Jump to content

Megane 4 dCi EDC Bose


direstraits

Recommended Posts

direstraits

Nekih 3-4k km se preslo, mozda vrijeme za malo utisaka. Da krenemo s pozitivnim stvarima:

- ovjes, tih, upija neravnine na 225/45R18 veoma lijepo

- prostor naprijed, siroko, u odnosu na megane 3 ima osjetno vise prostora

- nema cudnih zvukova iz unutrasnjosti vozila (bumo videli nakon 200k km...)

- Full LED svjetla jako dobro osvjetljavaju cestu

- mjenjac lijepo salta, nema nekih izrazenih trzaja ni u visu ni u nizu

- niska potrosnja, na otvorenoj cesti po ogranicenjima od 80 km/h ide na 4 L/100 km u ECO programu prema putnom kompjuKtoru

- motor lijepo povlaci iz niskih obrtaja

- masaza u sjedistu vozaca jako ugodna

- sjedista dobro drze i nisu ni premekana ni pretvrda

- ozvucenje veoma dobro, kantica u prtljazniku na mjestu rezervnog tocka dobro radi posao

- u sport rezimu prilicno direktan volan, dobar feeling za ovu vrstu vozila

- masa mogucnosti za personaliziranje i instrument table i R-Link2 ekrana, masa mogucnosti za personaliziranje apps i gps-a

 

Eh, nije sve ni savrseno, malo minusa slijedi

- pri oduzimanju gasa i kocenju motorom/coastingu pri vecim brzinama, vibracije iz pogonskog sklopa

- vibracije na rucici mjenjaca

- polozaj sjedenja los za osobe vise od 185 cm: ja sam 190 i 100 kg, cesta situacija da od retrovizora i kamere na prednjoj sajbi ne vidim semafor

- brizgaljke za ciscenje vjetrobrana preslabe, bacaju prenisko na visim brzinama, podesavane, bez efekta

- poprilicno los pregled straga, i straga bocno, usporedivo s Meganom 3 u coupe izvedbi

- glasan rad releja za tko zna sto, klik klik, svakih par sekundi, nisam skuzio sta se ukljucuje i iskljucuje od silne serijske i dodatne opreme

- putni kompjuKtor preoptimistican za potrosnju, rucni izracun pokazuje da je razlika 0.2-0.25 L/100 km

- putni kompjuKtor nema opciju prikazivanja potrosenog goriva... :nezna:

- ukljucivanje u promet ponekad sporo, kvacilo nevoljko ukljucuje pogon

- spora reakcija kod ukljucenog Start-Stop programa, pustim kocnicu, dodam gas, a u medjuvremenu vozilo krene unatrag na blagoj nizbrdici, jer se Hill Asist ukljucuje samo na vecim uzbrdicama

- neosjetljiv creep hod unatrag, problematicno kod voznje unatrag, npr. kod parkiranja, svakim pritiskom na kocnicu odvaja se kvacilo

- neosjetljiv volan u ECO/Comfort opciji, kao da sjedis pred kompjuKtorom i upravljas vozilom u drugoj sobi, a ne vidis kuda vozis

 

Sve u svemu, prolazna ocjena za ovu lovu, ljepsa polovina je zadovoljna, a ona je ta kojoj je vozilo i kupljeno. Tako da sve ove minuse iz njene perspektive slobodno mozete zaboraviti, jer ih ona ni ne primijeti. Prvobitni plan je bio Merc A klase s istim motorom i 7g auto getribom, ali je bio znacajno skuplji uz nemogucnost dobivanja slicne garancije i uslova servisiranja. 

 

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • direstraits

    22

  • Max

    6

  • fabi

    4

  • mata73

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nazalost, nisam voljan ucestvovati na takav nacin na ovom forumu. Aljkavost i nesposobnost pojedinih clanova tima koji upravljaju forumom, kao i nedostatak zelje da se od foruma nacini mjesto za ljubi

Evo jos par pikanterija: OBD port se nalazi kod odmorista za nogu, ispod poluge za otvaranje haube. Easy. Filter goriva se nalazi na straznjoj strani vozila, iza straznjeg lijevog tocka, odmah do re

Nekih 3-4k km se preslo, mozda vrijeme za malo utisaka. Da krenemo s pozitivnim stvarima: - ovjes, tih, upija neravnine na 225/45R18 veoma lijepo - prostor naprijed, siroko, u odnosu na megane 3 ima

Pa za 80km/h i nije neka wow niska potrosnja s obzirom kakvom se kombiniranom prosjecnom hvale. Za to klik klik jel ti mozda straznji brisac upaljen? Primjetia sam da se klik klik uvik cuje kad radi brisac i takoder par sekundi nakon sta se motor ugasi. Al to se iz auta ne cuje bas.

Link to post
Share on other sites
direstraits

Ne, brisač ne radi. 

Sjetih se još jednog minusa, kad su svjetla na auto, i uključena duga na auto, prilično je daleko ručica za uključiti žmigavac. I još jedan minus vezano za ručicu žmigavca, preosjetljivost je izražena, teško je uključiti komforni rad, a da se ne uključi žmigavac do kraja. Preslab graničnik. 

Link to post
Share on other sites
direstraits

Evo jedan plus koji sam zaboravio: ima senzor niskog nivoa tecnosti za brisace. :yeah::tulum:

Link to post
Share on other sites

Konačno da su počeli to ugrađivati.

Fiat Tipo iz 88 je to imao.

Link to post
Share on other sites

Pa ima i L2 to a M3 nema, dobra stvar jedino sto kad u Laguni to pocne svjetlit predadnes se da nekaj ne valja!?

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
direstraits

Fiat tipo je bio svemirski brod kad je izasao.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

To si u pravu max....prvi put kad mi se ta lampica upalila mislija san da je nešto crklo.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Da, ogromno zuto cudo zabljesne tako da je opasno po zivot ?

 

Kako je sad to na M4?

Edited by Max
Link to post
Share on other sites
direstraits

Nista specijalno, samo poruka na displeju. Ali mogu misliti da umjesto check injection ima isto sto i L3: ENGINE FAILURE HAZARD!!! Crveno po citavom displeju, blinka i zvoni ko crkva svetog vlaha. :help::rotfl:

Link to post
Share on other sites
To si u pravu max....prvi put kad mi se ta lampica upalila mislija san da je nešto crklo.

Kad se upali instiktivno pustim gas i bez kočenja lagano usporavam dok ne dođem sebi.

Kad shvatim što je sjetim se par masnih na račun ingenjera pa nastavim

Link to post
Share on other sites
direstraits

Evo jos par pikanterija:

OBD port se nalazi kod odmorista za nogu, ispod poluge za otvaranje haube. Easy.

Filter goriva se nalazi na straznjoj strani vozila, iza straznjeg lijevog tocka, odmah do rezervoara. Ispustanje vode se moze uraditi bez ikakvog alata, ostavljen je prorez na zastitnoj plastici. Kod zamjene, skine se zastitna plastika (jedan vijak i dvije matice), i mijenja se samo ulozak filtera. Cijena je diskontna, oko 15 € u OE ili OEM.

Ako nekoga interesira, OE filteri su:

uljni - purflux

gorivo - purflux

zrak - Mann

kabina - Valeo

Ulje u motoru: 4.8L

  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites

Samo da čestitam druže. Znam da neće samo žena voziti. :geek::D

Puno sretnih i bezbrižnih km vam želim, aBd još bolje kupili i poderali u zdravlju i veselju, onako narodski rečeno, a od srca poželjeno.

Iskreno se nadam da će vas super poslužiti, a ti si pravi RENAULT fan, nema mrdanja od baklave...

Ja sam skeptičan prema kvalitetu prvih RENAULT mačića za koje mislim da treba preskočiti, pa sam tako zaobišao Talisman i uzeo something completely different i budući da se radi o osnovnom modelu, za moje potrebe i lovu, ja prezadovoljan. Čak mi se sviđa kako se vozi...

Da ne peglam, buraz, sve najbolje.

:hey:

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
direstraits

Jazz.ba Nele! :yeah:

I kod mene je bilo nekih opcija, ali eto odlucilo se za ovo, nisam previse utjecao na izbor. Sta si ti pazario? :jez:

Link to post
Share on other sites

HYUNDAI Tucson 1.6 GDI

Osnovni model. Najosnovniji :D

To nije bilo u planu, ni u snovima ali se pokazalo kao razumniji izbor u odnosu na neki Megane / Talisman model. Puno prostora, lanac, 3.8 l ulja, solidna oprema... Jes' da ide kao Twingo ali može proći. Ugodno iznenađen. BeMzinac, iznenađuje potrošnjom. 8.5 grad.

Cijena je presudila, cca. 18500 €.

Nov.

Po meni, za tu vrstu auta, veoma povoljno. Pored cijene, važna je bila ponuda prostora i lak pristup do zadnje klupe i Isofixa.

5* na crash testu, solidan pekage... Ionako nisam tražio sporCki model nego nešto za porodicu. Lijep auto, ja zadovoljan.

Moram priznati da bi turbo verzija bila sretnija opcija i možda paket opreme stepen viši ali ni ovako nije loše.

Daleko. :D

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
direstraits

Znao sam da si otišao na istok. :yeah:

Sretno i da posluži bez problema! 

Link to post
Share on other sites
direstraits

Danas operem auto, otvorim gepek i brisem branik, kad ono ostecen lak na braniku. :jez:

Vrata gepeka dodiruju na 2 mjesta, sa strana brave. :help: :aua:

Link to post
Share on other sites
direstraits

Najgore sto nisam jedini s tim problemom, ovo je trebalo biti rijeseno prije nego je moj megane krenuo na proizvodnu traku. Desavalo se ovo vec od prvih isporuka. Ali prc. Valjda idu na onu: APP - ako prodje, prodje. :cekicem:

Link to post
Share on other sites

Isti problem ima susjed na Golfu 7 i ja na C4.

Tako da je to sada u trendu.

Link to post
Share on other sites
direstraits

Srecom, samo sam 10 puta otvorio gepek do sada, nisam obracao paznju uopce. Smijesno kakav propust prave.

Link to post
Share on other sites
  • MilosB locked i unlocked this tema
  • MilosB locked this tema
  • MilosB unlocked this tema
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..