Jump to content

twingo 1.2 8V


balzamo

Recommended Posts

...jel netko mozda mjenjao samo motoric ler gasa?

...twingo mi ima nepravilan rad u leru, varira od 720 do 850. skidao sam i cistia komplet leptir usisa, procistia sam sve senzore al bez pomoci sto znaci da mi ne preostaje zamjena motica ler gasa koji se u HR moze jedinu kupitu u komletu sa cijelom klapnom usisa (cca 800kn). na netu sam nasao sam motoric koji kosta par dolara pa jel netko ima iskustva sa zamjenom istog?

Slika zaslona 2017-01-24 u 19.48.24.png

Link to comment
Share on other sites

ja sam probao kinskog s ebaya i nije neka sreća. Ako možeš nabaviti originalni polovni motorić a da je ispravan, to je bolja solucija. Ipak, za par dolara možeš i ovog pokušati, tko zna možda ti se posreći

Link to comment
Share on other sites

...ovaj nije nesto skup za provat al muci dal je problem izvaditi starog s obzirom da mi izgelda kao da je tvornicki nabijen

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nećeš moći promjeniti samo motorić jer je integriran u klapnu usisa.

Kad si skidao i čistio leptir usisa sigurno si rukom pomicao leptir. Ako jesi moraš nakon vraćanja svega na svoje mjesto odraditi reset/programiranje leptira jer je motorić kompjuterski upravljan od strane ECU-a. Isto vrijedi i kad se ugrađuje novi motorić.

Napravi slijedeće:

"minimum throttle stop must be reprogrammed as follows
a) switch the ignition on for approx. 3 secs
b) switch off the ignition and wait aprox, 5 secs
c) restart the engine and allow the coolant temperature to reach 60oC (approx. 3 mins from ambient temp of 20oC
d) road test the car and allow the ECU to learn the throttle valve adaptives"
 

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

dali netko ima ideju sta je ovo dolje na slici i dali se to moze sam u kucnoj radinosti popraviti?

pojavi se recimo jednom u 4mj i to najcesce u dugoj voznji cca 300km. Kad se desi, ja resetiram ECU i onda je ok neko vrijeme.

Imam osjecaj da mrvu vise trosi... no mozda je to zato sto ga gazim koliko ide :D

 

2017-02-28 14.12.34.jpeg

2017-02-28 14.12.45.jpeg

Link to comment
Share on other sites

To na slici je, kao šta i piše, Knock sensor i može se promjeniti u kućnoj radinosti.

S obzirom da ti u profilu ne piše koji ti je motor pretpostavljam da je isti kao u naslovu ovoga topica.

Ako je, onda ti se senzor nalazi sa prednje strane po sredini zavidan u blok motora. Nalazi se između anlasera i pumpe vode, odma iza šipke za ulje.

Za početak provjeri konektor na senzoru. Otkači ga i očisti kontakt sprejem.

Sa ovim senzorom ECU "osluškuje" rad motora i regulira smjesu gorivo/zrak i vrijeme paljenja smjese. Ako je on neispravan jedna od posljedica je i povećana potrošnja goriva.

Evo ti slika kako izgleda.

knock_sensor.thumb.jpg.379b192c2e127ba77

 

Link to comment
Share on other sites

da, to je 1,2 8v motor.

znaci tamo gledam oko sipke za ulje, to znam kako izgleda :D

hvala ti, pogledam pa javim

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

...draganST provao sam tvoju metodu al nisam primjetia neki pomak. sad mi se dogada ako twinga ne vozim par dana i kad ga upalim izgasi se sam od sebe i kasnije sve normalno radi (osim ler gasa koji mi je sad cca 850 rpm u mirovanju al stalno varira (varira od 740 do 890)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.