Jump to content

Twingo 1.2 8v - gtt - turbo - c3g


eto tako

Recommended Posts

Drugari , višak djelova od gtt me proganja pa razmisljam o novim mukama . Na youtube sam naišao na swap gtt>twingo ali smo u razgovoru sa el bayanerom i hansom zakljucili da je blok od 1.2 c3g isti kao 1.4. I onda sam naravno poceo da trazim twinga ... 

Prebacio bih glavu sa turbom i karb/granom ali me zanima da li ste naisli na slican projekat ili mozda imali iskustva ? Vidim da ih ima u Poljskoj i Ceskoj ali nikako da nadjem neki topic pa da ih kopiram ? 

Edited by eto tako
Link to comment
Share on other sites

Bilo je samo pitanje vremena kad ces se ovoga sjetiti :dada::yeah:

Koliko se sjecam bio je jedan twingo pred 10ak god u zg sa gtt-om ispod haube a gdje je zavrsio mozda ce netko drugi znati.

Link to comment
Share on other sites

Pa ja nemam cijeli motor viska, imam glave turbine i karburatore ... zato bih i kemijao ovako. 

Naravno prioritet su mi petice ali su i veca ulaganja pa bih zato vozio twinga dok sve ne sredim. Jer je pozeljno staviti i menjac gtt.

Link to comment
Share on other sites

Postoji kolega na forumu (dugo već ne aktivan) koji je i twingu imao motor iz R5 GTE (1.7i 69kw) ali on je cijeli motor sa mjenjačem ubacio u twinga.

Link to comment
Share on other sites

Rado bih i ja ali visak mi je dosao ovako ? 

A sve ostalo je stojalo u kuci pa je srecom dobro sacuvano. 

20160920_135816.jpg

Link to comment
Share on other sites

Odgovor sa RFS

 

Blok motora jeste isti ali ne znam za radilicu, zamajac i bregastu. Hilzne nisu iste kao ni klipovi. C1J1.4 turbo ima precnik cilindra 76mm i hod klipa 77mm a C3G 1.2 ima precnik cilindra 74mm a hod 72mm. Imam jednu sliku restauracije gtt turbo motora na kojem se jasno vidi odlivak da je blok C3G. Ako radilica i bregasta odgovaraju kupi hilzne i klipove za turbaka i pakuj masinu. Moraces da modifikujes karter sa zadnje strane radi podmazivanja turbine.
 

C3_G_RENAULT_1_4_TURBO.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prebacit alternator i pumpu na stranu prema mjenjaču i taman stane u moj R4....:yeah:

Link to comment
Share on other sites

Odgovor na moje pitanje za pumpu i menjac... opet sa RfS

 

Zamajac nabavi za turbaka jer nisam siguran da li su uglovi i broj zuba isti kao i na standardnom C1J/C2J1.4 motoru, to je bitno zbog senzora radilice, lamela za turbaka je fi 200 mm a za std fi 180mm, pumpa za ulje ide sa std 1.4 C1J/C2J motora, da ne bi imao problema sa karburatorom stavi elektronski modul A.E.I Renix 232, menjac moze iz R19 sa 1.7 F2N motora mada opet je najbolje pronaci originalni

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Pumpa za ulje nije ista. KOd obicnih 1.4 i na GTT, razlikuju se i vizuelno i po pritisku koji daju u ler gasu, treba povesti racuna o tome. Za obicne je 0.7b pritisak ulja kad je zagrijan motor u ler gasu, a kod turba je ako se ne varam 1.2b.

Link to comment
Share on other sites

zamajac ako je isti promjer na kojem su zubi, i isti broj zuba rjesis lako.. na mom primjeru sam pokazao kako a dosta je razlika bila, no bio je preduvjet da su oba 60 zuba na punom krugu.

sto se tice promjera lamele jel to stvarni ili nazivni promjer, jer megane 2 ima 240 - megane 3 rs 250 po specifikaciji a i jedan i drugi su zapravo 240

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.