Jump to content

Vibracije


jopa_22
 Share

Recommended Posts

pitanje za mehaničare i one koji se tako osjećaju... vibracija cijele karoserije prilikom davanja gasa, smanji se za 90% kad se pusti gas i još se lagano osjeti...na mjestu u leru nema posebne vibracije ni skakanja motora...u zavojima se isto smanji vibracija... ne lupa ništa za sad... mjenjač trzne kod davanja i puštanja gasa ali ne trese u vožnji

nosač motora ili unutarnji homokinetički?

 

svaki savijet je dobrodošao...hvala

Link to comment
Share on other sites

Moze biti nosac a moze biti i neki od zglobova:laugh:

Ako vibrira na mjestu u leru pod okretajima nije zglob..

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

nema vibracija na mjestu ali se čuje neki kao lagani škljocaj, udarac kad na mjestu lagano daš gas i pustiš...kao da negdje nešto ima lufta pa se strese....al što se tiče nemira i skakanja motora i vibracija toga nema...samo u vožnji pod opterećenjem

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

danas mehaničar u prolazu provjerio donji i gornji nosač i na ruku unutarnje zglobove (ostalo nije stigao), nosač na mjenjaču nije, ovo provjereno je izgledalo ok i nema nekih sumnjivih luftova tako da je to zasad isključeno...on kaže da možda može bit do nosača na mjenjaču ali bi tresla ručica mjenjača u vožnji a to se ne događa, raskopat će unutarnje zglobove kad se bude mijenjalo ulje u mjenjaču da vidi kakvi su jer valjda i bez lufta mogu izazvat vibracije...ono što mene zanima dal problem kojim slučajem može bit u samoj getribi...dal se tamo ima šta razluhat i počet vibrirat

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

samo da javim onima koji možda budu u istoj situaciji da je promijenjena desna poluosovina i problem se riješio, vibracije su nestale...raspao se unutarnji homokinetički

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

samo da javim onima koji možda budu u istoj situaciji da je promijenjena desna poluosovina i problem se riješio, vibracije su nestale...raspao se unutarnji homokinetički

Kupio novu ili ... Ako novu, koju? Odnosno koji brand?

Link to comment
Share on other sites

Kupio novu ili ... Ako novu, koju? Odnosno koji brand?

jao iskreno ne znam, al znam da košta 1300kn s 20% rabata

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meni vibrira cijeli auto kad je hladan u leru.

Kad se zagrije je manje primjetno.

Valjda nosači motora

Link to comment
Share on other sites

a i ti nasao porediti 1.9dci s 1.6 16V :D 

iz dizela kad sjednes u benzinca mislis da je motor ugasen sto se vibracija tice... glavni nosac motora ti je hidraulicni, njega skuzis ako je propisao jer bude prazan, ostale je sve lako provjeriti osim nosaca mjenjaca. 

vibracije mogu dolaziti zbog nepravilnog rada motora. tj najcesce odatle i dolaze.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

imam 2 auta megana i puntota benzinca i stvarno razlika u radu motora je velika jer punto se niti nečuje u leru a megan ko traktor..

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

samo da javim onima koji možda budu u istoj situaciji da je promijenjena desna poluosovina i problem se riješio, vibracije su nestale...raspao se unutarnji homokinetički

Kod mene ista stvar. Meštar pronašao polovnu poluosovinu i s rukama ispalo 600kn, šta je super. E sad, ja znam za malu nezgodu prijašnjeg vlasnika i bio sam dojma da je to uzrok..ali koliko vidim, nisam jedini s tim problemom. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

evo opet aktualnosti...dakle rješili smo problem prvotne vibracije prije nekog vremena onda se nakon par tisuća km 2-3 javilo opet puno manje ali slično pa sam odlučio odmah promijenit i drugu poluosovinu i onda je opet nestalo i sad nakon 2 i po tisuće se opet javilo pa sam odlučio mijenjat nosače motora i promijenio gornji desni rekao bi da je sad vibracija direktnija...promijenit ću i ostala dva nosača motora u nadi da je to onda to jer mi je van pameti da su polousovine krive ili da su se razbile nakon manje od 5000km...

čitam da dosta ljudi na različitim renaultima ima slične simptome... kod nekih je problem riješen promjenom poluosovine, kao i kod mene kratki interval, kod nekih promjenom nosača, kod nekih promjenom vilice...a kod nekih nažalost nikad

da ponovim šta se događa, pri većem naporu recimo uspon na brdo u višoj brzini na nižim obrtajima oko 2500-3000 brzina 70-90 osjećaju se vibracije. nisu izolirane na volan već se cijeli auto trese naprijed. dal je itko imao slično iskustvo ili u krajnjem slučaju poznaje majstora za renaulte na području rijeke koji bi mogao pogledat auto, jer moj majstor je stručnjak za vw i samo nagađa šta bi moglo bit a meni sve to pomalo ide na živce

čitao sam negdje na stranom forumu da problem može ležat u samom mjenjču pa bi molio da mi neko objasni što to tamo može radit probleme

Link to comment
Share on other sites

Isto na ljetnim i na zimskim setovima, razlicite felge, nove gume...

Bezidejan sam vise, sve nade su u nosacima motora

Link to comment
Share on other sites

evo opet aktualnosti...dakle rješili smo problem prvotne vibracije prije nekog vremena onda se nakon par tisuća km 2-3 javilo opet puno manje ali slično pa sam odlučio odmah promijenit i drugu poluosovinu i onda je opet nestalo i sad nakon 2 i po tisuće se opet javilo pa sam odlučio mijenjat nosače motora i promijenio gornji desni rekao bi da je sad vibracija direktnija...promijenit ću i ostala dva nosača motora u nadi da je to onda to jer mi je van pameti da su polousovine krive ili da su se razbile nakon manje od 5000km...

čitam da dosta ljudi na različitim renaultima ima slične simptome... kod nekih je problem riješen promjenom poluosovine, kao i kod mene kratki interval, kod nekih promjenom nosača, kod nekih promjenom vilice...a kod nekih nažalost nikad

da ponovim šta se događa, pri većem naporu recimo uspon na brdo u višoj brzini na nižim obrtajima oko 2500-3000 brzina 70-90 osjećaju se vibracije. nisu izolirane na volan već se cijeli auto trese naprijed. dal je itko imao slično iskustvo ili u krajnjem slučaju poznaje majstora za renaulte na području rijeke koji bi mogao pogledat auto, jer moj majstor je stručnjak za vw i samo nagađa šta bi moglo bit a meni sve to pomalo ide na živce

čitao sam negdje na stranom forumu da problem može ležat u samom mjenjču pa bi molio da mi neko objasni što to tamo može radit probleme

Ja imam vibracije u 2. brzini, na 1600- 2100 okretaja recimo i onda nema vibracija do vožnje na autocesti i kad trebam ubrzavati na 130- 140. Onda opet trese.

Majstor rekel da je problem u poluosovini, da im je to bolna točka.
Nisam je mijenjao, tek budem, pa javim.

Link to comment
Share on other sites

našao majstora za renault i pogledao čovjek i kaže auto u jako dobrom stanju, ne lupa ne škripi kao što je to uobičajeno...naravno primio sam kompliment ali nismo otkrili otkud dolaze vibracije pa on kaže vozi još neko vrijeme ako je poluosovina počet će jače pa reklamiraj ove koje si kupio nove...kaže da to u pravilu nije do nosača ali ko zna...mene moj osjećaj uporno gura na onaj mali nosač getribe al nisam ja stručnjak...mislim da ću i njega promijenit samo da mi bude lakše :D

Link to comment
Share on other sites

Kod mojeg Meganea 2 2.0dci se kod oko 1800-1900 o/min, lagani gas, čuje neki metalni zvuk, kao da nešto zavibrira i struže po nečem, kao neka metalna cijev po metalu, ali to je povremeno (nebitno je li motor topao ili hladan).

A na oko 2000-3000 o/min mi vibrira lijevi vizir za sunce (samo kad je zatvoren) i onaj spremnik za naočale lijevo koji je umjesto rukohvata na krovu, neovisno u kojoj je brzini. Kad jače stisnem gas, nema vibracija. Kad kod vožnje odvojim lamelu, a gasom držim okretaje se i dalje čuje, smanjim gas, prestaje.

Neke ideje što bi moglo biti?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bio auto na servisu (trese najvise u drugoj kod ubrzavanja između 1500- 2000 okretaja cca)

Skidane poluosovine- dobre (navodno)

Nosači motora- dobri

Skinut egr- da šteka i ne otvara/ zatvara dobro. To je navodno bio glavni uzrok tih vibracija

Bilo je to dobro par dana i auto opet trese na ubrzanju, ista stvar.

Ne znam, mozda cu opet otpeljat da pogleda taj egr ili cu ga zakucat negde

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pa ne znam ni sam vise.

Bilo je dobro 2-3 dana i sad opet. Pogotovo kak idem u Zagreb i vozi nas se četvero vibriranje je izraženije. Lud sam već polako od toga. Isto tak dok stavim u rikverc i prvu i "naglije" pustim kuplung isto nekaj vibrira/ lupa. Prvo sam mislil da su nosači mašine, za koje on veli da su u redu. Jedino ak zamašnjak trese, ali onda bi treslo stalno ?!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.