Jump to content

Izmjena akumulatora - Vel Satis


mk32003

Recommended Posts

Bok,

Spremam se zamjenit akumulator, pa da se neugodno ne iznenadim (ovo mi je prvi Renault) da li nekaj može zajebavat ako odpojim stari aku i stavim novi ?
Tipa, ključ karticu ne prepozna, prozore treba programirat, radio kod itd. ?
Kakva su vaša iskustva sa "novijim" Renaultima ?
Ovaj u njemu je star 5.5 godina. Jučer kad sam upalio auto (stajao je par dana na jakom suncu), truba nije radila.
Tek nakon 15minuta vožnje nakon kaj sam mu upaltio svjetla je proradila 
:aua:

Link to comment
Share on other sites

moras unjeti radio code i prozore profurati dno vrh

tak je barem na lagunama i espacu

Link to comment
Share on other sites

Nema neka sranja tipa uskličnici, pa na Clip resetirat nekaj ?

Jebate novi BMW moras u menu ići novi aku promjenit.

Točno izabrat brand i snagu akua..

Link to comment
Share on other sites

Nema ništa osim radio memorije i kalibriranja prozora. Ako to želis izbjeci onda punjac spoji na kleme prije nego ih odvojis od akumulatora. Ja nemam OEM radio pa imam hrpu postavki za zvuk i onda na ovaj nacin izbjegavam zajebanciju.

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm .... ispravljači, pogotovu ovi jeftiniji, ne daje stabilan napon kao akumulator - ume da im napon bude i preko 16-17 V ... može to da bude i problem. U svakom slučaju ja bih pre takve intervencije barem proverio napon na izlazu ispravljača.

Link to comment
Share on other sites

Jebali ih izvodi klema..5 šarafa moraš odvinut. Uopće ne mogu gedorom prići bočno. Mislio sam skinut drito sa pola akumulatora. Jel tako i sa Lagunama i Espacovima ?

108f3eb9f386e4e22dd1c79cabc79714.jpg

df356a2c03b5d9b656daf9a4cb96125e.jpg

Kad skinem kablove s kojim ključem te konektore skidam ? Smeta mu taj lim.

Link to comment
Share on other sites

Rekao sam ja da je 8. mjesec poguban za akumulatore :D Meni su na Cliu II i burazu na Twingu II krepali tvornički aukumulatori nakon 5.5god i to negdje oko 20.8. :)

Da vam nije palo na pamet spajati punjač akumulatora na kleme bez akumulatora :mad: osim ako ne želite riskirati sprženi ECU i pokoji senzor. Za te stvari postoji ona baterija koja se ubode u utičnicu upaljača pa drži struju u autu.

Link to comment
Share on other sites

Nije mi palo. Jer krokodilku ne mogu stavit na 2 crne i 2 crvene žice. Odpojit ću ga definitivno. Imam radio code.

Međutim treba ga prvo skinut ;)

I nije još riknuo, ali nije nikad ni nadopunjavan. Imam sa starog auta Vartu Silver Calcium staru 1.5g

Link to comment
Share on other sites

Vidim da su ovo Renault konektori i na drugim Renaultima.
Mada je bočni šaraf drugačije postavljen.
Inžinjera koji je ovo složio treba na robiju zbog gluposti.
Recimo na ovo Klitaću je pametnije napravljeno.
Sad zamisli da ti rikne aku negdje u pripizdini..treba ti set specijalnih gedora..ne klasičnih jer ih možeš na kitu nasadit :aua:
Renault_Clio_197_200_remove_battery_term

Edited by mk32003
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jebali ih izvodi klema..5 šarafa moraš odvinut. Uopće ne mogu gedorom prići bočno. Mislio sam skinut drito sa pola akumulatora. Jel tako i sa Lagunama i Espacovima ?

108f3eb9f386e4e22dd1c79cabc79714.jpg

df356a2c03b5d9b656daf9a4cb96125e.jpg

Kad skinem kablove s kojim ključem te konektore skidam ? Smeta mu taj lim.

 

Žičana četka, kontakt spray i vazelinska mast bi ti dobro došli...

Link to comment
Share on other sites

Na tvom mjestu bi uzeo novu pozlaćenu minus klemu, žice nagurao direktno u nju, te zaštitio lubrikantom poput Kontakt 2000 i vulkanizirajućom trakom da više nikad ne oksidira  ništa. Ovako nešto:

http://www.ebay.com/itm/2pcs-4-8-Awg-Gauge-Car-Battery-Terminal-Clamps-Positive-Negative-Set-Gold-/142075243063?hash=item2114582a37:g:alkAAOSwIgNXow0e

Link to comment
Share on other sites

Dobri ste dečki, svaka čast. Dodjem...kad bude nekaj kompliciranije.

Naravno da imam 1/4, 1/2 i 3/8" gedore...

Samo razmak na "-" klemi je bil takav da sam iz 2.pokušaja uspio gedoricu nabacit.. Neki dan nisam uspio, pa sam eto...žuć proljevao tu.

Na "+" sam se "*ebo" tak da (samo sa okastim je moguće) da skoro nisam morao kutiju sa osiguračima micat.

Ne znam zakaj, ali nema mi logike ovak loše i komplicirano izvode na akumulatoru napravit.

Stari aku ipak nije tak loš bio...stavio ga na "pametnog" punjača i pokazuje 12.6V i sam 2/5 crtica blinka...

No evo par slikica..

42ff38a89c54808b25ad7f8d6b611485.jpg

49b49ef593392906cb976c12846d5fb4.jpg

a21971e67500db8fa06215859122f161.jpg

c0253726722944b368c01a36a9f3470c.jpg

d854e57066ef50b8fce313aa708f2de5.jpg

Najviše sam se bojal dal bu auto karticu prepoznao, radio code proradil.

Uglavnom, dela sve, prozori namjesteni, radio i čuka :)


Link to comment
Share on other sites

Sad sam se sjetio da je nesto tako i kod mene strucno zakomplicirano.

Kad ovako ostavis kljuc na "+" klemi sjetim se prijatelja kako je sa kljucem napravio da je istopio akumulator i kljuc zavario na muldu.

Link to comment
Share on other sites

mogao si te vijke koji drže klemu stisnutu okrenut na drugu stranu pa bi bilo pristupačno..

Link to comment
Share on other sites

To sam se sjetio (kako sam napisao prije) kad sam sve slozio i poslikao. [emoji36] Budem drugi put probao ih okrenut...tko znam, mozda se i ne mogu ak postoji konus ili slično.

Link to comment
Share on other sites

 

a21971e67500db8fa06215859122f161.jpg

Najviše sam se bojal dal bu auto karticu prepoznao, radio code proradil.

Uglavnom, dela sve, prozori namjesteni, radio i čuka :)

OMFG. Sad uzmi papir i olovku, te 1000x napiši: "Nikada više neću ostaviti metalni alat slobodan na plus klemi od akumulatora"

Da se ovo zaglavilo između plusa i šasije/haube ne bi ti pomogao ni protupožarni aparat čak i da si ga stigao uzeti.

Link to comment
Share on other sites

Kao što napisah "-" je bio otkačen cijelo vrijeme. U tom je i poanta skidanja minus kleme prvo. Da ti slucajno alat sa plusa kratko ne spoji akumulator kroz sasiju.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.