Jump to content

Renault scenic 3 1,5 dci - problem hladan start


luksa994

Recommended Posts

Pozdrav svima, naime starci imaju renault scenic 3 2009g, 1.5 dci 78kw, sa cca 160k km. Dakle problem je hladan start motora, znaci prvo paljenje kad je van hladno oko 5 stupnjeva pa na manje, drugo paljenje vise nije problem cim se zagrije. Dakle kad se stisne start gumb vergla i trese nekoliko sekundi i kad upali zadimi lagano, sto je temperatura niza to mu duze treba da zapali, i dalje je sve normalno, vozi i vuce  normalno. Kad se prvi put pojavio kvar vozili smo ga kod lokalnog majstora on je zamjenio grijace, ali dalje je problem ostao, on nas salje kod drugog majstora koji se bavi strujom i elektronikom, taj je promijenio nekakv relej kod motora jer je bila greska na njemu, i dalje ostaje problem... pa dalje jedan majstor veli onda su dizne, napravite testiranje dizni ali kad je prepeljao auto nis od toga jer veli da to nije to sigurno...  pa smo otisli u ovlasteni u karlovac (valjda ce oni znat) pa su spojili dijagnostiku i vidli da nema greski i nabacili nekakv update na softver ubrizgavanja(200kn), al nis ni on toga i rekli da ostavimo auto preko noci pa da vide ujutro na hladno sto ce se desavat, ok ostavimo auto da bi drugi dan zvali da su vidjeli problem al da neznaju sa sigurnoscu reci kaje tocno al da bi napravili testiranje kompresije (400kn) ili testiranje dizni (400kn) pa na kraju mozda motor nije u fazi... nis od toga(necemo placat krive pretpostavke) al da  su barem krenuli od vise sumnjivih problema ok, al nisu ni halbu otvorili...

dakle jel tko ima kakav slican problem ili da da neki savjet koko nekih sitnica pa se pogleda jer mislim da je to cisti problem oko struje i elektronike(mozda neki senzor, osigurac ili relej...) jer je dosta skakljiv kvar a nikom se neda zasukat rukave i malo razmislit i pogledat bolje, ak imate kakvog pouzdanog majstora za preporucit da mu se da pozabavit sa tim, dakle svaki savjet je dobrodosao! hvala! :wavey:

Edited by luksa994
Link to comment
Share on other sites

Kakav relej kod motora? Jel se gasi kod tog prvog paljenja, jel okretaji padaju?

Kad je rađen veliki servis? Jel se taj problem počeo tada manifestirati?

Link to comment
Share on other sites

servis je rađen na 150k km prosle godine negdje u proljece, a problemi su se poceli javljat pred zimu tj kad je zahladilo... kolko se sjecam kaj se tice releja on je nekako vezan za pobudu grijaca ili tako nesto slicno.. kad se auto upali dalje je sve normalno. 

Link to comment
Share on other sites

A cuj u ovom ovlastenom su ti rekli ko kak bi ti ja ovak prek tipkovnice mogo reci : ili je kompresija motora losa, ili su injektori losi( s obzirom da si grijace zamjenio). Postoji mala mogucnost da su jos neke stvari lose (pumpa goriva, onaj neki PCV ventil ) ali ovo dvoje je najvjerovatnije.

Stvarno zalosno da nemogu tocno odrediti problem uz svu tu elektroniku i dijagnostiku koju imaju.

 

Osobno mislim da je problem u injektorima.

Ako ima 160 na satu, ne ulazim sad ciji je bio auto i otkud je dosao , i da ima 260tkm taj motor od 78kw ima prolaznu kompresiju i nije da zbog toga pali losije.

Bilo bi idealno kad bi mogao probati s necijim tudim injektorima, ako ne, pregrizi drekec i daj par sto kuna za ispitivanje injektora.Reparacija je od 100€ nadalje po injektoru.Po ovom kaj pricas, bar 2 su losa, ako ne i 3.A ni četvrti onda nije idila.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.