Jump to content

hladno auto tvrd gas


kruno3000

Recommended Posts

Pozdrav. 

U zadnje vrijeme mi se javlja situacija da mi gas postane tvrd kad je auto jako hladan. Kad se pusti kod šaltanja sporo se vraća tj okretaji sporo padaju. Sve traje dok se ne ugrije, tada postupno omekša i sve postane normalno.

Jel netko imao sličnu situaciju ?

 

Link to comment
Share on other sites

Čudno, možda je do bužira, s toplinom motora ispod haube se i on ugrije pa sajla lakše klizi? :hm:

Link to comment
Share on other sites

Čudno, možda je do bužira, s toplinom motora ispod haube se i on ugrije pa sajla lakše klizi? :hm:

I meni se ta logika nameće. Javlja se na minusu. Nešto se "smrzne". Samo nisam siguran dal je do sajle ili može biti ona poluga na motoru il takvo nešto.  

Link to comment
Share on other sites

Meni se ovih dana zna desit da mi kuplung ostane stisnut tj. malo teže odpušta kad je hladan... kad se ugrije onda je sve kako treba bit. Očito se smrzne neki dio pa teže ide dok ne odmrzne.

Link to comment
Share on other sites

Neznam kak je to na tvom motoru al kod mene kad je stekao gas podmazao sam samo zglobove onih poluguca koje otvaraju klapnu, usput i klapnu i usis ocistio i posle toga gas nisam smio pipnut kak je bio lagan. Sad je sve savrseno vec nekoliko mjeseci

Link to comment
Share on other sites

meni na ovu hladnoću čudnovato zvuči anlaser pri prvom hladnom paljenju, kasnije kad se motor ugrije taj zvuk nestane

Link to comment
Share on other sites

meni na ovu hladnoću čudnovato zvuči anlaser pri prvom hladnom paljenju, kasnije kad se motor ugrije taj zvuk nestane

mast u getribici na alnaseru vjv postane gusca ili je ostao na suho, pa mu je teze okrenuti i radi cudan zvuk.

ili ga odnest na ciscenje, ili pali dok nestane :)

 

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Meni na ovoj hladnoći dok je cold start mjenjač zajebava, tj u prvu ubacit moram ko manijak  silit da bi ušlo u brzinu, dok se ne odvozi par kilometara...

Link to comment
Share on other sites

mast u getribici na alnaseru vjv postane gusca ili je ostao na suho, pa mu je teze okrenuti i radi cudan zvuk.

ili ga odnest na ciscenje, ili pali dok nestane :)

 

tako sam i mislio, dogovoriti ću pregled kod električara za srijedu

Meni na ovoj hladnoći dok je cold start mjenjač zajebava, tj u prvu ubacit moram ko manijak  silit da bi ušlo u brzinu, dok se ne odvozi par kilometara...

a da promjeniš ulje, nebi štetilo...

U međuvremenu pogledaj odozdo ispod one male zaštitne plastike zglobove polužja mjenjača na samoj getribi. Ja od kada sam to podmazao, razlika je nebo-zemlja

Link to comment
Share on other sites

Na 275t km je zamijenjeno, sad je na 311t km. Ma čini mi se da je ulje za "tople" uvjete, tj dok je hladno se skruti cijelo a kasnije kako se sve vrti i ugrije normalno dela.

Edited by Optimista
Link to comment
Share on other sites

A onda nemaš kaj, tak je i kod mene po ljetu išlo super sad kak je zima sve brzine idu osim druge, nju nekad moram i preskakat sve dok se ne zgrije ulje onda radi normalno 

Link to comment
Share on other sites

A onda nemaš kaj, tak je i kod mene po ljetu išlo super sad kak je zima sve brzine idu osim druge, nju nekad moram i preskakat sve dok se ne zgrije ulje onda radi normalno 

Vidiš meni se stanje popravilo, čak i sa 2 brzinom na hladno. Nejde skroz lagano, ali je bolje.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene ide iz prve u drugu ak ga brzo presaltam uz lagano krcanje, a ak sporo saltam nema sanse da upadne. Mozda da probam sa nekim jos rjedim uljem :/

Link to comment
Share on other sites

pogledaj one polugice što sam već rekao, skrutne se ili osuši mast u njima

Link to comment
Share on other sites

Na ovim temperaturama budite sretni da auti s vama uopće žele razgovarati. :zima:

Sve što ste ovdje nabrojili su normalne pojave pri minusima. Ono što je zeznuto, ali također je normalno, da ti se smrzne sajla od ručne ili se pakne zalijepe za bubanj pa ćeš krenuti sutra... malo sutra. A da ne kažem da ćeš teško krenuti i ako motor ne upali :bigl:

Ulje u mjenjaču, ako i staviš novo, neće puno pomoći jer je jednake gustoće, a ako staviš rjeđe, neće zadovoljavati ljeti, ali ni zimi kad se auto zagrije. A ulje u mjenjaču se ne mijenja svaki dan. Normalno je da je ulje gusto, dok sam imao servis znalo mi se dogoditi da ulje za mjenjač, koje je stajalo u skladištu koje se ne grije, bude gusto kao med i namučiš se dobro dok ga napumpaš u getribu. Međutim, za mjenjač to ne predstavlja ništa loše, ulje u mjenjaču ionako funkcionira tako da se zalijepi za zupčanike i na taj način prenosi u gornje dijelove getribe, koji nisu potopljeni u njemu.

Svaki materijal se steže i skrutne na velikoj hladnoći, a to se posebno odnosi na dijelove od gume i plastike. U današnjim autima toga ima sve više i osnovno je pravilo da se kod ovakvih temperatura pusti stroj da se polako zagrije. Svi materijali koji se ugrađuju u automobile testirani su na ekstremne temperature, to što oni prolaze na ispitivanjima vi u stvarnom životu niste nikada ni vidjeli, osim možda u Rusiji zimi i Sahari ljeti. Zato treba s autom postupati nježno i "normalno" i ne stavljati nikakva ulja ni aditive koje proizvođač nije preporučio ni odobrio.

U ovim uvjetima treba se držati nekoliko važnih pravila:

1. Ne povlačiti ručnu ako ne mislite brzo otići. Čak, ako nije dugo upotrebljavana, ne ju vući uopće, jer je lako moguće da je unutar sajle led, koji će dozvoliti da ručnu povučeš, ali ti je neće dati vratiti natrag.

2. S mjenjačem rukovati polako i nježno, ne vući na silu.

3. Ne paliti brisače ako ih prije toga nisi pokušao rukom odvojiti od stakla.

4. Ne "turirati" hladan motor, ni zagrijavati ga u leru. Eventualno samo dok očistiš stakla, ali ja čak ni to ne radim. Krenuti odmah, ali ne dozvoliti da broj okretaja motora dok je hladan naraste preko polovice maksimalnog (znači, za benzince nekih 3000, a za dizelaše 2000 okretaja).

5. Ne silovati nikakve ručice, kvake, gumbe, prekidače i ostalo jer sve je to jako lomljivo na niskim temperaturama.

6. Sve zglobove i dijelove koji se taru jedan o drugi (znači polugice mjenjača, sajle gasa, pedale i ostalo) podmazati, ovisno o materijalu, mašću, vazelinom ili WD40. Za to je sad, nažalost, malo kasno. Nemojte sada nipošto pokušavati razdvajati zglobove polugica i sajli koje imaju plastične dijelove, jer će vam se zdrobiti.

Ostale savjete za vožnju u zimskim uvjetima valjda znate i sami, budući da ste još živi (nadam se!). :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.