Jump to content

Megane I ph2 2000 2.0ide, pomoć-savjet


Chizma89

Recommended Posts

Lp, pišem po prvi put nakon predstavljanja. 

Dakle, radi se o meganeu coupeu 1 ph2.  Muči me klapna koja otvara i zatvara ulaz zraka u kabinu.  Vjerujem da se netko od vas sreo s ovim.  Kad zatvorim vrata nadtlak pritisne klapnu koja udari, također se kod davanja kontakta čuje preskakanje zubiju na istoj.  Zanima me da li  ima tko kakvo rješenje za ovo ili prodaje taj dio da zamjenim.  Htio bi staviti distance na stražnje kotače i malo ga spasiti, cuo sam da je spuštanje komplicirano i riskantno, sigurno neko od vas ima iskustva? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Najjednostavnije je iskopcati žice sa klapne pa nece više preskakati. Ako te to ne zadovoljava moras sve skidati da bi popravio.

Škljocanje kod zatvaranja vrata mozes rijesiti da ispod klapne stavis samoljepive spužvice 1-2mm pa nece klapati.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kao što ti kolega kaže , iskopčaj klapnu jer je to redoviti problem kod Megana 1

A spuštanje nazad ne ide standardno sa oprugama , nego se podešava visina na torzionoj osovini , ko god se malo više bavi francuzima (reparira torzione osovine) bi to trebao znati uraditi , pitanje samo koliko ju je hrđa načela.

Link to comment
Share on other sites

na meganu su tvornicki dobro namazani pa lako ide van, spustiti za 1 zub i to je to :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Klapna se na iskopcava nego se napravi. U naknadnim tvornickim uputstvima je dato kako se rjesava ta greska. Ja sam to radio na svom Coachu, davno je bilo imaju negdje i slike.....

Link to comment
Share on other sites

Radio sam i jedno i drugo. Prvo sam iskopčao motorić klapne u otvorenom položaju i tako je stalo više od godine dana. Kasnije sam sve skinuo i popravio. Popravak se svodi na stavljanje metalne pločice kao graničnika na mjesto puknute plastične. Klapna i dan danas dobro radi samo ne može zatvoriti dovod svježeg zraka 100% jer je puknut jedan zub na plastičnom zupčaniku. 

Imaš cijeli postupak i tutorijal na Uradi sam dijelu foruma

 

015.jpg

014.jpg

Link to comment
Share on other sites

s ovim popravkom se postigne da kada se ventilator stavi na 0 da zrak ne puše kroz ventilaciju?

Link to comment
Share on other sites

ne, na nuli i dalje puše ako se voziš. Trebaš okrenuti na 1,2,3 ili 4 CCW, i onda uzima zrak iz kabine (negdje iznad pedale kvačila) i vrti ga u kabinu

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Znači ovo je samo fix prebacivanja na unutar kabine? Nema nikakvog rješenja da ne puše u vožnji? Btw meni je valjda taj motorić kabine krepo, tako mi je neš stari rekao da mj je meh rekao tako davnih dana..

Link to comment
Share on other sites

Ima. Stavis na nulu, usmjeris na ove rešetke prema faci i zatvoris ih sva 3 pojedinacno

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema. Kroz te otvore uvijek ide zrak bez obzira na polozaj kotacica za regulaciju. Zato ih je dobro zatvoriti kad je usmjerenje na zamagljenu sajbu, inace slabije odmagljuje.

Btw, ne vjerujem da yi je krepao motoric, vjerojatno je iskljucen da ne vrti 10ak sekundi u prazno pri svakom kontaktu i proizvodi skljocanje.

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

sve istina kaj french veli, osobno ove srednje vecinom imam zatvorene, samo ove sa strane otvorene.

kad treba na sajbu ili kad je klima jako upaljena ljeti, onda zatvaram sve ove koji se mogu zatvoriti, jer djelomicno uvijek ide kroz njih ak nisu zatvoreni

Link to comment
Share on other sites

Meni su te srednje neophodne kad je zima i hladno, duvaju tacno u saku  na volanu...Bolje da su ispravne....

Link to comment
Share on other sites

Nije stvar u ispravnosti. Kod megana 1 je tako rijeseno da kroz te otvore UVIJEK ide zrak

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.