Jump to content

Kuplung (kvacilo) podrhtava


wifi

Recommended Posts

Auto je 1.5dci s 21000km, nesto vise od godinu star. Cisto za referencu, stari accent sam proda s originalnim kuplungom na 273tkm. 

E sad, u cemu je problem. Kad idem krenit iz mista, nerijetko (ne uvijek) dolazi do podrhtavanja kuplunga, odnosno osjetim da kuplung ne ukljucuje glatko. Danas sam reka zeni da prova vozit, i iako ona ne kuzi u cemu je problem, ja i dalje, cak i sa suvozackog mista osjetim kratki trenutak kad pri samom vrhu, kad je kuplung skoro skroz ukljucen dodje do tog podrhtavanja. Jedini nacin, kad takvo sto pocme, a da izbjegnem donekle, je prakticki naglo pustanje kuplunga ili nabit gas na bar 2000rpm i onda ic pustat. Kako god okrenes, neprirodno, nepotrebno. Sve mi se cini da cu otic na probnu u gasperova cisto da vidim dogadja li se takvo sto na njihovim, jer ovako ispada da sam lud, a nije bas da od juce vozim. Onda, jesam umislia ili se jos nekome slicno dogadja? 

Link to comment
Share on other sites

cek nisi ti bio i u servisu radi tog problema na garanciji?

Link to comment
Share on other sites

nisam bia. jel to nekakav poznati problem ili? 

Meni je isto kvačilo mrvicu čudno na meganu 3 dci 110, 8-9 mjeseci star auto 16 tkm. Ne kažem da je neispravno, ali ako točno ne pogodiš idealno opterećenje ( br okretaja i otpuštenost kvačila) osjeti se podrhtavanje. I ja sam imao malo problema dok ga nisam ulovio, ali sad je ok. Meni smeta vezano za kvačilo nešto drugo. Nedaj bože da recimo pri promjeni iz prve u drugu, prije stisnem malo gas nego lamela ukopča drugu brzinu 100 %, odmah podrhtavanje i to dosta jako dok lamela skroz ne uhvati. Recimo da nisam osjetio tako nešto ni na Pugu, vw, Hyundaiu, bilo dizel ili benz..

Link to comment
Share on other sites

Prljavštine na lameli uzrokuju podrhtavanja pri kretanju.Nakon 2-3 energičnija kretanja lamela se pročisti i onda duže vrijeme nema podrhtavanja dok se lamela ponovo ne zagadi....  i ponovo u krug...

Link to comment
Share on other sites

Prljavštine na lameli uzrokuju podrhtavanja pri kretanju.Nakon 2-3 energičnija kretanja lamela se pročisti i onda duže vrijeme nema podrhtavanja dok se lamela ponovo ne zagadi....  i ponovo u krug...

Bar to nije teško:bigl:

Link to comment
Share on other sites

Na meganu 2 , 2008 , 78kw , to se pojavilo na nekih 80 90tkm..čudno treslo.

Pregledali nosace masine , od 4 nosaca 2 bila potrgana, zamijenili nosace onda je malo jace podrhtavalo al ne stalno. Sad ima 140tkm i vozi i dalje, vec se navikli na to, dok ne stane ne dira se . cura na meganu 3 2012g isti problem ima na nekih 80 90 takoder krenulo... Zna se osjetit na oba auta , cak i u drugoj brzini al to moras biti ful skoncentiran.

Meni na obje 197ice na 75 tkm il 80 neznam napamet sam primjetio to isto al samo u drugoj brzini i ne stalno... Na malim okretajima kad se salta tipa iz prve u drugu i padne na 1000 1500 okretaja i dodas gas da ubrza polako. Ako imas garanciju neka vide , ako je sto nek se mjenja al postoji sansa ubrzo opet ocito vole oni to tako??

Link to comment
Share on other sites

Samo za informaciju , kvačilo nije pokriveno standardnom garancijom kao ostali sklopovi automobila tj. bilo koji problem da se pojavi ,servis treba tražiti posebno odobrenje za bilo kakvu intervenciju na istom a tek kad se utvrdi da nije uzrok nepravilna upotreba , proizvođač odobrava pokrivanje troškova.

Tek čisto da ima na umu , ako bilo ko bude potezao pitanje garancije na kvačilo.

A slične vibracije su se javljale i kod Clia 3 i to uglavnom svi su imali vrlo male kilometraže , ali samo na momente se pojave i nestanu i sve bude u najboljem redu i tako u krug.

Link to comment
Share on other sites

a klasika.. jer kvačilo se lako uništi. možeš stat na gas i polako puštat kuplung i tako dok ne izgori lamela..

imao sam susjedu kojoj je na mazdi 3 izgarala lamela svakih 10000km i mijenjala ju skupa sa uljem i filterom u servisu svake godine. na brijegu živimo a žena nezna krenut i stat uz brijeg i vrti ga a kuplung polako pušta nemrem to ni slušati. takvih vozača ima..

Link to comment
Share on other sites

Cak 99% mislim da i megan 4 dci ovaj novi 110ks, vozio sam ga testnog nekih 200km, u gt opremi, i imao je istu situaciju ali blaze, a auto cca 3000 il 4000km imao...i gadno je kad dajes i pustas gas kako se sece rucica mjenjaca napred nazad i dug hod rucice kod saltanja...

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Meni je isto kvačilo mrvicu čudno na meganu 3 dci 110, 8-9 mjeseci star auto 16 tkm. Ne kažem da je neispravno, ali ako točno ne pogodiš idealno opterećenje ( br okretaja i otpuštenost kvačila) osjeti se podrhtavanje. I ja sam imao malo problema dok ga nisam ulovio, ali sad je ok. Meni smeta vezano za kvačilo nešto drugo. Nedaj bože da recimo pri promjeni iz prve u drugu, prije stisnem malo gas nego lamela ukopča drugu brzinu 100 %, odmah podrhtavanje i to dosta jako dok lamela skroz ne uhvati. Recimo da nisam osjetio tako nešto ni na Pugu, vw, Hyundaiu, bilo dizel ili benz..

tocno to! i sad dvi tehnike sto mogu je ili prakticki odma pustit kuplung, ili to raspalit na 2000 i onda. kako god okrenes iritantno.... inace, ovo sto spominjes za drugu brzinu, i meni se par puta dogodilo, i imas osjecaj kao da ce motor iskocit iz auta. rjesenje je brzinski ponovo stisnit kuplung prije nego se sve razleti. 

na ni jednom autu nisam ovako sto osjetia ka s ovim, a prakticki sve sto vozim u par metara potpuno ukljucim. Ovo - ne znam sto ucinit... ili ce platit lamela ili dvomaseni, a nebi se uopce cudia da on proizvodi ovakve vibracije i podrhtavanja. 

 

inace, hvala svima na informacijama. mislim da ce ovo ipak bit prvi izvanredni posjet servisu. dakle, jedan normalni, jedan (ne)normalni... 

https://www.youtube.com/watch?v=9imRk3N2kS4

Link to comment
Share on other sites

Meni je to bilo na megane 2. Star godinu dana benzin 1.4 16v. Promijenili u garanciji u V.Gorici u starkelju. Dobio sam i zamjenski auto jer su nekoliko dana trebali da dobiju odobrenje i dio. Žali se svakako.ali nije mi dugo trajalo. Otislo mi opet nakon god i pol. Jednostavno lose napravljeno. Tako mi je bilo dok ga nisam prodao s 123tkm ali navikao sam se malo vise gasa dati i pogoditi okretaje. No tvoj je dci pa ujutro na hladno nije baš zdravo za motor.

Link to comment
Share on other sites

tocno to! i sad dvi tehnike sto mogu je ili prakticki odma pustit kuplung, ili to raspalit na 2000 i onda. kako god okrenes iritantno.... inace, ovo sto spominjes za drugu brzinu, i meni se par puta dogodilo, i imas osjecaj kao da ce motor iskocit iz auta. rjesenje je brzinski ponovo stisnit kuplung prije nego se sve razleti. 

na ni jednom autu nisam ovako sto osjetia ka s ovim, a prakticki sve sto vozim u par metara potpuno ukljucim. Ovo - ne znam sto ucinit... ili ce platit lamela ili dvomaseni, a nebi se uopce cudia da on proizvodi ovakve vibracije i podrhtavanja. 

 

inace, hvala svima na informacijama. mislim da ce ovo ipak bit prvi izvanredni posjet servisu. dakle, jedan normalni, jedan (ne)normalni... 

Ja sam ga uspio ulovit kod kretanja, ali redovito sam najsporiji na semaforu. Tik iznad 1000 rpm(1200) i otpustim kvačilo do pol, dalje lamela sve odradi sama i bez trzaja. Kod mene puno uzbrdica i tako mogu krenuti bez trzaja. Inače prije si vozio Hyundai, oni imaju drugu školu, otpuštanje kvačila do kraja ( školski), dok ovdje otpustiš do pol i čekaš da odradi lamela sama do kraja. Ako na renfaultu otpustiš papučicu do kraja prije nego lamela sama odradi, imaš trzanje..A i duga prva brzina ne pomaže.

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

nikad u životu nisam mijenjao kvačilo na nijednom svom autu.. 

ako netko treba da mu pokažem kak se barata sa kvačilom slobodno nek me kontaktira, nebum ništa naplatio..

usput živim na bregu u uskoj ulici sa zavojima i svaki drugi dan mi netko dođe u susret i treba stati i krenuti na bregu gdje koze pasu pod ručnom.

autoimehaničar sam i znam kak kvačilo u detaljei funkcionira i mogu reći da je najbitnije čim prije pustiti kvačilo i ne držati nikad na pola kuplung i davati gas naglo.

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

nikad u životu nisam mijenjao kvačilo na nijednom svom autu.. 

ako netko treba da mu pokažem kak se barata sa kvačilom slobodno nek me kontaktira, nebum ništa naplatio..

usput živim na bregu u uskoj ulici sa zavojima i svaki drugi dan mi netko dođe u susret i treba stati i krenuti na bregu gdje koze pasu pod ručnom.

autoimehaničar sam i znam kak kvačilo u detaljei funkcionira i mogu reći da je najbitnije čim prije pustiti kvačilo i ne držati nikad na pola kuplung i davati gas naglo.

Isto nikad promjenio kvačilo niti na jednom autu, ex Hyundai prodao sa 220 tkm original kvačilo i radilo odlično.. Moj Renault, ako ne pogodiš okretaje i otpuštenost kvačila, imaš trzanje. Bilo kako bilo, adaptirao sam se i ako ovo kvačilo ode prije vremena nije do mene sigurno..

Link to comment
Share on other sites

Meni je to bilo na megane 2. Star godinu dana benzin 1.4 16v. Promijenili u garanciji u V.Gorici u starkelju. Dobio sam i zamjenski auto jer su nekoliko dana trebali da dobiju odobrenje i dio. Žali se svakako.ali nije mi dugo trajalo. Otislo mi opet nakon god i pol. Jednostavno lose napravljeno. Tako mi je bilo dok ga nisam prodao s 123tkm ali navikao sam se malo vise gasa dati i pogoditi okretaje. No tvoj je dci pa ujutro na hladno nije baš zdravo za motor.

a koja mi onda korist ako ce se stvar doskora opet ponovit. mislim, 21tkm, s tim da ovo vec neko vrime pila... 

zacudo, evo jutros sam isa s autom, 12°C vani i sve bez problema. 10 minuta kasnije kad se auto ugrija, ista prica... 

Ja sam ga uspio ulovit kod kretanja, ali redovito sam najsporiji na semaforu. Tik iznad 1000 rpm(1200) i otpustim kvačilo do pol, dalje lamela sve odradi sama i bez trzaja. Kod mene puno uzbrdica i tako mogu krenuti bez trzaja. Inače prije si vozio Hyundai, oni imaju drugu školu, otpuštanje kvačila do kraja ( školski), dok ovdje otpustiš do pol i čekaš da odradi lamela sama do kraja. Ako na renfaultu otpustiš papučicu do kraja prije nego lamela sama odradi, imaš trzanje..A i duga prva brzina ne pomaže.

ma vozia sam tri svoja hyundaia, i jos x drugih auti, kombija, itd., ali ovo je komedija. i dalje imam elantru, i ta je na 178tkm i u dva metra bez problema glatko pustim kuplung bez ikakvih trzaja, ili iceg glupog. 

nikad u životu nisam mijenjao kvačilo na nijednom svom autu.. 

ako netko treba da mu pokažem kak se barata sa kvačilom slobodno nek me kontaktira, nebum ništa naplatio..

usput živim na bregu u uskoj ulici sa zavojima i svaki drugi dan mi netko dođe u susret i treba stati i krenuti na bregu gdje koze pasu pod ručnom.

autoimehaničar sam i znam kak kvačilo u detaljei funkcionira i mogu reći da je najbitnije čim prije pustiti kvačilo i ne držati nikad na pola kuplung i davati gas naglo.

eto, nisam ni ja nikad minja kuplung na svom autu. dapace, to sam navea odma u prvom postu da nebi bilo rasprave oko toga. a ko sumnja neka slobodno sidne samnom u elantru, pa onda u renola, i posli nek sam proba. 

Link to comment
Share on other sites

Yep, renol je malo tu specifičan. Ja na ravnom krećem oko 1200 okr i ako je samo malo manje, osjetit ću to (i čuti) na podrhtavanju čitave konzole. Sve iznad 1400 na ravnom mi je već ubijanje kvačila.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne mora biti da ce se tebi ponoviti. Gle ja da imam jamstvo ja bi ga iskoristio maksimalno. Pa makar 3 komada mijenjao u garanciji.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 Jedini koji zna napravit kvacilo da uvijek fino odvaja bez obzira na temperaturu je vw. Pod fino odvaja mislim da mozes opusteno saltat a ne da se ti moras sinkronizirat s okretajima i trazit "sweet spot". Kad trza kod kretanja jednostavno nevalja materijal i tocka. Sve drugo su lovacke price. Moze se malo spalit i to pomaze neko vrijeme pa opet ispocetka. Renault ima losa kvacila, ali mogu vam reci da je bmw tu jos losiji i gori po tom pitanju kako stari tako i noviji. Vozim na tjednoj bazi i bmw-e i renault-e ali vw je divota kad sjednes u trebas saltat. Kakvo trzanje ili neznam sta. Nema toga! Kad je kvacilo gotovo proklize kod dodavanja gasa i to je to, u radionu i teraj dalje.

Link to comment
Share on other sites

Mi redovito vozimo rent-a-car 1.4TDI Polo-e u firmi. Sve 5, osim što ima kao i svaki turbo dizel da kad se sporo krećeš ne možeš u drugoj normalno otpustiti kuplung jerbo će se zgasiti. Zapravo, koji god auto sam vozio do sada, niti jedan nije trzao na kuplungu, a sa Renaultom kao da u životu nisam vozio auto u određenim situacijama. 

Tako da se slažem sa Wifi-jem i Victorom, mada bih to proširio na gamu drugih proizvođača. Na BMW-u sam na trojki dizelašu (onaj od 146KS ak se ne varam) iz 2009te osjetio da malo podrhtava, ali ta je auto imao 180 000km.

Ja sam ponekad (hladan i kod prva 3 kretanja) imao strahovita trzanja kod kretanja .I kad se kvačilo užasno ugrijalo od stani-kreni vožnje. Riješio sam to sa vezicom (nažalost, to rijetkima pomogne) jer mi se izvlačio cilindar na papučici kuplungu. Sad je, da pokucam, 1 u 50 kretanja prvih osjetim sitno podrhtavanje i to samo kod prvog starta - ne izbija više plombe kao prije. A to je benzinac sa slabim momentom.

Po meni, čak bih se usudio optužiti za to i glavni cilindar kuplunga skupa sa kvačilom.

Zapravo mi žao ljudi koji to dožive sa novim autom i malo kilometara. Al to se proteže već par generacija onda...

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Meni podrhtava, ali samo nekad pri kretanju. Nema nikakve veze koliko gasa se daje, kako i koliko se kvačilo otpušta, je li vani toplo ili hladno, je li auto već vožen ili tek prvi puta u danu. Zatrese izuzetno snažno cijeli automobil i netko tko ne zna što je mogao bi svašta pomisliti. Sad već mogu osjetiti kada to dolazi pa malo pustim gas i malo stisnem papučicu kvačila (u dijeliću sekunde) i onda opet nastavljam lagano s procedurom otpuštanja kvačila. Odnosno, prekinem pa ponovim. S druge strane sam primijetio da se to ne osjeti ako je gas pritisnut lagano a kvačilo se otpušta jako lagano, a na točki hvatišta se pridrži malo duže nego što bi trebalo. Nekad nemam živaca za to, pa u normalnim okolnostima i u normalnom kretanju se to događa svaki drugi puta, prije je bilo dosta rijeđe, možda svaki četvrti-peti start. Pojavilo se to već na 40 000 km (događalo se jednom u 10 startova) da bi sad sa 130 000 km bilo gotovo svaki drugi puta. To je dosta zanimljivo jer sam još jednu Storiju znao voziti zadnje dvije godine i to je valjda bilo najbolje kvačilo koje sam dosad probao. Probao sam još jednu Storiju od prijatelja samo jednom i također je kvačilo bilo potpuno drugačije od mog, jako ugodno i prigušeno. U vožnji prilikom prebacivanja brzina takvih problema nemam, promjene su brze i glatke. E sad je li to do kvačila (korpa, lamela), nosača motora ili tko zna čega, nemam pojma.

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ista priča, Clio III benzinac otkad ga imam (68000 km) podrhtava, ali samo u prvoj brzini i šta su manji okretaji to je gore, malo veći gas i nestane na neki period. Nekad ni ne bude ništa. To im je boljka, a očito je i ostala i dalje. Slažem se da vw ima odlična kvačila, a također se slažem da bmw isto ima šrot kvačila, doduše kako u kojem autu. Nekidan se vozin s prijateljem u bmw jedinici benzinac, ista stvar kao i kod mog clia. Inače meho mi kaže da nema smisla minjat dok ne ode lamela.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.