Jump to content

Zrak u filteru goriva


vip3141

Recommended Posts

Imam glup problem. Ne mogu se nikako rijesiti zracnog cepa kod filtera goriva (diesel). Prvi put sam taj zracni cep primjetio prije 2 tjedna.
U medjuvremenu sam bar 10-ak puta ozracio filter u posljednjih 10 dana. Zracni cep nestane, ali mi se opet nakon voznje pojavi. Zanimljivo je da se ne pojavi odmah kad ugasim auto, vec nakon par sati stajanja.
Ozracivanje sam radio tako da otpustim ventil za ozracivanje i rukom stisnem "krusku" - prvo zrak, pa onda gorivo izlaze van. Ventil bih zavrnuo, dok krusku jos uvijek stiscem. Jer ako ju pustim dok je ventil otvoren, zbog vakuma odmah povuce zrak u filter.

Posto se zracni cep pojavi tek nakon nekog vremena nakon sto se auto ugasi, sumanjm da me mozda prca nepovratni ventil. On bi trebao biti u onoj "kruski" kojom se pumpa gorivo kod ozracivanja filtera? Ne bih htio odmah skidati tu krusku, pa zato ovdje pitam, jer ce se dosta goriva proliti i zasmrdit cu citavu garazu.

Jel ima jos netko kakvu ideju?

Ono sto me dodatno zbunjuje je da se taj zracni cep niti povecava niti smanjuje, ako par dana nista ne diram.

Za napomenu, filter goriva je mijenjan prije nekih 6 mjeseci na redovnom servisu, a problemi su se pojavili prije 2 tjedna.

filter_1.jpg

filter_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja ne znam zašto se uzbuđuješ oko toga. Kod mene je također prisutan taj "zračni džep" od kako sam kupio auto, auto pali, ne dimi, ne trza, ne štuca itd.

Link to comment
Share on other sites

ako se filter da malo izvući gore, povuci ga da odzračnik bude u najgornjem položaju, iznad crijeva.

radi se o konstrukciji filtera..

Link to comment
Share on other sites

Može se povuci cijeli sklop. Meni se to dešavalo sa Bosch filterom jer je nesto nizi i ne brtvi dobro.

Link to comment
Share on other sites

Može se povuci cijeli sklop. Meni se to dešavalo sa Bosch filterom jer je nesto nizi i ne brtvi dobro.

Mata daj pojasni ovo malo.

Link to comment
Share on other sites

Koji dio treba pojasniti?

Jel mislis da ulozak filtera nije dobro sjeo u kuciste, pa da zbog toga dobro ne brtvi? Dakle da bi trebao izvaditi ulozak i ponovno sve namontirati ili cak probati s nekom drugom markom filtera? Ili si mislio da samo kuciste (vanjski dio) ne stoji dobro?

Link to comment
Share on other sites

Uložak bude kraci 1-2 mm i onda poklopac kada stavis od kućišta ne dihta dobro i ulazi zrak. Nemoj pretjerivati sa stezanjem torx vijka jer ako se dobro sjecam mislim da piše 10 Nm.

Kod pretezanja poklopac se uvija i rubovi se dižu pa ulazi zrak.

Imaš u poklopcu mali metalni mikrofilter u obliku valjka. Promjera cca 10 mm i iste dužine. Nije ga lako izvaditi a uvijek bude prljav. Kuciste filtera mozes izvaditi povlacenjem prema gore pa mozes ocistiti sve sto se nataložilo.

Meni je Bosch ulozak radio puno problema jer je kraci. Cak nije htio upaliti nakon 3-4 dana stajanja bez pumpanja. Uzimam purflux i sada je ok.

Link to comment
Share on other sites

Meni je Bosch ulozak radio puno problema jer je kraci. Cak nije htio upaliti nakon 3-4 dana stajanja bez pumpanja. Uzimam purflux i sada je ok.

Sad sam nasao racun, i na zadnjoj promjeni je stvarno ugradnjen Bosch. Prije toga je bio Purflux.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Update problema.
U medjuvremenu sam zamijenio filter sa Purfluxom, ali nista se nije na bolje promijenilo. Buduci da mi taj zracni cep nije stvarao neke probleme, ostavio sam to tako. Do jucer ...

Jucer ga zena nije mogla pomaknuti iz garaze. Upali ga, ali auto jednostavno ne prima gas. Radi samo na leru. Kad sam dosao kuci i pogledao, prozirno crijevo od goriva je bilo puno zraka, ali stvarno samo zrak. Zracni cep je bio veci od 10cm. Nikad nije bilo toliko zraka u tom crijevu.

Ozracio sam filter goriva, ali kad ga upalim, auto jos uvijek ne prima gas. Trenutno mi je auto zbog toga neupotrebljiv. Jel treba sad ozraciti jos negdje, ako je motor "povukao" zrak? Svi savjeti su dobrodosli.

Ocigledno je da me j**e taj nepovratni ventil, jer sto auto duze stoji, taj zracni cep bude veci. Ima tko ideju gdje je taj ventil? Ja pretpostavljam u onoj rucnoj pumpi - "kruski".

Link to comment
Share on other sites

Problem rijesen, pa da odgovrim sam sebi, cisto za bazu znanja.

Auto je vukao fals zrak na filteru goriva. Zbog toga su se stalno stvarali mjehurici u prozirnom crijevu i na kraju krajeva, zbog toga kad je navukao previse zraka nije htio primati gas kako treba. Idiot od majstora je na prezadnjem mijenjanju pretegnuo saraf kojim se steze poklopac filtera goriva. Iako pokraj tog sarafa pise 6Nm, ja sam ga jedva uspio odsarafati koliko je bio stegnut. Zato sto ga je sivonja pretegnuo, poklopac filtera se izvitoperio i nije vise dihtao 100%.

Kad sam skinuo poklopac filtera goriva, vidilo se da je lagano izvitoperen/iskrivljen. Nisam ga ni pokusavao izravnati - kupljeno polovno kuciste filtera.

Isto tako, moze se citav sustav ozraciti tako da ne ostane ni najmanji mjehuric u njemu. Kad se sve smonitira i spoje crijeva, kuciste filtera podignuti tako da pipak za ozracivanje bude najvisa tocka i onda s rucnom pumpom (kruskom) istjerati sav zrak. Nakon toga vratiti kuciste filtera na njegovo mjesto. Nakon svega ovoga vise ne pojavljuju mjehurici u prozirnom crijevu.

Dakle mjehurici nemaju nikakve veze s nepovratnim ventilima i sl. glupostima, vec to znaci da negdje vuce fals zrak.

Ono sto je Mata pisao isto tako stoji, ako je ulozak filtera previsok, onda kuciste nece 100% dihtati i vuci ce zrak - mjehurici u crijevu.

Link to comment
Share on other sites

Ocito je kod predzadnje promjeme bilo problema sa Bosch uloškom pa je baja pritezao ko sivonja dok nije iskrivio.

Par postova ranije napisao sam da se ne smije stezati jako.

Bitno da si riješio [emoji106]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Napravio sam glupost. Isprobavao sam nesto s kucistem filtera za gorivo i nisam ga dovoljno dotegnuo - nije bas lako pogoditi 6Nm. U prvoj voznji je navukao previse zraka i bacio me u Safe Mode. Pise mi poruka "check emissions" i gori lampica od motora. Prozirno crijevo je bilo puno zraka. Paljenje i gasenje ne pomaze. Auto nema snage i ne mogu ga preko 3.000 obrtaja u leru. Jedva ide s mjesta, koliko nema snage. 

Ideje?

Jel ove jeftine dijagnostike za Bluetooth mogu iscitati i jos bitnije obrisati greske?

IMG_2329.JPG

Link to comment
Share on other sites

Jesi odzracio filter kao što si ranije napisao? Dignuti kućište malo vise , odvrnuti pipak i pumpati?

Mislim da sa kucnim OBD neces nista moci napraviti.

Link to comment
Share on other sites

Mogu. Ja sam imao random misfire detected i safe mode.

S kakvim uredjajem si to uspio`?

Jesi odzracio filter kao što si ranije napisao? Dignuti kućište malo vise , odvrnuti pipak i pumpati?

Samo odzracivanje vise ne pomaze. Sad ima upisanu gresku i ne ide dalje. Moguce je da je i nesto u medjuvremenu "dobilo po tamburi" od slabog pritiska goriva.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jesi riješio na kraju i ovaj drugi problem?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam malo provjeravao taj sustav dovoda goriva. Zaključak jest da bez obzira što se javljaju mjehurići zraka na crijevu prije filtera zraka to ne bi trebalo utjecati na paljenje, odnosno rad. Primjer je moj auto na kojem mi se (usprkos svim mogućim i nemogućim radnjama) pojavljuju mjehurići zraka na crijevu dovoda goriva u filter nakon cca par sati. Naime, između filtera goriva i pumpe visokog tlaka postoji nepovratni ventil tako da se gorivo nikada ne vrati iz pumpe u filter i dalje. Također, nisam uočio da mjehurići zraka prodiru iza nepovratnog vntila VT pumpe.

Link to comment
Share on other sites

Jesi riješio na kraju i ovaj drugi problem?

Mislis na lampicu "check emissions"? Tu gresku i samim time lampicu motora je obrisala najobicnija Bluetooth dijagnostika za 5-6$, ali mi nije mogla dovoljno precizno pokazati gresku, pa sam kupio CLIP dijagnostiku. Ispostavilo se da mi je intercooler dobio po fenjeru - bio je supalj. Pretpostavljam da i prije nije bas 100% dihtao, ali ga je moje turiranje i pokusavanje da pokrenem auto s mjesta sahranilo do kraja. Mozda je na kraju i bio samo spoj nesretnih okolnosti, pa je intercoller odlucio riknuti bas u tom trenutku. Uglavnom kome se da, moze na internetu potraziti pojam "turbo boost leak", pa vidjeti kako se testira jel turbo-sistem drzi tlak. Umjesto kupovanja nekih skupih alata, da se to napraviti i zdravoseljackom metodom za 20-ak kn. Kad uhvatim vremena, otvorit cu novu temu i opisati postupak.


Nuspojava ovoga je da s novim intercoolerom auto osjetno ima bolja ubrzanja, pogotvo na autoputu. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam malo provjeravao taj sustav dovoda goriva. Zaključak jest da bez obzira što se javljaju mjehurići zraka na crijevu prije filtera zraka to ne bi trebalo utjecati na paljenje, odnosno rad. Primjer je moj auto na kojem mi se (usprkos svim mogućim i nemogućim radnjama) pojavljuju mjehurići zraka na crijevu dovoda goriva u filter nakon cca par sati. Naime, između filtera goriva i pumpe visokog tlaka postoji nepovratni ventil tako da se gorivo nikada ne vrati iz pumpe u filter i dalje. Također, nisam uočio da mjehurići zraka prodiru iza nepovratnog vntila VT pumpe.

Kljucno je koliko zraka ima u crijevu izmedju rucne pumpe "kruske" i filtera goriva. Ako ima malo mjehurica, nema nikakvih problema, ali ako je citavo to crijevo (dugo cca. 15-ak cm, vidi se na prvoj slici u postu) puno zraka, onda se vec mogu ocekivati problemi kod paljenja, iako ne uvijek. Kad mi se dogodilo s**nje, u tom crijevu uopce nije bilo goriva, toliko je navukao zraka. Kad je sve u redu, u prozirnim crijevima ne smije biti niti jedan mjehuric, ako ih ima, znaci da sistem ne dihta kako treba. 

Mali ispravak ovoga:

Naime, između filtera goriva i pumpe visokog tlaka postoji nepovratni ventil tako da se gorivo nikada ne vrati iz pumpe u filter i dalje

nepovratni ventil je u "kruski", dakle prije filtera goriva, a ne poslije. Testirano. Ili ti kazes da postoji jos jedan nepovovratni ventil kod VT pumpe?

Nazalost ja sam se prerano radovao, zamjena filtera goriva nije rijesila problem. Tako da sam opet na pocetku. Probao sam i boga i vraga, i ne mogu nikako naci gdje vuce jebeni zrak.

Link to comment
Share on other sites

Kod moje Lagune postoji nepovratni ventil između filtera i vt pumpe. Također, kod mog auta ne postoji tzv kruška odnosno ručna pumpa. U većini slučaja taj sustav ne dihta 100%.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja imam mjehuriće između filtera i vt pumpe, tj imao sam ih sigurno do prije mjesec dana kada sam zamijenio filter goriva, a od tada nisam provjeravao.

A probleme (da ne mogu upalitu auto ili da mu slabije vuče zbog toga nikad nisam imao), jedino mi se zimus na onim jačim minusima par puta ugasio na semaforu. U biti bi se ugasio ako krećem sa 1200okr, ako mali pojačam na 1600, ne ugasi se. Ali je i tada palio normalno, iz prve. Nazovem mehaničara, kaže on da je to do goriva tj niskih temperatura i da će taj problem prestati kad malo zatopli. Tako je i bilo...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.