Jump to content

Espace IV 2.2dci, 2005g.


BrkoTg.

Recommended Posts

Pozzz ekipa evo kako sam tražio info na ovom forumu vezano za punjenje alternatora, neki su izrazili želju da predstavim auto i napišem nešto što imam za sada skromnog iskustva.. prvenstveno auto sam kupio jer sam želio da mogu prevest 6 osoba iz obitelji a da su sve normalna sjedala, ne tipa kao što ima ZAFIRA, GRAND SCENIC i sl. već 6-7 normalnih sjedišta.. Auto nakon dugog "njuškanja" ( 4 mjeseca) po Njuškalu sam našao, prvi koji je po viđenom na slikama, opisu i meni najbitniji par rečenica razgovora na tel.vidio da vlasnik je dugogodišji i da je ozbiljan čocjek a ne neki preprodavač ili muljator.. Uz sve što me odbijalo od tog oglasa kada sam ga našao nakon razgovor od 5 minuta sa vlasnikom sam se uputio pravac Pakovo selo i kupio ga.. :))  Nakon samog pregleda izvana/iznutra sam vidio da je auto održavano, nije novo bez ogrebitnine ali je uz najmanja oštećenja što se mogla dogodit bio baš meni drag.. Koja piknica na vanjštini a unutrašnjost smijem rećim kao da je izašao sada iz dućana/tvornice.. Motor kada sam upalio je bio izrazito tih  (za razliku Fiat Stila 1.9Jtd sa kojim sam došao a koji je isto super motor i hvaljen) i bez ikakvih vibracija ili slično, odmah sam kranuo u orobnu vožnju sa vlasnikom i vidio da je auto točno  sve što je rekao na telefon i tijekom razgovora uživo istina.. Provozao nekih  15km i skužio da Fiat Stilo Coupe 1.9Jtd 85kw sa 1150kg je mala maca nasprem 2.2Dci 110kw i auta koji teži 1860kg. Jednostavno sa bilo kojeom brzinom i okretajima on se "rajcao" bolje nego Fiat.. oduševljenu nigdje kraja, jer sam mislio da je ipak najbolja mjera 3.0Dci za njega ali sam se grdo prevario!! Raskošu i prostranošću, pretincima i svim ostalim ne trebam previše pričat to svi znaju pa to preskačem, osim što kombinacija siceva je fantastična i pomjeranje izrazito lako i brzo svih siceva da dobijete željeni slobodni prostor.. Kao što sam napisao u predhodnoj temi na satu Espaca se nalazi 313 000km. motor je mijenjan na 165 000km. 2012g. i otprilke sam ga uzeo sa 150 000km koje je prešao novi motor (smješkajući se neće niti ovaj više od predhodnog) slobdno se smješkajte i vi.. :)))))) , naravno karoserija je provrtila 310tkm i kada vidite da nakon toliko km.auto je sačuvano unutrašnjost bez habanja apsolutno, sicevi su kombinacija koža-tkanina i niti jedan nije nema oštećenja na sebi, tako i svi tapacirunzi i ostala unutrašnjost.. Ne plašite se uzimat auta koja imaju puno km.ali su održavana, dr.je i posebna tema iz D.sam uveo masu Merc.poslije ratnih godina (taxi žute boje) svi sa 600 000km i više ali je svaki radio,vozio, izgledao kao da ima 120 000km a ne toliko i sve jedan je prodan.. Sutra dan  sam provjerio u Renault Gašperov u Splitu i sve je istina, kažem meštar je rekao da na tom motoru koji je došao na paleti 2012g. sa 0km.je "ispravljena" greška koju su kao imali ti 2.2Dci. Puno sam pričao se naslušao, mogu samo reći tko ga održava da neće lako stat a sada na 30tkm.pravit servise i gazit auto misleći da mu se neće ništa dogodit je dr.priča.. Ponukalo me još to jer rođak iz Švice imao 2.2Dci Lagunu 2003.samo s automatskim mjenjačem (volio bi da je Espace automatik, mislim da je to pravi omjer za nnjega) i navozao je se isto preko 300 000km ali se onda uplašio kvarova i prodao ju.. Mjenjač je 6 brzina i prva služi samo za kretanje, brm i odmah 2br.jer ako Espace sa 1860kg.i na uzbrdici primi 2br.onda mogu mislit kako Laguna vuče/ide i mislim da nisu svjesni vozaći sa manuelnim mjenjačem kako je brzo "utjeraju" u crveno i tako konstantno voze.. Espace jako brzo ubrzaje i od 65kmh. pa nadalje u 6oj brzine bez muke i treskanja ili vibracija vozi se.. Tako da užitak ga je vozit ali grad traži konstantno igranje sa mjenjačem.. Sreća meni za to najmanje služi pa se opet nadam dugom i sretnom nastavku ovakvog stanja.. Nisam se ponavljam obazirao na tolike km.u servisu sam provjerio dali je istina jer je unatrag par mj.prije moje kupnje zamijenjan set zupčastog i set kvačila sa zamajcem, to me najviše interesiralo jeli točno i kada su u servisu to potvrdili da postoje računi ništa više nisam tražio niti ispitivao... Uz sve kupljen je u početkom 7mj. a registriran početkom 5mj.tako da sam dobio 10mj.gratis rege i gratis prijepis, auto je glasio na firmu i čovjek mi je izdao R1 račun skojim sam samo otišao na Policiju i promjenio pločice i prometnu.. :)))

Evo par slika koje sam napravio kada sam ga dovezao, jedina većagreška na uatu su zadnja desna vrata su farbana (ništa loše niti zamjeram) nego nisu baš uspjeli pogoditi nijansu, na ovako noćnom svjetlu i kada je čist se primjeti inače preko dana ralika je neuočljiva.. To mi je sasvim nebitna stavka ali eto i to sam primjetio...

Servisi će se nastavit raditi svakih 15 000km ako ne i prije i nadam se barem 5g.da me služi za moje obiteljske svrhe i koju turu u turizmu jer mi je i tu potreban da pokrijem troškove održavanja i registracije, ovu sezonu je več zaradio ih.. :)))

Evo slikica, bit će i kada ga opet uredim izvana i iznutra više, zasad samo ovo imam..

Espace 2.2Dci-110kw, 2005g. Dinamique. Xenon, perači farova, automat.klima, ESP, ABS , 6 zračnih jastuka, sicevi koža/tkanina, alu 17 itd.

Espace6.jpg

Espace5.jpg

Espace4.jpg

Espace3.jpg

Espace2.jpg

Espace1.jpg

Espace.jpg

Espace9.jpg

Espace8.jpg

Espace7.jpg

Link to comment
Share on other sites

To je jedna krasna vozilica i želim ti puno udobnih i bezbrižnih km.

Link to comment
Share on other sites

Matane, pusti i nas ostale da imamo nekoliko auta ako si to možemo priuštiti :D

Link to comment
Share on other sites

Da bi riječ rekao i suzu pustio!

Samo dajte momci, bit će mi drago :hey:

Vidjeh da piše EX Laguna.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

To se traži!

Hvala na iscrpnom izvještaju.....

Očito si pogodio primjerak koji uz adekvatno održavanje može još dugo godina služiti.....

Sretno dalje i molim te nastavi sa izvještajima o održavanju ovdje da se vidi kako auto diše sa 11 godina i 300000+km

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala ekipa bit će izvještaja kako i koliko dugo će me držati sretnim.. :)))   Na ovolike km.i sve skupa a i cijenu za koju sam ga dobio vrijedi i ulagati koju kunu u njega ako bude zekao.. Trenutno su mi gume na 50% (DOT2014) i zimske su Mishelin Alpin 5, pa se najviše oko toga borim kako nabaviti povoljno ovu skupu dimenziju sa 101 oznakom težine do 5mj.kada ću trebat ga regat ponovno vjerujem da će biti za izmjenu..

Link to comment
Share on other sites

Probaj pogledati kumho Exsta....

Znaju imati povoljno ove velike dimenzije guma

Link to comment
Share on other sites

Takodjer XL nosivost trazi jer to je najveca. 101 rijetko di ce biti specificirana.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo da još malo podijelim sa javnosti svoju lađicu... Neki dan sam imao vremena i da se detaljno počistit unutrašnjost Espace-a, moram reći da uživo je stvarno lijepo vidjeti/sjediti/voziti auto s takvom opremom i očuvanosti.. Želim reći najviše da auto ima preko 300 000km, pa prosudite kako izgleda auto sa 300tkm. original i koje je održavano a koliko imaju npr.primjerci koje "mislimo" da su manje prešli samo zato jer na satu piše manja brojka i psihološki su nam prihvatljiviji nego ovi sa dokazom o puno km. Meni nikada nije bio problem kupiti auto sa puno km. (poslije rata sam se navozao i uvezao iz D. žutih taxi merca svi redom sa ili preko 600 000km) kada sam znao povijest održavanja tih automobila i naravno ako uz sve to ide i dokaz o knjižici održavanja vozila.. Impresionira me volan i mjenjač kako su se održali i nakon toliko vremena i habanja i to govori o kvaliteti materijala koja se ugrađivala u ovakva auta.. 

Pri kupnji nije imao svih 7 sjedala, zadnja 2 sam naručio preko Njuškala i za čudo naišao na poštenog čovjeka koji mi poslikao siceve detaljno prije slanja i rekao da su u super stanju bez nekih oštećenja ili poderotina.. Kada sam siceve dobio, samo sam ih dobro oprao i sistem klik-klak stavio na postojeće šine.. Zbog svoje profesionalne savjesti sam otišao na teh.pregled i platio 120kn. da upišu u prometnu i bude sve legalno.. Kada su stražnja sjedala tu, nema baš nekog prtljažnog prostora, no ima između ta 2 sjedala mjesta i ako nitko ne sjedi, ta 2 mogu se "sklopiti" ili samo dignuti prema naprijed na prednje 2 kopče i dobije se super prtljanik.. Nažalost to preklapanje i dizanje nisam poslikao, možda jednom dodam i te fotke kada uhvatim vremena.. Nakon nekoliko tisuća km zasad sve štima, nisam imao nikakvih ulaganja niti "fantomskih"v problema sa elektronikom osim što mi riknuo aku i njega sam morao izmjeniti.. Evo svi koji se "pale" na ovakve limuzine neka uživaju u slikicama.. :D  :D 

20161004_135950.jpg

20161004_135615.jpg

20161004_135701.jpg

20161004_174156.jpg

20161004_135334.jpg

20161004_135549.jpg

20161004_134906.jpg

20161004_173911.jpg

20161004_173852.jpg

20161004_134549.jpg

20161004_134530.jpg

20161004_135243.jpg

20161007_181830.jpg

20161005_071448.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onaj tko ti je rekao da su od 2005 na 2.2 dCi ispravili sve "greške" nema pojma o tom motoru. Vidim da je kod tebe verzija 110kW, zanima me ima li vodeno hlađenje EGR-a?

Link to comment
Share on other sites

Nije li od 2005. isključivo sa dpf-om tj 103kW?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@usrmaatre Pošto kupio po to i prodao.. To sam čuo od vlasnika, a kada sam išao na pregled u Gašperova ( za 160kn. pretresu auto i spoje na dijagn.) poslije kupnje baš da provjerim te stvari koje mi upale u uho, potvrđeno mi je u servisu i ima nalog (ja ga nemam čovjek je na firmi imao auto i pravdao rač.čuvaju se 5g.kod knjigovođe ako tko imao obrt/firmu zna o čemu pričam) kod njih da je ugrađen novi motor s 0km. 2012. što upisano i servisnu knjižicu samo ja nisam htio dati dododatnih 60kn da mi to isprinta nego mi sve usmeno rekao/potvrdio što me zanimalo.. 

Ako ima neka oznaka ili kako prepoznat/razlikovat motor mogu je pokušat naći.. Meni je bilo bitno da kada sam kupovao, lipo/tiho/ujednačeno radi, vuče kao bivol, ne dimi na šipku, poklopac a crijevo od turbine/zraka nema znakova ulja.. Pri jačoj turaži je da baci sitno zacnjenje ali nikada takvo da ostaje na asfaltu ili više ga primjetim noću u retrovizoru pri brdu kada pretječem nego danju, to vidim samo kada netko turira dr.auto u leru.. To su moji neki znaci po čemu pre/poznajem dali mi je motor ok kada kupujem auto.. Možete me smatrat ludim i staromodnim ali to je moje gledište kada kupujem auto..

Ne znam dali sve greške moguće ispravit, znam da uvijek poslije u red.modelu se isprave greške, koliko znam 2005 je redizajn Lagune i Espace-a, poslije su trebali imati "bolje/pouzdanije" motore.. Ovaj motor je stigao 2012g. iz tvornice, sada o tome koji je neznam stvarno ali dok sluša meni je nebitno koji je kod motora ili koliko kw ima..

Link to comment
Share on other sites

@usrmaatre Pošto kupio po to i prodao.. To sam čuo od vlasnika, a kada sam išao na pregled u Gašperova ( za 160kn. pretresu auto i spoje na dijagn.) poslije kupnje baš da provjerim te stvari koje mi upale u uho, potvrđeno mi je u servisu i ima nalog (ja ga nemam čovjek je na firmi imao auto i pravdao rač.čuvaju se 5g.kod knjigovođe ako tko imao obrt/firmu zna o čemu pričam) kod njih da je ugrađen novi motor s 0km. 2012. što upisano i servisnu knjižicu samo ja nisam htio dati dododatnih 60kn da mi to isprinta nego mi sve usmeno rekao/potvrdio što me zanimalo.. 

Ako ima neka oznaka ili kako prepoznat/razlikovat motor mogu je pokušat naći.. Meni je bilo bitno da kada sam kupovao, lipo/tiho/ujednačeno radi, vuče kao bivol, ne dimi na šipku, poklopac a crijevo od turbine/zraka nema znakova ulja.. Pri jačoj turaži je da baci sitno zacnjenje ali nikada takvo da ostaje na asfaltu ili više ga primjetim noću u retrovizoru pri brdu kada pretječem nego danju, to vidim samo kada netko turira dr.auto u leru.. To su moji neki znaci po čemu pre/poznajem dali mi je motor ok kada kupujem auto.. Možete me smatrat ludim i staromodnim ali to je moje gledište kada kupujem auto..

Ne znam dali sve greške moguće ispravit, znam da uvijek poslije u red.modelu se isprave greške, koliko znam 2005 je redizajn Lagune i Espace-a, poslije su trebali imati "bolje/pouzdanije" motore.. Ovaj motor je stigao 2012g. iz tvornice, sada o tome koji je neznam stvarno ali dok sluša meni je nebitno koji je kod motora ili koliko kw ima..

Kod mene 2.2 dCi 110KW oznaka motora G9T 7.02 ima 240 tkm. Jedino što sam do sada radio na motoru (dogodilo se u vremenu dok sam bio odsutan s foruma) su dvije dizne (nekako je to i razumljivo da na autu s 240 tm na satu "odu" dizne. Jedna je reparirana cijela (novi elektromagnet) dok je kod druge repariran samo mehanički dio (elektromagnet bio dobar). Ne znam što su na motoru mogli ispraviti osim eventualno stavljanja usisnih grana od kvalitetnije plastike, ili kvalitetnijih materijala za leteće ležaje (premda ja nisam imao problema s niti jednim od ovog nabrojanog). Nego nisi mi odgovorio, koji je motor u pitanju, pretpostavljam da je Euro III motor, a ne ovaj Euro IV (103 kW).

Link to comment
Share on other sites

@usrmaatre U prometnoj je 110kw, Euro 3, nevjerujem da je mijenjano to i da je taj novi motor stavljen od par kw. Jedino mogu provjerit po kodu ako znaš gdje se nalazi pokušam, jer kod njega nije baš prostrano kao kod lagune doći do bilo čega na motoru osim filtra kabine, zraka i lijevanja tekućina.. 

Link to comment
Share on other sites

@usrmaatre U prometnoj je 110kw, Euro 3, nevjerujem da je mijenjano to i da je taj novi motor stavljen od par kw. Jedino mogu provjerit po kodu ako znaš gdje se nalazi pokušam, jer kod njega nije baš prostrano kao kod lagune doći do bilo čega na motoru osim filtra kabine, zraka i lijevanja tekućina.. 

Nije ni kod lagune prostrano. To je isti motor kao kod mene, do nekog mjeseca 2005 ugrađivao se onaj sa 110kw, a nakon toga sa 103kw (Euro IV).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.