.... Pristao bi i na kompletno nove instalacije... Ma bas mi ga je zao i nadam se najboljem ishodu, makar mi je majstor (radi 80% francuze) napomenuo da nije vidio takav auto koji nakon sranja sa strujom/vodom vise ikada funkcionira besprijekorno... :((

Link to comment
Share on other sites

Ako trebas pravog majstora za Scenica, javi se. I s elektricarem ti mogu pomoci (Cobra alarm na Cepinkoj, i sam vozi Grand Scenic II kao moj) tako da ih poznaje u dusu.

Link to comment
Share on other sites

Ako trebas pravog majstora za Scenica, javi se. I s elektricarem ti mogu pomoci (Cobra alarm na Cepinkoj, i sam vozi Grand Scenic II kao moj) tako da ih poznaje u dusu.

Kostur_OS imas poruku :)

Link to comment
Share on other sites

Nasli glavnog krivca... 30-pinski konektor ispod sjedala, hrđave i trule zice... Cim ga je dotako, auto ozivio...sad lemilica, sheme i udri... Samo je pitanje tko ima vremena za to... Pocinju godisnji :/

Link to comment
Share on other sites

U odvodima je i bio problem..kilu mulja smo izvukli iz njih... Ali bilo je kasno za struju... Ovo su slike zlikovca ispod vozackog sjedala... Ako ima neki majstor na podrucju Osijeka koji ne ide sutra na godisnji,a znao bi se poigrati s ovim, slobodno neka me kontaktira, dam i br. u inbox... Prilicno je hitno!

image.jpg

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

Shema ti ne treba,samo lemilica,lem,termobužir,raspoznavanje boja i mirna ruka majstora.Izbaciti konektor i spojiti kao na slikama u linku frenchkey-a.

1-2h posla.

Takav spoj je siguran od eventualnog budućeg prodora vode i vlage.

Link to comment
Share on other sites

Kad se konektor nasprica kontakt sprejem, jel treba cekati da se to potpuno osusi pa onda ustekati ili ga treba ustekati dok je jos "mokar"?

  1. Okupaš sa 60, pustiš 10-15min da nagrize
  2. Ispereš to sa WL-om. On brzo isparava i pustiš minutu-dvije da se osuši.
  3. Našpricaš konektor sa 61 i tako mokrog vratiš natrag.

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Premostili konektor, odnosno zice koje su popucale i koje su jako zahrđale... Osim ručne sve radi, i javlja jos 3 greske (slika)

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.