Jump to content

Clio 1.9dTi teško pali iz prve..


Guest

Recommended Posts

Pozdrav svima..ovako,vozim Clia 1.9dTi sa 250tisuća km..glavni problem je u svakodnevnom paljenju auta koje se manifestira u tome da bez obzira jel toplo ili hladno auto prvi put teško pali..iako se zna dogoditi da neko vrijeme da pali skoro svaki dan iz prve..a kad ne pali onda verglam po dva-tri puta da bi upalio...nekad se zna dogoditi da ga ugasim i nakon pola sata ili sat idem upaliti i opet vergla..servisi redovno rađeni,reparirana Bosch pumpa,novi akumulator,provjeren alternator..bar mi je tako rečeno da je sve s njim u redu..kompresija je malo lošija ali ne toliko da ne bi palio iz prve..Hvala unaprijed na savjetima.. :)

Link to comment
Share on other sites

Da se gorivo ne vraća iz Bosch pumpe u rezervar?

Da li ima mjehurića zraka prije palenja između filtera zraka i Bosch pumpe?

Link to comment
Share on other sites

Prije je bilo mjehurića zraka,međutim sve cijevi su zamjenjene,sad imam neke crne cijevi i filter goriva od VW grupacije..tako da sada i ne mogu vidjeti dal još ima zraka..hmm slabo se razumijem u sve to..samo ovako što čitam preko neta koji sve mogu biti uzroci...jedan mehaničar mi je rekao da možda ne dobivaju grijači svi struju istovremeno..

Link to comment
Share on other sites

Ako je motor topao i ako je vani toplo grijači nemaju funkciju.

Taj filter si stavio u staro kučište ili je filter došao sa novim?

Meni je na Laguni isti problem radio Bosch filter koji je bio niži za 1.5mm i u sistemu je bilo zraka konstantno. Dok nisam promjenio marku filtera nisam riješio problem.

Link to comment
Share on other sites

Da li ti je ostala pupmica od nafte stara na cijevima u motornom prostoru?

Ako je imas onda probaj prije paljenja kad odstoji auto napumpati dok ne bude tvrdo i probaj upaliti. 

To ti je za pocetak i da otklonimo sumnju na dobavu goriva.

Link to comment
Share on other sites

Da li ti je ostala pupmica od nafte stara na cijevima u motornom prostoru?

Ako je imas onda probaj prije paljenja kad odstoji auto napumpati dok ne bude tvrdo i probaj upaliti. 

To ti je za pocetak i da otklonimo sumnju na dobavu goriva.

Druga je pumpica,slična staroj..poslije cu pokušati jer sam maloprije išao upaliti auto..iz drugog pokušaja je upalio s verglanjem opet..jbg

Link to comment
Share on other sites

Vidim da je netko vec napravio na sta sam ja sumnjao i stavio nepovratni ventil na dovod, ovaj mali ventil prije filtera na cijevi. Novi ventil kosta 50ak kn.

Koliko dugo imas taj auti i kad se pojavio problem?

Link to comment
Share on other sites

Vidim da je netko vec napravio na sta sam ja sumnjao i stavio nepovratni ventil na dovod, ovaj mali ventil prije filtera na cijevi. Novi ventil kosta 50ak kn.

Koliko dugo imas taj auti i kad se pojavio problem?

cca 3godine ga imam..al problem se pojavio zadnjih godinu dana..prvo sam pumpu reparirao nanovo u Puriću ZG,dizne nisam jer je bilo preskupo a i rekli su mi u Istri da nije zbog dizni problem s paljenjem..onda mi je mehaničar poslije rekao da struja zeza paljenje jer svako toliko imam problem sa strujom na autu..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.