Jump to content

Nepravilan zadnji most


megane_dci

Recommended Posts

Imam problem sa straznjim kotacima, vec duze vrijeme to uocavam dok nedavno nisam saznao do cega je tocno. Primjetio sam da mi auto trosi straznje gume sa vanjske strane, ne toliko drasticno da primjetis kroz par tisuca km, ali nakon 40 kkm se dobro primjeti. Problem sam primjetio nakon stavljanja straznjih guma na prednju osovinu. Auto pocme vuci u lijevo, naravno jer se guma nije trosila ravnomjerno. Auto je mazeno i pazeno, sve govori o tome da je na 160 kkm prvu put mjenjano nesto na ovjesu i to spona. Trap je kompletno utegnut, nikad se ne penjem na rubnjake itd. Pravljenjem optike nakon promjene spone utanovilo se da je straznji most kriv. Nagib straznjih kotaca je idealan, medjutim trag kotaca lijevog je +0.16, a desnog +0.46. Mehanicar koji mi je to radio je rekao da je to opce poznata stvar na meganima tih godista i da je jednostavno takav izasao iz stvornice sa krivim mostom. Kod njega ih je dolazilo "more" megana sa krivim mostovima i dok su bili pod garancijom mjenjani su komplet mostovi. Posto je most fiksan on to moze dovesti u red tako da lomi most, medjutim velika je mogucnost da nakon tog zahvata odu lezaji. Ima li tko pametan savjet sto ciniti?

Link to comment
Share on other sites

može se i sa time živjeti, meni isto trošilo neravnomjerno zadnje na megane ii, bio u servisu pa mi rekli da je sve u granicama normale i da je to sve normalno oko potrošnje guma ... bio još mlad i neiskusan i msilio kad servis tako kaže valjda je tako nemam se što žaliti (a još sam imao i poznatog u ovlaštenom servisu) pa se vozio dalje sa time i osim češćeg mjenjanja stražnjig guma nisam primjetio neki drugi nedostatak u vožnji. s tim da su meni nakon 30 tis rubovi bili potrošeni

Link to comment
Share on other sites

Nitko nije rekao da se ne moze zivjeti, ali upravo to sto si rekao straznje gume potrosi bar duplo prije od prednjih. Ne mozes mjenjati prednje za straznje jer auto pocne vuci u stranu radi krivo potrosenih guma.

Link to comment
Share on other sites

Baš i ja gledam, sličan problem kod mene.

Rezultat špura

2014. Godine mi majstor ništa nije rekao, jučer mi veli da nešto nije kako treba iza. Nisam imao vremena s njim duže pričati.

759e3da9f31a94124ecbeba1185fc09c.jpg

Sad kad sam malo po slikama brljao vidim da stalno ti kotači malo prema van stoje.

8b876ed7fc92e69fdbef46508083eeff.jpg

Meni su gume potrošene malo više po unutarnjem rubu.

Znači jedina pomoć ovome je drugi most.

Link to comment
Share on other sites

Pa u principu most je iz komada i na njemu nemas sta namjestati, samo po brojkama kod tebe je situacija jos gora nego kod mene. Ovo sto ti navodis da su kotači malo prema vanka je nagib kotaca, ne znam koliko treba biti za clio, ali kad je u redu vizualno izgleda da su kotaci malo prema vanka (premda nisu). Ovo sto kod nas definitivno nije u redu je trag kotaca koji je zatvoren prema unutra odnosno u plusu i to dosta, kod mene je desni kotac +0.46, a nekakva gornja granica je do +0.10.

Link to comment
Share on other sites

Čekaj, to je ovaj podatak od +6 kod mene?

Divno.

Sad će me to zderati dok ne odlučim jedan dan i uzmem drugi most.

Link to comment
Share on other sites

I mozda taj drugi bude bas isti kao sto sad imas.

S tim problemima su limari upoznati vec pa mozda da prodete do kojeg u vasim blizinama i pitate da li vam moze poravnati i pokazati mu taj papir sa optike da covjek shvati sta i koliko treba.

Link to comment
Share on other sites

Na cliu se to lako rjesi plocicama izmedju glavcine i mosta. Tih 6% je tocno i napravi se medjuplocica koja je na tanjem kraju 1mm a na debljem kolko treba biti za 6° ili cega vec je mjereno nisam gledao sliku.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ne, na megane 2 je most jednodjelni skupa s glavcinama (nazovimo ih tako) na cliu je pak na 4 vide. na megane-u samo hidraulika pomaze, tj na silu

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Fino, nakon tog zahvata mjenjati lezajeve i rukavac, a posto je lezaj upresan u disk....

Link to comment
Share on other sites

pa mislim da se hidraulika moze uloviti direkt za ruku.

inace nij eproblem staviti nove lezajeve u stari disk, to mozes 100 puta napraviti (ako se ne razjebe dosjed) problem je kad ljudi iz starog diska umu stari lezaj i stave u novi. 

novi lezajevi su oko 200kn komad

Link to comment
Share on other sites

 trag kotaca lijevog je +0.16, a desnog +0.46.

Ako ti je ovo u stupnjevima to ti je u praksi toliko malo odstupanje da je zanemarivo. Ne diraj ništa.

Link to comment
Share on other sites

Na cliu se to lako rjesi plocicama izmedju glavcine i mosta. Tih 6% je tocno i napravi se medjuplocica koja je na tanjem kraju 1mm a na debljem kolko treba biti za 6° ili cega vec je mjereno nisam gledao sliku.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

E s ovim si me zainteresirao. S obzirom da su stari i buraz inžinjeri strojarstva, ovo bi trebao bit zanimljiv zadatak za njih dvojicu.

Link to comment
Share on other sites

Ako ti je ovo u stupnjevima to ti je u praksi toliko malo odstupanje da je zanemarivo. Ne diraj ništa.

E sad stvarno ne znam u kojim jedinicama je izrazeno jer nisam ja gledao nego mi je vulkanizer koji je radio optiku rekao umeno. Ne znam jel puno ili malo, ali znam da dobro potrosi vanjsku stranu gume.

Link to comment
Share on other sites

Auto maženo i paženo a prva optika na 160000km , hmmmmm....nebitno, to se da ispraviti ali prije kod limara a ne automehaničara, malo hidraulike na pravom mjestu i to je to.Ovo sad je kao da je auto udaren pa ga treba izravnati, a sa ovim pločicama i podbacivanjem , možda treba vidjeti, na nekim strijim modelima je to prolazilo za Meganeta nisam siguran, pošto je sve iz komada.To bi trebao biti dio, pod određenim kutem na određenom jestu, poprilično teško za odrediti.

Link to comment
Share on other sites

Na meganu se nemoze s plocicom, napisao sam vec. Na cliu se moze bez puno problema.

Imas njih i gotove kupit za dobit camber.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Auto maženo i paženo a prva optika na 160000km , hmmmmm....nebitno, to se da ispraviti ali prije kod limara a ne automehaničara, malo hidraulike na pravom mjestu i to je to.Ovo sad je kao da je auto udaren pa ga treba izravnati, a sa ovim pločicama i podbacivanjem , možda treba vidjeti, na nekim strijim modelima je to prolazilo za Meganeta nisam siguran, pošto je sve iz komada.To bi trebao biti dio, pod određenim kutem na određenom jestu, poprilično teško za odrediti.

Ne znam gdje si izvukao da je ovo prva optika? Ovo je treca optika u 160 kkm. Na prezadnjoj optici lijevi kotac je bio +0.16, a desni +0.18. Garantiram da auto nikad nije udaren niti se penjalo s njim na nogostupe, sto se desilo sa desnim kotacem u medjuvremenu nemam objasnjenja.

Link to comment
Share on other sites

Koliko vidim to je sad popularno na forumu da je zena krivac, ali kod mene (na zalost) nije slucaj :jez:

Link to comment
Share on other sites

A ako nisi na istom mjestu radio optiku onda je do drugačijeg očitanja različitih uređaja, a ako si na istom mjestu radio optiku ili je majstor pijan bio ili se s auto nešto dogodilo.Nemoguće da se zadnji most savija sam od sebe.U svakom slučaku ili trpiti tako ili malo na hidrauliku pa da se poravna.

Link to comment
Share on other sites

Na istom mjestu je radjena optika i bas je iscitao podatke od prosle optike da usporedi. Da se sa autom naletilo na nekakvu vecu rupu na cesti ili rubnjak, za ocekivat bi bilo da iskrivi most prema vanka, a nikako prema unutra.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.