Jump to content

Laguna II problem sa "gusenjem"


haris84

Recommended Posts

Veliki pozdrav svim clanovima,nov sam ovdje pa se nadam da cu biti Vam od pomoci a i Vi meni,radi se o sljedecem,vlasnik sam Renault Lagune II iz 2002.god. 88kw 120ps,koja je do prije godinu dana radila sasvim u redu,medjutim tu nastaju prvi problemi,pri voznji uz uzbrdicu auto je izgubilo gas te je na aspuh izlazio smedjkast dim,dijagnostika javljala da je senzor masenog protoka zraka,zamjenjen ali problem je ostao do ciscenja EGR ventila,nakon toga problem se nakratko izgubio,kad je ponovo pocelo sa "gusenjima"zamjenjen je EGR ventil,gdje je stavljen drugi,trenutno stanje je takvo da auto sad ide i radi normalno,sve dok u voznji kao da naglo stisnem kocnicu,e tako ga zagusi i ja par puta brzo stisnem gas i kao da "probije"i nastavi dizati obrtaje,da napomenem kad tako je "zagusi"obrtaji krenu padati,sto je zanimljivo to da problem nestane na 1-2.tjedna,pa odjednom zagusi,pa ponovo nestane,bez ideja sam,je li tko od Vas ikad dozivio da auto kao da samo koci u voznji,kao da prolazi kroz neki otpor,vozim se normalno i odjednom kao da sam naglo pritisnuo kocnicu,pa kad stisnem gas nastavi dizati obrtaje,zna li tko o cemu se radi.?ulje i filteri su mjenjani.Unaprijed se izvinjavam na duzoj poruci,i hvala na citanju i pomoci.

Link to comment
Share on other sites

Vidi da nije nešto vezano za opskrbu goriva (dizne, pumpa). Također, probaj odspojiti MAF pa se voziti s odspojenim i prato jel se događa isto. Preporučio bi i da očistiš usisnu granu +EGR.

Link to comment
Share on other sites

Neznam kako je kod tebe u laguni, ali meni u meganeu se stvorile gljivice na usisu u rezervaru, pa mi je vakumiralo pumpicu, i auto se gusio, da bi se na kraju ugasio

Ukoliko laguna nema dobavnu pumpu u rezervaru, probaj to pogledat...

Link to comment
Share on other sites

maf je zamjenjen al cime? jesi 100% da je ispravan taj s cime si ga zamjenio. uradio ovo sto usrmaatre govori. 

egr uzmi i iskopcaj. bacice ti gresku al te to sad zabole. 

Link to comment
Share on other sites

Pocinjem sumnjati na servo pumpu,koja mi se pocela cuti jutros,da li je moguce da ona u voznji zagusi i obori obrtaje?sto se tice MAF-a kupljen je nov,narucen prema broju sasije,a sto se tice dizni bosiste kazu da su odlicne,da ne prelivaju,da napomenem da poslije zamjene EGR ventila,nije radjena adaptacija,rezervoar nisam gledao.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

@haris84 Nema veze servo pumpa s radom motora, i da rikne motor ce raditi jednako.
Ista stvar je i kod mene, ali odmah se upali "Check injection". To mi je do DPF-a koji ide van uskoro i na remap da ne javlja gresku, usput i stage 2.

Link to comment
Share on other sites

opet s kakvim mafom, to sto je po kataloskom neznaci nista jer ima jeftinih kineza koji nizasto nisu, pa do 2ooo kn cca za VDO original...

uzmi i iskopcaj za pocetak vidi sta se desava. kad to odradis onda vidi egr. ne bi bilo na odmet diagnostika da vidi dal ima greski...

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.