Jump to content

Clio II 1.2 16V 2003 - ne vergla


Gerira

Recommended Posts

Pozdrav,

 

Danas ujutro me neugodno iznenadio Clio. Probam upalit, a on nece. Nema klika, nista, mrtvo.

Baterija je ok, 12.5V ocitava. Kontakt brava isto ima struju, osiguraci su svi ispravni. Jel moguce da je anlaser odnosno onaj dio na njemu sta bi trebo taj klik napravit (solenoid il kak vec)? Kako da provjerim jel do njega i moze li se to kako privremeno popravit da se moze palit dok se ne ostavi na servisu?

 

Unaprijed zahvaljujem

Link to comment
Share on other sites

1. provjeri jeli oksidirala stopica tankog kabela koji ide na automat anlasera, malo wd-a ili kontakt spraya.

2. nategni ključ na verglanje a netko nek štapom od metle kucka po anlaseru, slobodno malo jače. Ako upali četkice su najvjerojatnije i treba servisirati anlaser

3. provjeri kontakt bravu 

Link to comment
Share on other sites

1. provjeri jeli oksidirala stopica tankog kabela koji ide na automat anlasera, malo wd-a ili kontakt spraya.

2. nategni ključ na verglanje a netko nek štapom od metle kucka po anlaseru, slobodno malo jače. Ako upali četkice su najvjerojatnije i treba servisirati anlaser

3. provjeri kontakt bravu 

probat cu kasnije tokom dana pa javim.

Brava je ionak krepana, slozeno je na gumbic da se upali kad se da kontakt. Gumbic dobiva normalno struju, oko 12.2V pise, tak da nebi rekao da je do toga. Jedino sad ako tu jos nesto igra ulogu a toga nisam svjestan, makar do sad je radilo normalno i nikad problema... Probat cu ove korake pa ak neide onda idem gledat di je stalo

Link to comment
Share on other sites

Kada krenes alnasovati tj stisnes dugme da alanasujes da li padne napon u autu? Lampice smanje jacinu ilibse ugase?

Link to comment
Share on other sites

Kada krenes alnasovati tj stisnes dugme da alanasujes da li padne napon u autu? Lampice smanje jacinu ilibse ugase?

Nista se na smanji, barem ne primjetno. Kad se stisne gumb, iz zice koja ide u anlaser dolazi 7.2V otprilike. Kad ne stisnem onda je 0. Cini mi se koda su kontakti unutra otisli jer struja do automata dolazi.

Spoj nema hrdje na sebi koliko sam uspio vidit.

 

Jel se da taj automat popravit nekako, gledo sam po netu da ameri na GMCovima samo obrnu kontakte na drugu stranu

Edited by Gerira
Link to comment
Share on other sites

Relej? Kod njega nesti. Tako mi smrdi... Makar...

Link to comment
Share on other sites

moguđe da su ti pukli kontakti u automatu alnasera to ti se nalazi na onim rupicama na automatu di su stopice popravak nije problem ako je do toga

Edited by leđo
Link to comment
Share on other sites

mada može se šrafcigerom direktno premostiti na automatu pa ćeš vidjet jeli vrti i jeli problem u anlaseru

Link to comment
Share on other sites

mada može se šrafcigerom direktno premostiti na automatu pa ćeš vidjet jeli vrti i jeli problem u anlaseru

to sam mislio sutra ujutro probati, neda mi se po mraku cackati. Nemoram ga skidat s auta?

Link to comment
Share on other sites

Neznam jel ima veze, cuje se iz motora neki cudan piskutavi zvuk dok je dan kontakt, nesto slicno ko na kompu kad se prije s modemom povezivalo na net, samo je zvuk kontinuiran.

Link to comment
Share on other sites

Brava

ok, al posto je to meni spojeno na gumbic i ne palim prek brave, koji tocno onda dio je otisao u tom sistemu paljenja? Kolko sam skuzil njemu je bitno samo da kljuc fizicki ulazi unutra te da mu pase kod da se deaktivira imobilizator. I onda ga gumbic kresne, ako sam dobro skuzio? Ili tu ima jos nesto sto nisam skuzio :/

 

bu veselo :/

Link to comment
Share on other sites

Kabel sa gumba vodi na onu tanku stopicu, provjeri jeli dobija struju dole kad ga stisnes gumb

Link to comment
Share on other sites

Ako imaš težak ključ odnosno puno toga što ti visi na ključu od auta onda je lako moguće da je otišao elektronički dio brave.

Link to comment
Share on other sites

Rijeseno za 100kn :).

 

Autoelektricar je promijenio spoj na anlaser i gumb za paljenje i sad pali iz prve. Valjda je jedno i drugo od starosti dotrajalo pa nije bilo dostatno da pokrene anlaser. Ugl sad je sve super, pali iz prve :)

 

Hvala na pomoci!

Link to comment
Share on other sites

...moguce da ti automat anasera steka na hladno. stavi kljuc u bravu i okreni ga kao da palis auto, auto ti nece verglati al kljuc drzi u tom polozaju sve dok ti auto ne zavergla. to se meni na twingu desava kad su niske temp. i nakon prvog jutarnjeg paljenja kasnije pali normalno. ponekad mu treba 10sec a ponekad do 30sec da se automat zagrije i proradi

Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da je riješio problem, bar tako piše iznad tvog posta

A to sto ti radis svakako nije zdravo i riknut ce ti automat. Radije posjeti kakvog elektricara

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.