Jump to content

Pitanja oko Scenica 2.0 16v


backpacker

Recommended Posts

Pozdrav,

Zainteresirao sam se za kupnju Scenica II, 2.0 16v (2006god) pa me zanima na šta bih trebao pripaziti kod kupnje i općenito kakvi su motori po pitanju kvalitete.?

Hvala unaprijed

 

Link to comment
Share on other sites

Motori su dobri, ne problematicni a ostalo nista specijalno ne treba paziti. Kao i na bilo kojem autu, da oprema radi, da nije unisten, da se slaze stanje auta sa km na urici i da ti cijena odgovara.

Najbolje ti otic kod nekog mehanicara da ga pretrese na brzinu i ukopca diagnostiku. Cca200kn i rec ce ako sta ne valja i otprilike koliko kosta.

Sretno.

Link to comment
Share on other sites

Planirao sam otići kod mehaničara na pregled. Ali htio sam iskustva iz prve ruke...

 

Ali više me zanima iskustvo sa tim motorom,potrošnja me ne zanima nego kvaliteta motora i slično..

 

Hvala na informaciji

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Posalji PM clanu KosturOS, on ima Scenica II 2.0 pa ti moze vise reci.

Ja sam imao do nedavno isto 2.0 benzinca, ali moj je bio Turbo.

Vozio sam ga od 2007 do ove godine, kupio novog...fenomenalan auto i motor.

Jedino sto je moj bio phase II koji je izasao upravo te 2007, a razlikuje se po prednjim i zadnjim svjetlima i masu sitnijih poboljsanja unutra i ispod lima pa ako financije dopustaju preporucio bih ti phase II.

Ima kvalitetniju unutrasnjost koja je otpornija na habanje...ja sam svoga prodao sa oko 200 tkm i sve je bilo skoro kao novo unutra...minimalni tragovi koristenja.

Motor potpuno neproblematican.

Link to comment
Share on other sites

imam taj motor u laguni, 2005, cak su jos i bobine original, apsolutno nikakav problem u 11 godina...

Link to comment
Share on other sites

Dule ti je dobro napisao, bolje Phasu II nego Phasu I. Mislim da su otklinili puno gresaka iz prve serije.

Moj 2.0 16V kao da je napraljen u "ponedjeljak", dosta problema, cak do toga da je otisao navoj bobine u bloku motora.

Inace pravi obiteljski auto, dvoje klinaca, zena svaki dan po gradu s njim, fino ide cak i s plinom ali budi spreman na 10 litara potrosnje po gradu.
Ocisti kanalice za odvodnju kisnice, iza motara ima filter kabine i tu se zna uvuci voda i curiti po elektronici (za detalje kako me pitaj).

Specificni su brisaci koje moras kupovati TOCNO za PH1 model jer su zasrali s nekim pokusajem njihovog prihvata pa sada umjesto jeftinijih modela imas samo Bosch i Valeo.

Ako te jos nesto zanima, pitaj na PM

 

Link to comment
Share on other sites

Dule ti je dobro napisao, bolje Phasu II nego Phasu I. Mislim da su otklinili puno gresaka iz prve serije.

Moj 2.0 16V kao da je napraljen u "ponedjeljak", dosta problema, cak do toga da je otisao navoj bobine u bloku motora.

Inace pravi obiteljski auto, dvoje klinaca, zena svaki dan po gradu s njim, fino ide cak i s plinom ali budi spreman na 10 litara potrosnje po gradu.
Ocisti kanalice za odvodnju kisnice, iza motara ima filter kabine i tu se zna uvuci voda i curiti po elektronici (za detalje kako me pitaj).

Specificni su brisaci koje moras kupovati TOCNO za PH1 model jer su zasrali s nekim pokusajem njihovog prihvata pa sada umjesto jeftinijih modela imas samo Bosch i Valeo.

Ako te jos nesto zanima, pitaj na PM

 

Hvala kolega na iscrpnom odgovoru, također hvala i svim drugima na informacijama. Danas je kupljen Scenic 2.0 16v(2006god) ali nije ph2,jer ih nema kod nas u Slavoniji za kupiti. Potrošnja mi ne igra neku ulogu jer ne pravim veliku kilometražu.Možeš mi reći detalje za čiščenje kanalica da to obavim da se ne brinem.

Hvala još jednom.

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Hvala kolega na iscrpnom odgovoru, također hvala i svim drugima na informacijama. Danas je kupljen Scenic 2.0 16v(2006god) ali nije ph2,jer ih nema kod nas u Slavoniji za kupiti. Potrošnja mi ne igra neku ulogu jer ne pravim veliku kilometražu.Možeš mi reći detalje za čiščenje kanalica da to obavim da se ne brinem.

Hvala još jednom.

Iskreno, ako ti se da mozes doci do mene u subotu pa cemo ih ocistiti zajedno. Moram i ja na svom da budem siguran u protocnost. Naravno ako ne pada kisa. Ja sam Cvjetno naselje, Koscela 9

Link to comment
Share on other sites

otisao navoj bobine u bloku motora.

 

 

navoj bobine je otišo jer su šarafi kojima je pričvršćena smeće.. treba maknuti te šarafe i staviti normalne M6 imbuse ili vijke.. ovaj vijak iz renoa izgleda ovak, nema navoj po cijelom presjeku neg samo pola, neznam čemu to, ali i na peugeot skuteru sam imao takve vijke i otišlo pol navoja u bloku dok sam skužio da trebam staviti normalne..

$_1 (1).JPG

Link to comment
Share on other sites

Dio bez navoja ti ionako ne drži ništa jer prolazi kroz bobinu. Vijci su dobri ako ih ne pretegneš.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja to odmah mijenjam normalnim vijcima.

Ne govorim o dijelu bez navoja nego pogledaj vijak okomito direkt u navoj. Vijak je trokutast a ne okrugao..

Link to comment
Share on other sites

I kao takav za jednokratnu primjenu. Imao sam skuter peugeot i takve je vijke imao na masini. Sve sam ih sahranio jee sam stelao prijenos na kit i rezo spuh pa sam taj poklopac skinuo i stavio 20 puta. Zvao sam peugeot servis skutera i pitao za stvar, reko mi lik u pravilu na prvom servisu micu te vijke i stavljaju imbuse M6. Yanaha aerox ima identican poklopac i normalne imbuse koje mozes skinut 1000 puta. Tak sam na bobine i ja stavio klasicne vijke a ne to samourezno s**nje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.