Jump to content

Mikroremeni


Del Piero

Recommended Posts

Pozdrav,

par brzopoteznih pitanja jer mi je malo hitno. Auto je Clio 1,2 16 V, 2004. g., ima klimu, servo, ABS

1) Mijenja li se i mikroremenje kada se radi zamjena zupčastog i vodene pumpe i koje? Naime, majstor kaže da bi on zamjenio neko mikroremenje kod alternatora.

Jesu li to dva remena-od alternatora i klime? Mijenja li se usput mikroremen serva (ako on uopće postoji) ili je totalno na drugoj strani i to nije uobičajeno?

Molim pomoć, kao što vidite, veliki sam laik u ovome.

2) Je li minimalna debljina diska 17,7 mm (ovdje sam pronašao informaciju: http://www.sanel.biz/downloads/tehnicke-informacije/Ferodo/FERODO najmanja debljina i momenat pritezanja diska za putnicka vozila.pdf)

I može neka preporuka za diskove (prednje), pločice mi ne trebaju. Nešto ok kvalitete sa prihvatljivom cijenom (ako znate, nabacite i cijenu odmah).

Hvala na odgovorima!

Edited by Del Piero
Link to comment
Share on other sites

Imaš ukupno 2 remena.

Zupčasti i mikroremen. Kad se mijenja zupčasti najmanji je problem zamjeniti i mikro. Jer pucanjem mikro remena postoji velika šansa da se isti podvuče pod zupčasti i onda imaš štetu od nekoliko tisuća kuna.

Ako mijenjaš disk onda obavezno moraju ići nove pločice.

Uzmeš li ATE ili TRW nećeš pogriješiti.

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno zašto mi onda majstor govori da bi on zamjenio remen alternatora i remen kompresora klime i on govori da samo tražim u prodavaonici dva mikroremena za clia i to je to? Po netu gledam i da postoji neki remen serva pa sam se sav pogubio u tome.

Zupčasti i pumpu vode sam već kupio i to je kod njega, ali za ovo nisam znao.

Je li obavezno mijenjati pločice kad i diskove? Jer diskovi su mi na granici. Jučer sam mjerio i 17,8 mm je debljina. Ali pločice su još uvijek vrlo solidne, TRW su i imaju još dosta mesa.

Link to comment
Share on other sites