Jump to content

Laguna 2 1,8 16v LPG-ode u visoke okretaje


krunno

Recommended Posts

Znači zanima me da li tko ima iskustva sa ovakvom pojavom: normalno vozi i prima gas neki put prođe više vremena a neki put manje pa se upali lampica u obliku grijača i onda ne reagira na papučicu gasa ali digne okretaje motora na 5 500 okretaja,kad stisnem kočnicu okretaji padnu na minimum,kad pustim opet isto.Tad ju ugasim pa upalim i dalje ide normalno dok se ne ponovi. Dok nema lampice sve funkcionira normalno,prima gas i ima snage i svaki put normalno pali.

Hvala na pomoći,L.p.

Link to comment
Share on other sites

Ovo je jako opcenito. To znaju raditi auto koji imaju gas na struju i kada nesto ne stima sa papuciom gasa. Ako je tako provjeri konektor i zice, da tu nije nesto oksidiralo, ako je gas na struju.

Link to comment
Share on other sites

Sorry na premalo info,auto je 2001 god i ima gas na struju,vlasnik prije je mjenjao klapnu gasa i radio bypass instalacije prema klapni,mjenjao je i kompjuter,to je radio prije godinu dana i do nedavno je bilo sve u redu,papučicu nije dirao.Danas sam kupio taj auto takav kakav je.

Link to comment
Share on other sites

Provjeri sve konektore i instalaciju. Tako se ponasa jel izgubi vezu sa papucicom. 90% sam siguran. Idealno bi bilo kada bi dijagnostikom mogao pratiti ato kaze...

Edited by Domba
Link to comment
Share on other sites

Imao takav problem na laguni 2 1.6 16v.

Problem je u konektoru na samoj klapni. odnosno ožičenju.

Mjenjao sam i klapnu i papučicu gasa. Pomoči neke i nema jer sami dijelovi koje sam zamjenio su ispravni. U njima ništa nije pokvareno. Neki su mjenjali i kompjuter motora, ali nisu uspili u potpunosti riješiti problem

Ja sam uspio svesti ponavljanje greške na jednom godišnje,obično u vlažnijem.dijelu godine ( osobna zapažanja).

Nabavio sam kontakt sprej u Chipoteci KONTAKT 60. i s njim pošpricam đek na klapni, pustim da se osuši i pobrišem višak i vratim đek. Nakon toga imam mir cca godinu dana.

Neko riješenje bi bilo direktno zalemiti žice na konektor od klapne, ali ja to nisam htio napraviti. Možda sam trebao.

Kako već dugo vozim ovaj auto sad već mogu i osjetiti na pedali gasa i ponašanju auta da će mi se to dogoditi. osjetim na pedali da auto ne odgovara na stiskanje gasa kako bi trebao. obično nakon toga kroz naredna dva tri dana mi se zna upaliti.

Ponekad kad to osjetim odma pošpricam đek kontakt sprejem.i preduhitrim problem.

 

Sve ovo je moje osobno iskustvo i savjet bi bio da ne bacaš novce bezveze na nove dijelove

 

Link to comment
Share on other sites

Već je vlasnik prije mene bacio taj novac i nove djelove u nju a i dalje nije OK,pa ću ja probati s ovim jednostavnijim pristupom.

Hvala na pomoći i savjetima...

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da je nisi puno platio.

Pogledaj i cijev od vakumpumpe prema servu od kocnica

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da je nisi puno platio.

Pogledaj i cijev od vakumpumpe prema servu od kocnica

U tome i je trik,cijena je bila jako niska s obzirom da ima atestiran plin još 8 god. i registrirana je još 5 mjeseci pa mi je bilo glupo ne kupiti je,pa taman da treba i motor zamijeniti još uvijek  bi bila isplativa i jeftinija nego ove u oglasniku,a auto izgleda jako dobro i iznutra i izvana,nije uništena.

Link to comment
Share on other sites

Motor je dobar, samo sudeci po dosadnjem citanju foruma i jedne 2.2dci ovdje konektori i ozicenje radi probleme... Naci ce biti jako mukotrpno.

Link to comment
Share on other sites

NA laguni 2 su najveći problem konektori i pinovi...oni rade masu problema, a nemoguće im je ući u trag

 

Link to comment
Share on other sites

Ja isto vozim lagunu 1.8 16v i imam tih problemčića..mijenjao sam i ECU..ali evo sad se dešava da se ugasi kad stajem na semafore

ili da kao gubi gas na trenutke pa opet nadođe..vozio sam kod puno majstora ali nitko baš ne zna pravi razlog..a sad da mjenjam dijelove

samo tako to je preskupo a nema svrhe..

Link to comment
Share on other sites

To što ti se gasi na semaforu može biti i do motorića koji regulira rad minimuma. 

Kad malo ostari onda u nekim situacijama zna sporije odreagirati pa se auto ugasi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eto,riješen problem gasa,nije struja nego je vukla "falš" zrak na usisnoj grani,skinuta grana sve očisčeno i odmasćeno pa  svaka spoj i brtve namazane masom za brtvljenje i sve složeno nazad.Sad vozi već dva tjedna i nema greške,bolje radi i nema više da "guta knedlu"kad se dodaje gas.Još nisam riješio što radi kao dizel  kad se zagrije,vjerojatno remenica bregaste,da li može biti kakvih posljedica ako se vozi takva jer preko 1500 okretaja prestane i hladna radi normalno(ako netko zna)?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.