Jump to content

"Špur" na Renault Megane III


mirda13

Recommended Posts

Bok. Ovako, imam jednu malo čudnu situaciju sa špurom na svom Meganeu, koju čak i vulkanizeri ne znaju,ili neće objasniti. Pa reko da pitam tu, možda je netko imao ili ima sličan problem. Prvo, auto ne vuče nikamo, ni lijevo ni desno, sve je na njemu ispravno, nigdje nema lufta i slično. Kad rade špur (jedan no name vulkanizer, kojem sam se vraćao 3 puta da napravi dobro, i Vulkal, kojem sam 2 puta išao), naprave sve po PSu, po uređaju da bude špur u nuli, ispravan. Kad siđem sa dizalice, i krenem voziti volan mi stoji cca pola cm, ili jedan cm u lijevo. Ponavljam auto ne vuče nikamo, osim kad izravnam volan skroz ravno, onda vuče desno. Kad dođem opet njima, opet sve naprave po PSu, i opet ista priča. U obe situacije, su mi na kraju napravili tako da su volan zakrenuli malo desno, otprilike, po mojoj nekoj procjeni, koliko mislim da stoji na stranu, i onda podesili špur. I kad bi onda krenula vožnja, volan bi mi bio na sredini. Malo čudna situacija. Dali netko zna šta o tome?? Ili je imao sličnu situaciju. 

Link to comment
Share on other sites

Auto je imao udarac u prošlosti. Pogledaj razmake guma-blatobran na obe strane i naprijed i nazad i usporedi. Sigurno ima razlike. Ali ako drži pravac i ne troši gume, što te briga par stupnjeva zakrenut volan.

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

tih par stupnjave oni moraju moci izvuc na volanu. ocito neznaju napraviti posao.. tj staviti i volan u nulu i kotace. nego dok stelaju kotace izmaknu volan... 

da je auto tolko udaren bi se posteno videlo

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ha gle, na autu se vidi da je jedan blatobran mijenjan, jer nije dobro stavljen, nije isti zazor između vrata i njega. Nije ravno pod prstom. I majstor, kad je gledao auto odozdola, nije vidio da je igdje ista popigano na limu. Probat ću izmjeriti razmake. A to dal rade dobro posao ili ne, ha, jbg, ja sam mislio da je vulkal ipak nešto u vulkanizaciji, ali eto, valjda nije.

Dali se gdje moze provjeriti dali je auto imao sudar? Ali ono, s bar 95 posto sigurnosti

Link to comment
Share on other sites

Vulkanozeri ne znaju stavit volan u sredinu. To se meni redovito događalo. Odi kod vulkanizera i TI postavi volan u srednji položaj, a za to moraš sjest u vozačevo sjedalo, ne izvana! Tada im pusti da centriraju trap i bit će sve 5.

Link to comment
Share on other sites

Dijelovi su mijenjani? Bio je već na par adresa? Maksimum je već postignut, po meni. Ako je bio dobar udarac, možeš ti promijeniti sve, ali karoserija je dobila taj mm koji se manifestira da ne možeš više postići idealu..

Poslano sa Lenovo Mobicha

Link to comment
Share on other sites

I aj sad ti budi pametan?! Neznam, neznam sta da mislim sad. Stvarno moze biti da je bio u je..... sudaru, a opet nemora, a moze biti da neznaju namjestiti..... neznam. Ajde recite kako da pouzdano provjerim, da budem siguran?

Link to comment
Share on other sites

sad ne znam za megane 3 ali dvojka ima ono nešto kod volana zapravo ispod ... ne znam kako se to zove, može to raditi probleme ? 

A si probao pitati ili raditi špur u nekom ovlaštenom servisu ? Mislim da su u Bautiću dosta profesionalni.

Link to comment
Share on other sites

Nisam. Nisam išao tamo jer sam mislio da je ono, Vulkal, da znaju napravit to kako treba. Al jbg. Sad moram smisliti kako saznati jel sve ok, i dali je bio auto u sudaru. 

Link to comment
Share on other sites

Hr. Cak imam sve racune servisa ( od kojih je samo jedan napravljen u ovlastenom, svi ostali su rađeni, auto zitvaj, Q servis, i takvi), i racun kad je auto kupljen.... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.