Jump to content

Promjena projektora kratkog svijetla


megane_dci

Recommended Posts

Da li je itko probao vaditi projektori iz OEM fara na Meganu II phII. Mislim na projektor (leću) koji je dolazio sa halogenim zaruljama, a ne tvornički xenon. Da li je isti moguce izvaditi bez rezanja fara i zamijeniti sa morimoto mini D2S?

Link to comment
Share on other sites

nisam na meganu ,ali sam na cliu otvarao farove  i onda moreš radit šta češ..kontaktiraj miloša jer je on mislim bil stavljal morimoto nutra..

Link to comment
Share on other sites

Na ph2 je nemoguce izvuci van lecu staru bez da se reze far. Jbg rupa iza nije dovoljno velika

Rezanjem pak dolazis do prostora i mozes sve napraviti kako spada.

Ps da nemam ja morimoto lece, samo ballaste. Lece su iz infiniti fx35 original s stavljenim optocki cistim staklom (nije matirano ili teksturirano) s drugih leca jednih.

Morimoto ima imitaciju tih leca al im je ova inavica znatno losija od prve kopije tj frx1.1 koja je davala najbolji output al nije izrada bila precizna pa je kvaliteta svjetla bila "hit or miss"

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dobro, a reci mi koja je onda po tebi najbolja opcija od morimota za staviti u far u ovom slucaju?

Link to comment
Share on other sites

od njih su ti se najbolje pokazali D2s mini projektori. i ako mini H1 6.0 ima brutalno dobro svjetlo limitiran si na srot zarulje, dok d2s kupis original 2 komada za 400kn

Link to comment
Share on other sites

Pa upravo zbog tih H1 srot zarulja sam mislio preci na D2S, nekakva preporuka za ballaste? Za sada su Hylux na njemu.

Edited by megane_dci
Link to comment
Share on other sites

mozes slobodno ostati na njima

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Danas poznaniku pomogao promijeniti H7 u Volvo V50. Samo jedan štift se izvuce i far ide slobodno van. Kad se skine poklopac da bi došli do žarulje može se slobodno i projektor leća izvaditi nakon sto se odsarafe 4 torxa.

Idealno za ugradnju bixenon projektora, nikakvo odljeplivanje stakla ili rezanje fara nije potrebno. Savrseno za retrofit! A koje ja imam peripetije za isto kod sebe napraviti, jaooo

Link to comment
Share on other sites

tak je i megan 2 ph1 lece i ph2 (zapravo su identicne osim tipa/sjedista zarulje) i na isti nacin su montirane u far. 3 torxa i ide van (pricamo o xenonu naravno)

Link to comment
Share on other sites

Nisi skuzio. Na ph1 je d2s na ph2 je d1s a lece su iste. Pricamo o oem xenon farovima. Na obicnim farovima je ph2 nemoguce rastaviti bez rezanja i leca nije ni slicna.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A *ebi ga onda, mislio sam da se i obicni lako vade kao kod ovog Volva. Ništa, barem oem mozes mijenjati za bi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ubacio konacno D2S bixenon projektore 3" s original Osram xenonkama i u drugi dio fara H1 čajna xenonku.
Dakle kratko na projektoru i balastu 55W, dugo na projektoru i H1 kinezu 35W. Dugom treba 7,8 sekundi da dostigne full svjetlinu, ali što se cesce pali brze dostigne.
Nelegalno ali brutalno. Treba jos malo bolje ispolirati farove i to je sve.
Sve je 4300K a u maglenkama 3000K
d2816bc515e1547d1881c0187b0006fc.jpgfefd87c1e7a6bfd089d26c0c40acad03.jpg8245609287043239242ccad061884f3b.jpg564cf7dda3b4d31003bee201b6770958.jpg

Tapatalk
 

 

Edit: tek sad vidio da mi je hauba otvorena na 1. zub :bigl:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Za megane 225  xenon trazim dobre  kvalitetne projectore .  Isti mogu da se izvade lako bez otvaranja fara .  Vec sam to radio .  Zna li ko moze li se otvoriti far na standardan nacin (grejanjem)  ili je to neki drukciji lepak.  Jedan far zna da zamagli posle pranja .  Pokusao sam spolja dodatno da za zadihtujem ali ne ide . Uspeo 70%. inace farovi sy stari 2 godine i vec su optike nagorele prilicno . Spolja su kao novi jer sam preko zalepio foliju .

Edited by Vladimir
Link to comment
Share on other sites

Jedino što ja vidim jest da ti poklopac motora ne "sjeda" dobro.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Je ali kako ti ova lijeva strana stoji dobro? Ako nije zatvoren onda obje strane ne sjedaju.

Link to comment
Share on other sites

Kak to prolazi na tehničkom? Frenda su vratili na tehničkom je je imal ledice iza na Clio 3, 2007 god., također su ga vratili zbog ledica u pozicijama napred, dal je 100 kn kontroloru pa je prošel navodno budu jako postrožili, stanica je tehnički na maksimiru navodno jedna od strožijih u ZG.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, usrmaatre said:

Je ali kako ti ova lijeva strana stoji dobro? Ako nije zatvoren onda obje strane ne sjedaju.

zato jer tamo podiže amortizer haube. Morat ću ti slikat zatvoreno kad ne vjeruješ ?

9 minutes ago, Alpina said:

Kak to prolazi na tehničkom? Frenda su vratili na tehničkom je je imal ledice iza na Clio 3, 2007 god., također su ga vratili zbog ledica u pozicijama napred, dal je 100 kn kontroloru pa je prošel navodno budu jako postrožili, stanica je tehnički na maksimiru navodno jedna od strožijih u ZG.

na tehničkom su ledice ugašene pa ih i ne vidi. Za stare xenone u leći nisu prije imali primjedbi jer su izgledali žuto, za ove nove ćemo pripremit Mažuranića. a ako i to ne prođe, na ormaru imam još jedne rezervne OEM

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, frenchkey said:

...na tehničkom su ledice ugašene pa ih i ne vidi.

Pozicija ili DRL ?

Ne mogu vjerovati da ne vidi DRL i kada je isključen.

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom ruše sve što nije homologirano s vozilom, tipa xenon na autima iz 90-ih i sl. Istina bog ti xenoni zasljepljuju u prometu bolesno bolje da ih ruše po meni.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.