Jump to content

"Prsten za centriranje" - sa 66,6 na 66,1


pere

Recommended Posts

Dakle, radi se o strasno maloj razlici u promjeru rupe na felgi. Felga koja ima 0,5mm vecu rupu pase savrseno na glavcinu mog megana al sa svih strana ima 0,25mm lufta. Felge jos nis kupio, a adaptera te debljine nema. More se stavit pet krugova izolir-trake, cisto da se centrira za tu sicu... al jel potrebno? Jel probao ko? Nekad se i prljavstine nakupi da dobro zadihta hehe. Mozda cak neku plasticnu il lmenu cijev 66 mm iskoristit.

Znam da smo zadnji put zaboravili stavit adaptere na felge Koje su bile promjera 67,1 (1 mm vise, tj. 0,5mm sa svih strana) pa je treslo na 90 i 130... a sad, dal ce i na ovih pol milimetra.

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Tresti ce sigurno! Jedino pravo rjesenje je da nabavis najmanji adapter za svoju glavcinu i po njemu kod tokara otvoris rupu na felgama.

Link to comment
Share on other sites

hm, prckanje po felgama ne dolazi u obzir nazalost... to mi tu ne bu proslo.... i s ovim muljanjem sam skeptican.

Da, s limom il plasticnom cijevi, al nekom super tankom, bi islo.

Link to comment
Share on other sites

odes kod tokara da ti potokari prsten s tim dimenzijama i kraj price. to ti mora moci bbez problema napraviti. 

Link to comment
Share on other sites

0.5mm distancu- prsten ne mozes staviti na glavcinu, pretanko je to.

Dok stavis felgu na glavcinu, dal se "klacka" ?

Mozda da probas omotati teflonom , paa stavit felgu ?

Ili prvo bez icega, pa vidis dal trese

Poslano sa mog Lenovo A7020a40 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tresti će. Meni je na 0.4mm zazora na dvije 16'' felge treslo i poskakivalo pri ubrzavanju (kod najvećeg okr. momenta). Rupu na felgama nisam dao tokariti, već sam ih zamijenio. 

Link to comment
Share on other sites

0.5mm distancu- prsten ne mozes staviti na glavcinu, pretanko je to.

Dok stavis felgu na glavcinu, dal se "klacka" ?

Mozda da probas omotati teflonom , paa stavit felgu ?

Ili prvo bez icega, pa vidis dal trese

Poslano sa mog Lenovo A7020a40 koristeći Tapatalk

Zasto ne bis mogao ??

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

imao sam slicnu situaciju, rjesio izolir trakom, 3-4 kruga dok nije bilo dovoljno da felga ne plese i onda sarafe u kriz po malo dotezat, nikada nije treslo ;)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E hvala na idejama ekipa... inace felge nisu jos kupljene, ako procjenim da bi to islo i ak mi likovi tu na tehnickom daju zeleno svjetlo idem po njih. Inace su bile na nekoj mecki il audiju... 5x112 i ta rupa za pol mm veca.

milos, pa kak da mi tokar napravi 0,25mm obruc? :zubo:

hazuuuuun, pa ti si zif hebote!! LOL

ceki & something... je, tak sam nekaj i mislil napravit, samo bi rado nekaj konkretnije da me manje prcaju na teh.

Link to comment
Share on other sites

tokar ti moze napraviti i obruc od 0.1mm ako mu se da i ako zna svoj posao. 

Link to comment
Share on other sites

isto tak i skidat dok stavljam zimski set... al ak se dobro pocisti i "nakrema" bi islo.

budem pital frenda, on je u toj bransi tata mata,

Link to comment
Share on other sites

dakle stvar je izvediva.... al jednostavnije je uzet piksu promjera 5-6cm (energy Drinks :zubo:) narezat na trake Koje se zbog oblika same uhvate. dva sloja je taman 0,22-0,24 mm, idealno.... ista fora s prolazi i s plasticnom flasicom, stjenka je taman oko 0,22 debela, plus malo hrdje :D, taman!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ljudi nemojte se igrat sa zivotom ne samo vasim, vasih obitelji nego i tudim !!!

radio sam u proizvodnji felgi ne za autoindustriju ali princip je isti samo su vece brzine i tolerancije na provjere moraju biti uze.

molim vas ne stavljajte nikakve izolir trake oko glavcine i ne vozite automobil na tolikim brzinama s 1 mm zazora!

s tolikim zazorom na velikim brzinama tresti ce sigurno i pitanje je samo vremena kad ce se nesto dogoditi

zbog toga sto se sila ne prenosi na glavcinu prenosit ce je dosjedi na konusnim rupama  koji ce  polako preko navoja vijka potrositi unutarnji navoj u glavcini usljed cega ce vam vijak samo ispasti ili u najgorem slucaju ce se polomiti.

nikakav zrak i prljavstina ne moze zadihtat prazan prostor

tokarenje centralnog provrta na gotovim felgama se u pravilu ne radi ali je moguce i to samo s napravom (ako zelite da to sve kako bi majstori  rekli "laufa")koja se napravi pa se felga stegne preko vijaka,.u protivnom ako stezete preko ruba felge sigurno necete dobro otokariti centralnu rupu tj nece laufat

prsten s stjenkom od 0,25 mm sigurno puca

adapteri sami po sebi nisu dobro rijesenje uvijek je bolje imati felgu s centralnim provrtom koji odgovara

eventualno je moguce ubaciti kalibrirani lim(moze se naci u trakama-0,1, 0,2,0,5 ili 1 mm ili ako imate kolegu koji radi u alatnici moguce da ima takvo sto) od 0,2 mm ili veci i stegnuti s njim da centrira rupu alternativno ovo limenkom od energetskog pica

moguce je nadoknaditi 0,2 mm po strani ali samo kad je felga nova i ide na  bojanje  tako da nanesete vise praha na centralni provrt prije nego sto felga ide u pec da se boja zapekne

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.