Jump to content

Megane 2, 1.6-16v gasi se, trokira na hladno


BrkoTg.

Recommended Posts

Pozdrav ekipa!

Nekoliko mj.imam Megane 2 16.16v-82kw 2007g. dok su bile vrućine nije me zezao na hladno (nekada bi osjetio kratko vrijeme malo da nemirno radi na leru) sada kako su jutra zafriškala počeli i problemi.. Nedavno sam promjenio Lambda sondu, svjećice, ulja, filtre... 

Sada kada ga palim u "friška" jutra temp.ispod 15C, upali mi digne obrtaje na 1500 i ugasi se, nekada ostane radit ali obrtaje spušta nisko da moram dati gas, međutim kada dam gas i držim ga na istom  on sam diže i spušta obrtaje, ako ga vozim tako hladnog malo trokira kada ubrzavam i ako stanem i stisnem kumplung svaki put se ugasi. Upali bez problema ali moram dati gasa jer se odmah gasi na leru i držati ga na nekim većim obrtajima u mjestu ako želim da se ne ugasi.. 

Čim se temp. digne ili nakon 2km vožnje svi simptomi nestaju i pali i vozi se normalno!! Ne pali nikakve lampice i greške..

Moja sumnja, senzor temp.ili radilice? 

Megane ima i plin i iste simptome ima kada ga prebacim na plin dok je hladan pa moj zaključak da oko dizni i opskrbe gorivom/tlaka pumpe nema veze stim.

Molim pomoć...

Edited by BrkoTg.
Link to comment
Share on other sites

Senzor bregaste ili senzor na zamajcu. To je pretpostavka samo. :dobroje:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@Smuchac Sutra to provjerim kod meštra pa javim rezultate...  Dobro da si potvrdio moje sumnje.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nije senozor radilice niti bregaste već će biti izgleda ventil regulatora faze (selanoid razvoda faze) kako već tko zove..,

Senzore sreća smo mogli vratiti a pokušat ćemo ovo nekako naći pa zamjenit..

 

EDIT:  Danas je promijenjen senzor radilice, senzor bregaste ali isto... Nema pomaka..  Na dijag.je pokazana kao greška senzora bregaste međutim stavljen novi i sve isto i sumnja je na solenoid vvt razvodnika, kako on 900kn košta i ne može se vratit u slućaju da ne bude i to nismo uzeli većje otišao kod meštra koji ima polovnih djelova (Iko i Ante u Sinju-Han) paće pokušat on da vidi, kaže da čak sumnja na klapnu gasa...

Javim rezultate..

Edited by BrkoTg.
Link to comment
Share on other sites

Malo poslikaj ako bude on. :dobroje:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Danas zamjenjen solenoid vvt razvodinka (dephaser) i sve štima... Upali i ne gasi se, prima gas i nahladno sve 5.

Novi je koštao 900 kn a stavio sam polovni sa ugradnjom (jaka ugradnja 1 vijak) 400kn. jer nisam bio siguran a ako se opet ovako ponovi neće mi biti žao dati 900kn za novi jer živcira dobro na hladno..

Eto tako da simptome gašenja na hladno i "trokiranje" na hladno, ne primanje gasa zna prouzročit i ova stvarćica...

Link to comment
Share on other sites

zakaj 1.4 to nema? bi dobio još koji ks s tim ili kaj?

čem uopće služi? osim da se pokvari, naravno.

Link to comment
Share on other sites

I bolje da nema, samo bi radilo probleme radi 2-3ks više i to na višim okretajima.

Sastoji se od solenoida koji pušta ulje u kolotur i rotira bregastu i optimizira snagu/moment pri nižim/višim okretajima.

http://www.renaultforums.co.uk/_User-folders/vBulletinImg/2011/2/{805B54F3-1733-4D54-AB23-106D418EB7EE}.jpeg

Za 2-3KS koliko je bila razlika naprema prijašnjim bez VVT-a, skupa investicija kad krepa. A to je bio problem broj 1 kod 1.6 16V motora.

Link to comment
Share on other sites

Danas zamjenjen solenoid vvt razvodinka (dephaser) i sve štima... Upali i ne gasi se, prima gas i nahladno sve 5.

Novi je koštao 900 kn a stavio sam polovni sa ugradnjom (jaka ugradnja 1 vijak) 400kn. jer nisam bio siguran a ako se opet ovako ponovi neće mi biti žao dati 900kn za novi jer živcira dobro na hladno..

Eto tako da simptome gašenja na hladno i "trokiranje" na hladno, ne primanje gasa zna prouzročit i ova stvarćica...

Mozes li mi ga uslikati na mororu?

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Slažem se da je skoro bespotrebna,na snazi se i ne/osjeti a u potrošnji na benzinu ipak ima nekih pomaka, manja je potrošnja mada to i sve nebitno.. Bolje da je nema 1.4 evo zna i to bespotrebno stvoriti trošak a i probleme.. Poslikat ću danas i stavim poziciju gdje se nalazi na motoru.. Uvijek više senzore/elektronike stvara i više problema kada nastanu, tako i ovo... Napominjem da moj auto ima 340 000km i nije do sada mijenjan taj dio (servisna vođena od 1 dana do sada i svi računi održavanja) tako da u toliko km nije ni strašno što se desilo, to što ljudi kupuju aute sa 140-160tkm a vjeruju tome što piše na satu a ne realnoj km.koja se mogla postići u toliko god.onda pišu gluposti meni na 100tkm. ili 140tkm kvar ovog/onog i ne valja Renault ili neka dr.marka.. Trenutno imam 2 Renaulta i svaki ima preko 300tkm. (ima tema i od Espaca) i nakon 300tkm. auta koja su održavana danas voze/izgledaju/imaju performasne kao da nemaju ntiti 100tkm. Nažalost, bude i kvaraova/troškova ali na tolikoj exploataciji moraju se i očekivat!!

Link to comment
Share on other sites

Mozes li mi ga uslikati na mororu?

 

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

 

 

Evo slikice i gdje se nalazi..

20161007_183510.jpg

20161007_183519.jpg

20161007_110103.jpg

Link to comment
Share on other sites

I to sralo košta 900kn?

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I to sralo košta 900kn?

 

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

 

 

Yep..

Link to comment
Share on other sites

Jednom sam ga skidao kad sam majstorisao ali nisam znao sto je on i kako se zove. :zubo: Cak sam misljenja da malo ivasola,wd-a ili nesto slicno za ciscenje,podmazivanje i ispuhivanje kompresorom ne bi pomoglo. Izgleda mi previse "ruski" i metalno da bi crklo kao sto crkne neki qurčev sezor u plastici koja se ne može rastaviti...

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima tu elektronike i magneta, bar tako bi trebao raditi što više "voltaže/napona" on se više de/aktivira.. Usput sve je to dosta puta šljakalo povuci/potegni i zamori se, uz to od grijanja i habanja se matrijali deformiraju pa počne i mehanički dio da se "zaglavljiva" tu čišćenje ne pomaže ako je tijelo "defektno"..  

Link to comment
Share on other sites

Jutros sam i ja na svojoj Laguni 1.6 imao iste simptome. Čim je upalio okretaji su pali jako nisko i auto je jedva radio, sav se tresao i trokirao, na dodavanje gasa jednostavno se ugasi.

Jel ima kakav drugi način za ispitivanje ispravnosti tog selenoida?

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima spojiš ga na dijagnostiku, mora pokazat nešto.. U mom slučaju je pokazivao senzor breg. (ne odmah već kad su učestali simptomi) a kada sam ga odvezao ovom meštru on kaže da njegova dijag.pokazala dephaser odmah..  Pokušaj isključiti konektor na hladno i vidi dali je isto, ako je onda je vjv. do njega.. Mada prvo spoji na dijag.nego ga budeš otkopčavao sa struje jer može pokazat prekid a ti sam sam ručno ga napravio..

Link to comment
Share on other sites

Jutros sam i ja na svojoj Laguni 1.6 imao iste simptome. Čim je upalio okretaji su pali jako nisko i auto je jedva radio, sav se tresao i trokirao, na dodavanje gasa jednostavno se ugasi.

Jel ima kakav drugi način za ispitivanje ispravnosti tog selenoida?

 

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

 

 

Mislim da na Laguni 2 nema solenoida VVT-a. Razlog tomu je jer motor nema VVT. AFAIK

Link to comment
Share on other sites

Po ovome kako je na slici ima, motor je isto 82 kw.

Budem još jednom pogledao kad dođem doma.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da na Laguni 2 nema solenoida VVT-a. Razlog tomu je jer motor nema VVT. AFAIK

Mislim i ja da si u pravu jer laguna je 79kw moror bez varijabilne ramenice.. Znam da je isti motor u Scenica i Meganea, ali da 2.0 laguna ima dephaser...

Link to comment
Share on other sites

Evo da ima ovdje isječak za K4M i F4R motore, o dephaseru, odnosno varijabilnoj remenici i solenoidu.

Image 001.png

Image 002.png

Edited by Vuco
Zamijenio redoslijed slika
Link to comment
Share on other sites

L2 1.8 16v ima dephaser, kad je crkao na frendovoj laguni je na paljenju radila kao dizel, nakon cca pola minute bi proradila normalno..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.