Jump to content

Vlaga u autu


megane_dci

Recommended Posts

Nakon svake kise osjeti se ogromna vlaga u autu, i zamagljena su stakla. Tapeti su svi suhi, nigdje se ne cuje nekakvo buckanje vode i slicno. Prednji pojasevi budu skroz vlazni. Prozori i vrata koliko vidim ne pustaju nigdje, jer prilikom pranja u automatskim praonicama nigdje ne ulazi voda. Sto se tice odvoda ispod sajbe oni su skinuti, kao i cep sa odvoda od kondenzata klime. Ima netko kakvu ideju?

Edited by megane_dci
Link to comment
Share on other sites

To je cest problem. Automatska klima zna odvlazivati auto. Nekad sam koristio silikatni pijesak za macke jer on skuplja vlagu na sebe ali to je kratkog vijeka..

Link to comment
Share on other sites

Nešto ti je vlažno, ja sumnjam na spužvu ispod tepiha.

Ocu kad je prije dvi godine auto poplavilo ( kad su cile vodice poplavile) onda smo sve skidali da se osuši, sjedala, tepih i spužvu/izolaciju ispod tepiha.

7 dana se u gašperova u "pečnici" sušija

Link to comment
Share on other sites

Ma klima rijesi problem, medjutim definitivno negdje voda ulazi, jer se bas osjeti kad se udje u auto.

Link to comment
Share on other sites

Sta se tice spuzve da bi bila mokra negdje mora uci voda, a zar tada ne bi bili mokri oni pretinci u podu?

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno bi...

Sad mi je pala napamet druga stvar.

Da ti se nije možda filter klime nasupa vode.

Na laguni mi se desilo da je bilo dosta vlage,smrdilo je u kabini,klima je odvlažila prostor malo sporije nego inače. 

Filter je bija onako vlažnjikav,ali nakon promjene se situacija vratila na staro.

Link to comment
Share on other sites

Jesi provjerio mali grijac kabine. Da ti mozda on ne pusta. Meni je jednom na audi-u on procurio i sve je bilo zamagljeno. Ali su ti onda prvi tepisi mokri. Probaj rukom tepihe, provjeri na kojem djelu su vlazni pa kreni odatle. Ako nisu tepisi pokusaj provjeriti gume. Gledao sam na telki tipa koji je uzeo aparat za dim, odimio kabinu da vidi gdje dim izlazi.

kod njega je bila losa brtva na vratima suvozaca. 

 

Link to comment
Share on other sites

Mjenjan je filter prije jedno 2 mjeseca i na starome nisam vidio nikakvih tragova vode, kakva je sad situacija stvarno ne znam. 

Link to comment
Share on other sites

Baci oko. 

Jel ti se magljenje nedavno počelo događati ili od ranije?

Ove obilne kiše zadnjih dana mogle su napuniti filter vodom

Link to comment
Share on other sites

Ne mora značiti ako su pretinci u podu suvi , da nema vlage u podu , jer Megane 2 ima ogromne spužve ispod tepiha koje popiju dosta vlage , a kad je pretinac mokar , onda je u podu potpuna poplava.

Ako stakla magle i pojasevi su vlažni , pregledaj de slučajno da ne ulazi preko vrata tj. otvora za zvučnike , isto tako ako kažeš da je pojas mokar , probaj skinuti čepove iz pragova , jer vlaga definitivno negdje prodire.

Link to comment
Share on other sites

Provjeri i klapnu za recirkulaciju. Imao sam na astri taj problem, auto je se maglio, sve unutra je bilo vlazno ako ga ostavis vani preko noci. Gledao sve moguce, na kraju se ispostavilo da se klapna ne zatvara skroz vec zapne na pola.

Link to comment
Share on other sites

Situacija je sljedeca. Pretinci u podu su kompletno suhi, medjutim tapet kod suvozaca u gornjem lijevom uglu je mokar (kod malog kilera). Da pusta mali kiler onda bi morao i gubiti rashladnu tekucinu. Cep sa odvoda klime je skinut jos dok je auto bio novi, e sad jedino da se komlet cijev nije zacepila pa preljeva u kabinu. Jos mi nije jasno kako voda tu dodje kad kisa pada, zar se ta kadice ne bi trebala puniti samo od kondenzata klime?

Link to comment
Share on other sites

Voda obično uđe kroz rupu od ventilatora ispod prednjeg stakla.

A zna uči i kroz vrata. Napune se vrata i voda neiscuri vani nego se preko ruba unutarnje oplate iscjedi u kabinu....

 

Moj je za zadnje kiše tu se napunio.

Nisam ni znao (jer lagunu ne vozim u zadnje vrijeme) nego žena kaže da smrdi u autu i auto iznutra zamagljen ko u sauni (stoji na suncu pa isparava)

Kad sam dignuo tepihe za noge imam šta viditi....Močvara pod nogama vozača i zadnje desno djedalo.

Suvozač i zadnje lijevo sjedalo tepih suh.

Link to comment
Share on other sites

To ti se može događati ako parkiraš u blizini zelene površine. Sinoć sam zaboravio da mi je auto ostao pred kućom umjesto da sam ga spremio u garažu pa se sav orosio, a prednja i zadnja šajba zamagljene. Inače ujutro ne bude ničega na njemu, suh k'o barut kad je u garaži da je vani ne znam kakvo vrijeme.

Link to comment
Share on other sites

Situacija je sljedeca. Pretinci u podu su kompletno suhi, medjutim tapet kod suvozaca u gornjem lijevom uglu je mokar (kod malog kilera). Da pusta mali kiler onda bi morao i gubiti rashladnu tekucinu. Cep sa odvoda klime je skinut jos dok je auto bio novi, e sad jedino da se komlet cijev nije zacepila pa preljeva u kabinu. Jos mi nije jasno kako voda tu dodje kad kisa pada, zar se ta kadice ne bi trebala puniti samo od kondenzata klime?

Ovde nema puno mozganja , ako vlaži kad kiša pada a tepih na tom mjestu bude mokar , može biti samo jedan razlog , začepljen odvod kišnice ispod šajbe , jer taman u toj zoni je otvor kroz požarni zid , kud ventilator uvlači zrak a isto tako ako kišnica ne uspjeva dovoljno brzo oteći , napuni "korito"ispod šajbe i onda i ona ulazi na tom mjestu.

Da puno ne razmišljaš , skini brisače i plastike ispod šajbe , kantu vode zalij po šajbi ili crijevom prskaj i vidi da li će voda koja se slijeva zadržavati , jer ako je sve ok onda bi trebala brzo oticati iz tog područja.

Bez obzira što reče da su gumice sa odvoda skinute zna se opet smeća nakupiti a isto tako zna se napresati blata iza unutrašnjeg blatobrana koje takođe može začepiti odvod.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.