Jump to content

Sve crno (RS 200)


Dinosaur

Recommended Posts

Nije ali znas kako je na forumu..ako je auto bio na pisti, ma makar i na parkingu kraj nje je gotov.

To sto je rs, i sto je auto stvoren da ga se vozi muski i da mu to ne smeta nema veze.

Da ga je kupio od bakice koja ga je vozila do place i nazad i da ima 35tkm u 10god onda bi bio 4rum approved

 

Link to comment
Share on other sites

Ja se uopće nebi obazirao na to di je i kako vožen, auto je da se se vozi i održava. A i da nije mint stanje za par stotina eura se sve sredi..

Samo deri i uživaj u R.S. - u

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Boli te briga, kupio si najbrzeg clia na grobniku, vozio je ispod 1.50 ?

Sretno i uzivaj s autom.

A tebe se cuje samo gume dok prolazis na cilnoj i vozis tek nesto sporije :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa ja bi čak i bio zadovoljniji s autom koji je vožen kako spada po grobniku, nego da ga je netko vozio do max 3.500 rpm-a i cijelog zagušio. Ovako znam da auto može je*at keve :hop:

Link to comment
Share on other sites

Da, vidi se da je farban desni bok i krov mi se čini. Dosao sam do prvog vlasnika i saznao da je mjenjan motor u garanciji jer je kao zaribao na cesti na nekih 32k km. Moram mjenjat termostat jer malo zafrkava i vidjet što je s tempomatom jer on ne radi a limiter brzine da s tim da ću to prezivjet. Auto ide, ništa ne lupa, cvili itd.

A sad realno kako i gdje je vožen mi ne igra veliku ulogu ako je održavan kako treba što izgleda da je. Nisam ga ni ja kupio da idem s njim po kruh do pekare i nazad :)

Link to comment
Share on other sites

Da, vidi se da je farban desni bok i krov mi se čini. Dosao sam do prvog vlasnika i saznao da je mjenjan motor u garanciji jer je kao zaribao na cesti na nekih 32k km. Moram mjenjat termostat jer malo zafrkava i vidjet što je s tempomatom jer on ne radi a limiter brzine da s tim da ću to prezivjet. Auto ide, ništa ne lupa, cvili itd.

A sad realno kako i gdje je vožen mi ne igra veliku ulogu ako je održavan kako treba što izgleda da je. Nisam ga ni ja kupio da idem s njim po kruh do pekare i nazad :)

upravo tako. Samo gas.

Termostat im je mana..koji god stavis ode kroz par tisuca km.

ja sam ih par komada izmjenjao na svojim sportovima. Imam ti visak jedan novi doma zapakirn dam ti ga za 60kn. Ostao mi visak od moga, a auti prodani. Meni neki drzao 3000 neki 6000 neki 10000 kak naletis..i oem se spiga brzo, al zamjenis ga za 5 min.jedino su to dobro napravili da je kolko tolko pristupačno...ispod 4000 ga nemas sto voziti ?, samo ktec slozi ispuh gore i uzivaj.

Link to comment
Share on other sites

A tebe se cuje samo gume dok prolazis na cilnoj i vozis tek nesto sporije :D

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

A jebga kad je serijala ?? bit ce valjda glasniji iduci trackday ??

Link to comment
Share on other sites

upravo tako. Samo gas.

Termostat im je mana..koji god stavis ode kroz par tisuca km.

ja sam ih par komada izmjenjao na svojim sportovima. Imam ti visak jedan novi doma zapakirn dam ti ga za 60kn. Ostao mi visak od moga, a auti prodani. Meni neki drzao 3000 neki 6000 neki 10000 kak naletis..i oem se spiga brzo, al zamjenis ga za 5 min.jedino su to dobro napravili da je kolko tolko pristupačno...ispod 4000 ga nemas sto voziti ?, samo ktec slozi ispuh gore i uzivaj.

Vec sam ga kupio ali hvala na ponudi. Samo što mi je par ljudi već reklo da je dosta zajeb za promjenit pa me sad to tvoje čudi :D

Link to comment
Share on other sites

A jebga kad je serijala ?? bit ce valjda glasniji iduci trackday ??

kad ces na ovu stranu :D

Link to comment
Share on other sites

Nitko nije rekao da auto.ne valja kaj je gonjen, svaki je za to i slozen.

Jedino je steta kaj velika prednost tog auta nije na tom autu ipak, a to je njegova serijska 200 getriba.

Termostat promijenis za 10minuta, ja ih se namijenjao isto i na 197 i na 200, krepaju odma pogotovo po ljeti kad se izganjas pa se razleti sam od sebe termostat unutra u kucistu.

Btw ak trebas zimske gume nove za njega (ili felge) javi se.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Poznajem bivšeg vlasnika pa sam imao i neko lagano iskustvo s tvojim crnim CRSom 200 - ne znam kakve je zahvate auto prošao kod preprodavača ( pretpostavljam ne prevelike ) pa evo, par sitnica koje sam ja popamtio - mozda ce ti nesto znaciti iako naravno ne mogu garantirati za apsolutnu točnost iznesenih podataka.

Spone volana su bile na izlasku, sinkron treće gotov. Auto je bio na 2. setu Gewindi u trenutku kada je otišao na bubanj - iz tvornice je izašao kao Sport, kod Rajmonda su ga stavili na neku relativno konkretnu KW varijantu koja je kasnije zamijenjena s nećim trećim - pretpostavljam no name. Auto je bio dosta nizak i ne previše krut - nimalo podesiv na gasu ali izrazito stabilan po kvalitetnom asfaltu. Amortizacija s druge strane mi se činila dosta upitnom. Po slikama bih rekao su ga ili malo dignuli ili stavili na potpuno drugačiji ovjes. Getriba je 197, nisam siguran točno koja revizija je u pitanju. 

Auto je na distancama, a ako su priče točne; spuh je probušen sa strane drugog vlasnika što ( ako se ne varam ); nije nikad bilo sanirano. Motor je remapiran; blokada je pomaknuta tako da pripazi i na to. Ručica mijenjača je Ebay a ne Renault. Uz to, vjerujem da si ti ipak 5. vlasnik; odnosno 4. ako ne brojim čovjeka koji je skinuo i preprodao sve Grobnik-spec komponente s njega ( Akra, KW, Quaife etc. ).

U svakom slučaju ti žeim puno sretnih kilometara, neke sitnice ćeš vjerojatno morat sanirat ali još uvijek se radi o vrhunskom vozačkom stroju, poz!

Link to comment
Share on other sites

Poznajem bivšeg vlasnika pa sam imao i neko lagano iskustvo s tvojim crnim CRSom 200 - ne znam kakve je zahvate auto prošao kod preprodavača ( pretpostavljam ne prevelike ) pa evo, par sitnica koje sam ja popamtio - mozda ce ti nesto znaciti iako naravno ne mogu garantirati za apsolutnu točnost iznesenih podataka.

Spone volana su bile na izlasku, sinkron treće gotov. Auto je bio na 2. setu Gewindi u trenutku kada je otišao na bubanj - iz tvornice je izašao kao Sport, kod Rajmonda su ga stavili na neku relativno konkretnu KW varijantu koja je kasnije zamijenjena s nećim trećim - pretpostavljam no name. Auto je bio dosta nizak i ne previše krut - nimalo podesiv na gasu ali izrazito stabilan po kvalitetnom asfaltu. Amortizacija s druge strane mi se činila dosta upitnom. Po slikama bih rekao su ga ili malo dignuli ili stavili na potpuno drugačiji ovjes. Getriba je 197, nisam siguran točno koja revizija je u pitanju. 

Auto je na distancama, a ako su priče točne; spuh je probušen sa strane drugog vlasnika što ( ako se ne varam ); nije nikad bilo sanirano. Motor je remapiran; blokada je pomaknuta tako da pripazi i na to. Ručica mijenjača je Ebay a ne Renault. Uz to, vjerujem da si ti ipak 5. vlasnik; odnosno 4. ako ne brojim čovjeka koji je skinuo i preprodao sve Grobnik-spec komponente s njega ( Akra, KW, Quaife etc. ).

U svakom slučaju ti žeim puno sretnih kilometara, neke sitnice ćeš vjerojatno morat sanirat ali još uvijek se radi o vrhunskom vozačkom stroju, poz!

Pozdrav, hvala puno na info, više ni ne znam što da mislim od svih tih podataka, zasad ide normalno ali nisam dovoljno stručan da prepoznam sve. Treća malo grebe da ali dosta pazim na to pa nije 'još' problem. Za getribu znam, šteta što nije od 200 ali i to se da rješit jednog dana iako mi to ne igra toliko ulogu dok sve radi. Za ovjes nemam pojma, dosta je tvrd ali sam došao sa Punta na ovo pa me ne čudi. Ionako dosta pazim kojim cestama idem

Za auspuh izgleda da je rješen bar ako ništa  drugo. :D

Inače mi ne gine veći servis na ljeto jer jer motor ušao u šestu godinu pa bi trebao zupčasti mjenjat itd. 

Vidjet ćemo, hvala i nadam se da će potrajat, i dalje ispunio sva očekivanja :)

Link to comment
Share on other sites

Sljedeća kupovina, prvo pitati na forumu, a ne obratno ;)

A sad sta je tu je, sretno i nek te posluzi

Link to comment
Share on other sites

Sljedeća kupovina, prvo pitati na forumu, a ne obratno ;)

Forum ipak sve zna:-). 

Link to comment
Share on other sites

Sljedeća kupovina, prvo pitati na forumu, a ne obratno ;)

Forum ipak sve zna:-). 

Bila je ljubav na prvi pogled :hop: 

I s obzirom da je najblizi bio nekih 2 tis evrica više sam i dobro prošao, rješim sve i opet sam u plusu, nadam se :D

 

Inače, trebao bi mi neki mehaničar u Rijeci koji se kuži da baš ne idem u ovlašteni za sve jer će me oderat skroz pa ako netko zna bio bi jako zahvalan

Link to comment
Share on other sites

Svjestan si da imas mjenjac iz prve serije clia 197? Znaci ako su ti obrtaji na 4000 ili vise dok u 6-toj vozis 130km/h imas taj stari mjenjac. Kasnije je dosao produzeni gdje su obrtaji na 3800 ili nize na toj brzini. U 200-tke je mislim treca generacija mjenjaca gdje su omjeri brzina drugaciji. Za tempomat vidi jer se na dugme uopce upali ili na limiter. Ako to radi, a tipke na volanu ne rade moguce da je samo u njima problem.Termostat ti preporucam OEM jer ovaj Vernet zamjenski sto ekipa stavlja se zna rasuti. Kao npr meni. Oem ti je oko 260kn. Obavezno i nova gumica jer u OEM verziji ne dolazi s njim kao s ovim Vernetom. Kad to vec radis zamjenini antifriz. Steta sto nisi malo prije istrazio povijest. Sad ti je to mozda nebitno jer auto leti naspram bivseg vozila no da si vozio recimo 197 pa isprobao 200 osjetio bih razliku. Ako sta jos ne znas, nije ti jasno pitaj tu smo. Neznam tko je mapirao auto no i na to pazi. Ja bih vratio Oem mapu, no mozda je tu zbog mjenjaca koji nije oem dio na tom autu. Svakako bih takve koji prodaju necu rec muda pod bubrege, ali to je nazalost tako kaznio. Bar kojom 1000E nizom cijenom. Sumnjam da je prodavac ukazao na mane, bio bi budala kad bi otjerao potencijalnog kupca. Nadam se da neces imati problema, jer oni dodju kasnije,no ako ih i bude tu je forum. I nadji si dobrog majstora ne fusera, koji bar ima 2-3 pametne u glavi. Ovaj auto je specifican po mnogim stvarima pa ce dobar i pametan mozak biti prijeko potreban. :-)

Link to comment
Share on other sites

Svjestan si da imas mjenjac iz prve serije clia 197? Znaci ako su ti obrtaji na 4000 ili vise dok u 6-toj vozis 130km/h imas taj stari mjenjac. Kasnije je dosao produzeni gdje su obrtaji na 3800 ili nize na toj brzini. U 200-tke je mislim treca generacija mjenjaca gdje su omjeri brzina drugaciji. Za tempomat vidi jer se na dugme uopce upali ili na limiter. Ako to radi, a tipke na volanu ne rade moguce da je samo u njima problem.Termostat ti preporucam OEM jer ovaj Vernet zamjenski sto ekipa stavlja se zna rasuti. Kao npr meni. Oem ti je oko 260kn. Obavezno i nova gumica jer u OEM verziji ne dolazi s njim kao s ovim Vernetom. Kad to vec radis zamjenini antifriz. Steta sto nisi malo prije istrazio povijest. Sad ti je to mozda nebitno jer auto leti naspram bivseg vozila no da si vozio recimo 197 pa isprobao 200 osjetio bih razliku. Ako sta jos ne znas, nije ti jasno pitaj tu smo. Neznam tko je mapirao auto no i na to pazi. Ja bih vratio Oem mapu, no mozda je tu zbog mjenjaca koji nije oem dio na tom autu. Svakako bih takve koji prodaju necu rec muda pod bubrege, ali to je nazalost tako kaznio. Bar kojom 1000E nizom cijenom. Sumnjam da je prodavac ukazao na mane, bio bi budala kad bi otjerao potencijalnog kupca. Nadam se da neces imati problema, jer oni dodju kasnije,no ako ih i bude tu je forum. I nadji si dobrog majstora ne fusera, koji bar ima 2-3 pametne u glavi. Ovaj auto je specifican po mnogim stvarima pa ce dobar i pametan mozak biti prijeko potreban. :-)

Svjestan sam mjenjaca da, steta jer sam bas na to i ciljao. Tempomat ce bit samo tipke ili neki spoj jer on se normalno pali ali ne mogu namjestit brzinu dok limiter brzine radi bez problema.

Ne znam gdje bi poceo s tim mjenjacem, koliko bi kostala promjena itd ali zasad nek stoji, ako bude problema cu rjesavat pomalo.

Nekako sad sta je tu je, pazit cu koliko mogu. Strah me naravno svega pogotovo sad kad sam saznao svasta ali eto, valjda ce bit u redu.

Hvala svima :)

Link to comment
Share on other sites

Javi se u inbox..znam ih dosta sa 197icama iz rijeke pa se nadite i imaju majstore gdje slazu i odrzavaju...i sve vozi :) 

Link to comment
Share on other sites

Bila je ljubav na prvi pogled :hop: 

I s obzirom da je najblizi bio nekih 2 tis evrica više sam i dobro prošao, rješim sve i opet sam u plusu, nadam se

I kazes to ti nije bilo ni najmanje sumnjivo? -.-

Link to comment
Share on other sites

Dobro, pišete ovdje koda je kupio ne znam što.. Manite se negativnih komentara

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, hvala puno na info, više ni ne znam što da mislim od svih tih podataka, zasad ide normalno ali nisam dovoljno stručan da prepoznam sve. Treća malo grebe da ali dosta pazim na to pa nije 'još' problem. Za getribu znam, šteta što nije od 200 ali i to se da rješit jednog dana iako mi to ne igra toliko ulogu dok sve radi. Za ovjes nemam pojma, dosta je tvrd ali sam došao sa Punta na ovo pa me ne čudi. Ionako dosta pazim kojim cestama idem

Za auspuh izgleda da je rješen bar ako ništa  drugo. :D

Inače mi ne gine veći servis na ljeto jer jer motor ušao u šestu godinu pa bi trebao zupčasti mjenjat itd. 

Vidjet ćemo, hvala i nadam se da će potrajat, i dalje ispunio sva očekivanja :)

Ma apsolutno, to su sve mušice - recept je i dalje na mjestu. Samo si još provjeri jednu sitnicu na koju sam zaboravio - pod gepekom potraži kuku za šlep i isprobaj jel ulazi sprijeda u auto.

Auto ju nije imao kad je došao kod bivšeg vlasnika, a znam da ne paše baš sa svakog Renaulta. To je sve, uzivaj u Crnom :)

Link to comment
Share on other sites

Dobro, pišete ovdje koda je kupio ne znam što.. Manite se negativnih komentara

da zas samo kakve glavobolje ti moze jedna 197ica zadati i kolko mozes bankrotirati s njome :)... Cudan je to autic, i moze ti svaki par dana biti s njome zanimljivo.i kad mislis da si se rjesio jedme stvari, dode druga. Imao sam 2 al na srecu pogodio sam dobre , i dalje se voze i nemaju greske...al ima ih bogami gdje su ulozili brda i doline zbog svojih nemara i nemara drugih ili tvornickih nekih fulanih stvari itd...al za sad best buy jurilica ako se nade za male novce. Sve ovisi kakve si srece.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.