Jump to content

Megane I 1.4 16v lupkanje u zavoju po gasom


hrvojexyz

Recommended Posts

Vec dulje vrijeme mi lupka megane u zavojima kad je pod gas (ne pijan nego kad dajem gas :D  kad pustim gas onda ne lupka)

Nedavno mi se raspala getriba pa sam tim povodom stavio i drugu getribu i druge poluosovine.Nikako nisam stigao otici da mi se pogleda otkud to lupkanje prije raspada getribe

punac mi je rekao da je to homokineticki zglob koje je u poluosovinama.

Lupka u obje strane , ok na jednu vise na jednju manje.

I sad promjenio tu getribu i poluosovine obje, getriba radi normalno , normalno se salta, al ovo i dalje lupka

Narucio sam se kod mehe al ovak teoretski , kaj bi to poboglu moglo biti?

Da budem iskren - ovjes nije u najboljem stanju, nije sad da lupa na rupama al osjetim da nije onak utegnut kak je bio prije jedno 2 godine kad sam mjenjal nekaj napredne sjecam se sad kaj vise, kuglu ili nesto..

Link to comment
Share on other sites

I mene zanima. Ajmo iskusnjare. U mom slučaju nije jako ali je počelo. Čisto me zanimaju iskustva i mišljenja da znam što mogu očekivati kod "doktora".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tok tok tok tok tok, recimo u ritmu da okretanja kotaca, kad se ubrza brze lupka.

Pod opterecenjem ocito samo lupka  , jer bez gasa nema zvuka.

Meho mi je na prvu odmah rekao homokineticki, probao je auto i rekel da je to to.

 

Link to comment
Share on other sites

Klaklaklakla...ako samo kod skretanja onda je vanjski homokinematički. Odi na šopingcentar veliki parking i motaj puni i vozi.

Ako kod ispravljenog volana ne klakće onda je to.

Link to comment
Share on other sites

Kad jako ode, onda klokće i na ravnom, a ako smotaš, mogu ti ispasti kuglice kao meni na starom Mitsubishiju i onda lijepo ostaneš na mjestu zločina.

To što si stavio druge poluosovine, ne znači da su na njima ispravni homokinetički zglobovi. Bojim se da ćeš ih ipak morati promijeniti.

I da, prije ugradnje drugih poluosovina obavezno treba provjeriti homokinetičke. Pokušaš ih saviti u odnosu na poluosovinu. Ako idu teško, znači da su ispravni. Ako imaju lufta u ruci i idu lagano, onda ih treba promijeniti, što je lakše dok su ti poluosovine vani.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Raspitaj se za cijene pa odluči. 

Šta prije promjeniš biti ćeš mirniji.

Samo je pitanje imaš li novaca koliko traže za druge. Plus ruke majstoru.

Možda se može promjeniti samo homokinetički. Znam da na nekim polu osovinama se može na nekim ne.

Link to comment
Share on other sites

burky

moj report je , uzrok lupkanja u zavojima bile poluosovine.

Uzeo polovne, isto lupkale ko moje .

popizdio, otvorio njuskalo, uzeo obje nove.1100kn.

od tad ni traga lupkanju u zavoju.

imam drugih problema. al to je Renault je.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

onda ja imam peh

vec sam mjenjao i getribu jednom i zadnji most i killer i pumu goriva i lonac srednji , zadnji i onaj koji ide na motor.I ventili neki su otisli pa sam mjenjal sve.

to je od ovak rijedih stvari koje odlaze

 

Link to comment
Share on other sites

Mjenjana je desna manžetna (ispred suvozača) prije godinu dana.Mozda je pukla brtva pa ulje iscurilo al vidio bi da je guma i felga masna.

Čim je mijenjana manžeta, homokinetički je dobio po piksi.

Možeš se vozit još. Polako će se vremenom pojačavat, pa će postati očigledno koja je.

Meni je trebalo 3g iliti 40000km. Na kraju sam zamijenio zglob i sve ok.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.