Jump to content

check injection problem


Guest

Recommended Posts

imam problem sa scenicom 1.5 dci 78 kw....u zadnje vrijeme ujutro teže pali nakon nekoliko stotina metara pojavi se check injection+service,,ugasim i upalim auto nastavlja normalno voziti....u svemu tom ima još jedan problem pri brzini od 130 km/h auto izgubi gas i ponovno se upali gore navedeno upozorenje check injection+service...spojen na dijagnostiku i tada za gresku daje sustav nabijanja turbopunjača....ispitani su grijaci i promijenjeni su sva 4 iako je samo jedan bio neispravan...vozilo ima cca 200tkm i ne troši ulja ne dimi....ako netko može pomoci sa iskustvom savjetom bio bi zahvalan

Link to comment
Share on other sites

Sta pokazuje senzor pritiska u turbini na dijagnostici? Idealno bi bilo da se izmeri pritisak u turbini kada izbaci tu gresku.

Link to comment
Share on other sites

neznam vozio sam sa spojenom dijagnostikom i kada pri brzini od 120 130 km/h izgubi gas pokazuje gresku "sustav nabijanja turbopunjača",,,obrisem tu gresku i sada se normalno vozim po gradu pri manjim brzinama (idem max koliko može u 3,4 brzini i ne dolazi do navedenog)...osim sto ce ujutro nakon odvozenih nekoliko stotina metara opet signalizirati check injection+service i tada ce izgubiti gas slabo vuce....ugasim ga upalim ne pojavljuje se vise ništa ide normalno,spajam ga na dijagnostiku i tada ne pokazuje nikakvu gresku vjerovatno dok ne bi opet izasao na otvorenu cestu i malo ga stisnuo...mislim promijeniti sto mi je sada za pocetak najjeftinije najjednostavnije ventil turbine cca 50e....mislim da je neko crijevo turbine ili sl..da ne bi vukao ni po gradu kada ga tjeram u crveno...e sada dizne pumpa znam da je to boljka tih motora iako je ovaj 2009 god i tada su vec ti problemi bili donekle otklonjeni...

Link to comment
Share on other sites

Očito je problem u punjenju turbine i to vjerojatno nizak tlak (premda nisi napisao detaljan opis greške - previše visok ili previše nizak tlak punjenja). Sad je li problem u senzoru, crijevu/cijevi ili turbini trebao bi utvrditi majstor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdrav ekipi.

Čitam vaša iskustva i probleme i tražim tu na forumu rješenje problema ali nisam pronašao da je netko napisao kako je navedeni kvar otklonjen. Kod mene je isto izbacio grešku CHECK INJECTION. Od tog trenutka auto više ne  ide preko 130km/h. Ima vjerojatno blokadu da mu se turbine ne želi upaliti.Dijagnostika je izbacila grešku DF004 TURBOTHARGING PRESSURE SENSOR CIRCUIT. Očistili smo EGR ventil i pripadajuće mu cijevi, zamijenili senzor pritiska MAP i očistili MAF senzor. Provukli kroz testove dijagnostike Delphi i nikakvih grešaka više nije bilo. Resetirali smo EGR postavke. Otišao se voziti po Osječkoj obilaznici i auto puno bolje vuće, navukao sam ga 180km/h,mislio sam da je problem otklonjen međutim primjetio sam da kada želim u prvoj krenuti (npr raskrižje) na 2000 do 2300 padne gas, jednostavno oslabi, papučica gasa je stisnuta do kraja međutim nema efekta. Kada pustim papučicu gasa i ponovno ju pritisnem auto dobije snagu i krene normalno ubrzavati, prebacivanjem u drugu pa i u treću brzinu (recimo prilikom obilaženja auta) primjetio sam da se to isto ponekad dogodi opet na 2000 do 2300 okretaja i da i u tim brzinama izgubi snagu i jednostavno padnu okretaji. U 5. i 6. brzini se ne daogađa da gas "propadne". Danas ujutro vožnja na posao dogodilo mi se 2 puta ali sam vozio malo laganije ne onako "divljački" da naglo startam ili ga "silim" sa gasom. 

Da li imate kakav prijedlog s obzirom da ne izbacuje nikakvu grešku. Moje mišljenje je možda zaprljan filter goriva. Ne znam.  

Hvala.

Edited by Sulle
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo da napišem da je kvar otklonjen. Filter goriva nije bio prljav. Bio je problem u senzoru papučice kočnice. Ponekad se dogodi da se zaglavi. Valjda u tom trenutku računalo automatski smanji gas, ne znam, ali tako se događalo pri vožnji. Promjenom toga senzora motor u vožnji radi normalno, nema više propadanja gasa. Ovako izgleda taj senzor koji se nalazi iznad poluge papučice kočnice.

 

Lijep pozdrav!

RENAULT MEGANE BRAKE PEDAL SWITCH 8200168238B.jpg

Link to comment
Share on other sites

Obično tipkalo,trebao si očistiti i razraditi osovinu i vjerojatno bi bio ispravan.

Koliko si platio novi ?

Link to comment
Share on other sites

Rastavio ga ali plastike koje guraju kontakte su popucale. 80 kn novi.

Link to comment
Share on other sites

Nisam to očekivao,onda ih (i na papučici kvačila) budem kod sebe našpricao silikonskim sprejem da im produžim život.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.