Jump to content

Ugradnja grijača Clio IV


tomislavwarm

Recommended Posts

Kratki opis kako postaviti sam grijače sjedala:

Kupio sam ovaj kit: http://www.ebay.com/itm/261741688581?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

U kitu sam dobio: 4 grijače podloge, kablove s osiguračem, relej. Imao sam 4 žice dovoda; napajanje (+ i -), žicu za upravljanjem relejom , žicu za pozadinsko svjetlo.

Upute spajanja:

+ (pozitivni pol baterije) sam uzeo sa bilo koje žice prije osigurača tako da sam uzeo "lopov" ili kratkospojnik ili Wire Tap Connector  

- (negativni pol baterije) stavio sam na šasiju

Žicu upravljačku za relej i žicu za pozadinsko svjetlo sam uzeo s upaljača jer sam htio biti siguran ako je auto ugašen da mi neče "potrošiti" akumulator; pripaziti da nema napona kad se izvadi kartica tj. da na relej dođe signal kad upali auto

Upute skidana:

Odspojite ispod sica konektor.

Sic je zašarafljen s 4 T40 šarafa u karoseriju. Odšarafite ta 4 šarafa (laške je prvo skinuti 4 šarafa od sica pa nakon toga odšarafiti pojas nastavkom gedorom 13mm)

2016-10-30%2014.33.32.jpg[/URL

2016-10-30%2013.12.54.jpg

Ja sam krenuo od gornjeg dijela tako da skinuo lastiku te otvorio dva ciferšlusa:

Nakon to što ste uradili sa ravnim šarafcigerom gurati ovako kako je prikazano:

2016-10-30%2013.19.44.jpg

Nakon ovoga polako svlačite navlaku sa sica.

2016-10-30%2013.32.31.jpg

Prilikom skidanja naći ćete neke metalne okrugle kopče koje se drže za navlaku i za nešto metalno u sicu. Uzmete dvoja klješta i pokušavate ih razvuči ili ih uzmete klješta za žicu (cangle) te prerežete (morate ćete ostaviti barem 4 komada da učvrstite ponovo navlaku da ne "visi")

2016-10-30%2013.42.26.jpg

Prilikom vraćanja primjetit će te da Vam od grijača neki dijelovi smetaju te ih morate osjeći:

2016-10-30%2013.35.38.jpg

Vraćate sve obrnuti redoslijedom. Gornjdi dio je gotov. 

Sada doljni dio je lakši te isto prvo skinite sa šatafcigerom onu plastiku koja se drži (ja sam korstio 2 ravna šarafcigera)

2016-10-30%2014.04.02.jpg

Također polako skidajte navlaku i nakon toga stavite grijač.

2016-10-30%2014.20.29.jpg

Sve vratite i to je to.

Edited by tomislavwarm
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Odlično emoji106.png

Da li palis tako da okreces kotačić?

Da.

Na kotačiću imam sljedeće: 0,1,2,3,4,5

Na 0 nema napona. na 5 je 12 V (napon akumulatora)

Sve između 1,2,3,4 radi pomoću regulatora. Da pojasnim u jednoj sekundi se naizmjenično izmjenjuju intervali kada vodi, a kad ne vodi, Što si većem broju recimo 4 tada 3/4 sekunde vodi, a 1/4 sekunde ne vodi.

Dok kod 1 --> vodi 1/4 sekunde, ne vodi 3/4 sekunde. 

 

Link to comment
Share on other sites

Super si to napravio, zanima me samo kak ce to dugo trajati da ne pukne mreza tih grijaca od puno sjedenja po njima kad se savijaju, guzvaju, prelamaju itd. E da i moras obavezno usisati auto, koma je...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Super si to napravio, zanima me samo kak ce to dugo trajati da ne pukne mreza tih grijaca od puno sjedenja po njima kad se savijaju, guzvaju, prelamaju itd. E da i moras obavezno usisati auto, koma je...

Evo javim ti kad odu :) . Meni auto služi za vožnju, a ne za pokazivanje drugima. Svejedno, da si ti u autu po 10 sati i tebi bi bilo svejedno kakav ti je auto jer u njemu jedeš, sječeš nokte, briješ se, piješ kavu ili sok i obavljaš posao. 

Neka je tvoj auto čist i glancaš ga 24/7 meni je bitnije da je ispravan .Pozz

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nije stvar tople guzice. Ako si u autu 8-10h dnevno i imas problema sa kičmom onda je toplo terapija za istu.

Sam sam u autu min 8-10h dnevno pa znam o cemu pricam.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.