Jump to content

Električne interferencije kad se upale kratka svjetla


Med0

Recommended Posts

Kad se upale kratka svjetla motor malo promijeni okretaje i zvuk nakon čega se opet smiri. Slučajno sam neki dan primjetio dok sam diagnosticirao auto da mi short term fuel trim poludi tih par sekundi u tom prijelazu kod paljenja kratkog svjetla, a senzori u to vrijeme kao da blago promijene očitanja. MAP recimo. Zatvorena petlja odradi svoje i motor opet radi kako treba više-manje.

Spojim osciloskop u utičnicu upaljača i imam što vidjeti - pojavi se nekakav električni šum kojeg nema kada su kratka svjetla ugašena. Te smetnje se jasno čuju na auto radiju kada ga se prebaci na AM područje, a po šumovima bi rekao kao da dolazi od nekog digitalnog sklopa (iako ne mogu biti siguran).

Da li je netko još primjetio da mu okretaji lagano padnu na trenutak kada upali kratka svjetla? Gdje bi mogao pokupiti te interferencije (žice kratkog svjetla, kutija releja, ručica kod volana)?:nezna:

Link to comment
Share on other sites

Kad se upale kratka svjetla motor malo promijeni okretaje i zvuk nakon čega se opet smiri. Slučajno sam neki dan primjetio dok sam diagnosticirao auto da mi short term fuel trim poludi tih par sekundi u tom prijelazu kod paljenja kratkog svjetla, a senzori u to vrijeme kao da blago promijene očitanja. MAP recimo. Zatvorena petlja odradi svoje i motor opet radi kako treba više-manje.

Spojim osciloskop u utičnicu upaljača i imam što vidjeti - pojavi se nekakav električni šum kojeg nema kada su kratka svjetla ugašena. Te smetnje se jasno čuju na auto radiju kada ga se prebaci na AM područje, a po šumovima bi rekao kao da dolazi od nekog digitalnog sklopa (iako ne mogu biti siguran).

Da li je netko još primjetio da mu okretaji lagano padnu na trenutak kada upali kratka svjetla? Gdje bi mogao pokupiti te interferencije (žice kratkog svjetla, kutija releja, ručica kod volana)?:nezna:

Ako ti je aku slabiji postoji mogucnost da ti padne napon kad upalis svjetla, posto je pao napon alternator se u tom trenutku teze okrece i motoru je teze i padnu mu okretaji, automatski mu ECU motora dodaje malo "gasa" da ponovo uravnotezi rad motora.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Zbog povećanog električnog opterećenja auto digne okretaje i to mi štima, ali otkuda interferencije i podivljala očitanja fuel trimova? Filterski kondenzator na alternatoru oslabio? Indukcija ili parazitni kapacitet negdje po putu? :nezna: 

Žarulje su obične H7 halogenke. U cijelom autu nema niti jednog aftermarket dodatka pogotovo digitalnog.

Činjenica je da mi se auto dulje vrijeme tako ponaša možda i otkako sam ga kupio prije 7.5god. Uvijek sam mislio da je to "by design" jer farovi povuku struju, ali sad prvi puta uočavam efekte na radu motora jer sam eto slučajno upalio kratka svjetla dok mi je bio spojen na diagnostiku i vidim da s upaljenim svjetlima radi neke korekcije koje inače ne radi.

Link to comment
Share on other sites

Regler radi povećanog opterećenja?

Poslano sa mog SM-A300FU koristeći Tapatalk

Ili slaba masa od aku do motora. To je meni radilo probleme. Pletenica i strune od motora na sasiju.

Poslano sa mog SM-A300FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

meni su obične žarulje kad upalim motor  i onda svitla jedno recimo sekundu pa se pojačaju na ful, to primjetim jer uvijek iz garaže izlazim pa vidim odsjaj

Link to comment
Share on other sites

ako je slaba masa najviše bi se osjetilo paljenjem grijača zadnje šajbe, on najviše struje vuče

Link to comment
Share on other sites

Evo pogledao i rastu i padaju okretaji pri paljenju svjetala, naravno neznatno ali oku lijepo vidljivo.

Pa to je najnormanija stvar, recimo trcis, neko baci vrecu od 10kg na tebe, malo ces usporiti i onda opet uhvatiti tempo. Identicna stvar s autom.

Zbog povećanog električnog opterećenja auto digne okretaje i to mi štima, ali otkuda interferencije i podivljala očitanja fuel trimova? Filterski kondenzator na alternatoru oslabio? Indukcija ili parazitni kapacitet negdje po putu? :nezna: 

Žarulje su obične H7 halogenke. U cijelom autu nema niti jednog aftermarket dodatka pogotovo digitalnog.

Činjenica je da mi se auto dulje vrijeme tako ponaša možda i otkako sam ga kupio prije 7.5god. Uvijek sam mislio da je to "by design" jer farovi povuku struju, ali sad prvi puta uočavam efekte na radu motora jer sam eto slučajno upalio kratka svjetla dok mi je bio spojen na diagnostiku i vidim da s upaljenim svjetlima radi neke korekcije koje inače ne radi.

Kako mislis podivljaju ucitavanja fuel trimova? Korigiraju se? Kao sta sam gore napisao. Kad upalis svjetla postane mu tesko radi alternatora, ecu motora odma korigira rad motora, zato ocitavanja fuel trimova se pocnu mjenjati.

Probaj u isto vrijeme upaliti grijač zadnje sajbe, ventilator na 4, i svijetla. Osjetit ce se jos vise sve ovo, pad okretaja i ostalo....

Jedino sta se tice interferencije neznam sta ti reci osim da je mozda radi regulatora na alternatoru.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.