Jump to content

Automatska rucna kocnica


Maki1991

Recommended Posts

Pozdrav !! Od nedavno vozim renault scenic 1.5. Dci iz 2008 i zanima me dali se automatska rucna kocnica moze nekako iskljuciti i kako ??

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako te strah ovih minusa i zaleđene ručne to se da lako riješiti kad se ugasi auto.

Ugasiš auto, ručna se sama potegne. 

E sad, ne vadiš karticu odnosno ne otvaraš vrata da bi kontakt još bio dan. Jednimnprstom stisneš onaj gumb u sredini i u isti tren povučeš ručnu kako to i inače radiš. Na instrument ploči bi moralo pisati da je ručna otpuštena i kad otvoriš vrata, odnosno makneš kontakt trebao bi pištati i na instrument tabli te upozoravati da povučeš ručnu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

To baš nisam htio nadoplatit kad sam kupovao auto. Zahebi sve, kad ti se jednom isprazni akumulator, moraš se zahebavat da uopće spustiš ručnu kako bi mogao auto odgurat metar, dva, dalje i maknut ga s ceste. Koliko je ta tehnologija fensi toliko je i tupava.

Link to comment
Share on other sites

Na scenicu i espaceu nije problem ručno otpustiti "ručnu kočnicu"

Na espaceu između sjedala imaju vrata u podu gdje je poluga kojom otpustiš ručnu kočnicu 

Link to comment
Share on other sites

Na scenicu i espaceu nije problem ručno otpustiti "ručnu kočnicu"

Na espaceu između sjedala imaju vrata u podu gdje je poluga kojom otpustiš ručnu kočnicu 

Hebiga, koliko ljudi to zna? A ručnu (mehaničku) svi znaju spustit. Nemam ništa protiv tehnologije u autu, ali neke stvari su nepotrebne, stop/start bi najrađe prebrikao.

Link to comment
Share on other sites

Hebaji ga....kad kupiš neki auto i koristiš ga svaki dan onda se s njim treba upoznati. (druga je stvar što su mnogi to lijeni napraviti)

Kako naučiš gdje se toči gorivo, tekućina za stakla tako se naučiš i ovo.

I mehaničku ručnu spustiti su naučili.

 

Donekle se slažem s tobom....neke stvari bi rado izbjegao....ali mislim da je više "strah od novog" prisutan u ljudima pa bježe od novotarija.

 

Zato mi je ovaj forum odlično mjesto gdje se sve te cake ( a i puno više) mogu pitati, naučiti, viditi.

Zato su sve moje "sam svoj majstor" teme popraćene sa hrpom slika.

Upravo da bi ekipi pokazao šta sam ja prošao da uspiju složiti neki benigniji kvar u vlastitoj režiji i da smanje trošak održavanja auta.

I sam sam ovdje našao hrpu zanimljivih odgovora, rješenja za neke probleme koje sam imao na autu.

Link to comment
Share on other sites

Sa CLIP-om se može ručna komfigurirati na "extreme cold" mode. Onda ju neće auto sam zategnut kod hašenja...ali ćete upozorit kod izvlačenja ključa i otvaranja vrata da nije spuštena.

Link to comment
Share on other sites

Meni rucna na -25C nije zaledila nijednom, ni nakon pranja ni nis.. Tako da ako su sajle ispravne.. Kakvo crno otpustanje rucne jer je zima..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja automatsku ručnu uvijek otpuštam u svojoj garaži, bez obzira na godišnje doba.

Na parkiralištu je zategnuta i mjenjač u leru osim ako nije nizbrdica. Razlog je to što me prije 20-ak godina netko napenalio na parkiralištu i kako je bio u brzini preskočio je remen i pukao zupčanik u mjenjaču. Krivac NN, a šteta veća 2x nego da je bio samo pod ručnom.

Link to comment
Share on other sites

taj te onda napenalio jako posteno. pa nije da motor tek tako preskoci.. morao te je ubrzati na vise od 40km/h u tom kratkom trenu. 

Link to comment
Share on other sites

Ako te strah ovih minusa i zaleđene ručne to se da lako riješiti kad se ugasi auto.

Ugasiš auto, ručna se sama potegne. 

E sad, ne vadiš karticu odnosno ne otvaraš vrata da bi kontakt još bio dan. Jednimnprstom stisneš onaj gumb u sredini i u isti tren povučeš ručnu kako to i inače radiš. Na instrument ploči bi moralo pisati da je ručna otpuštena i kad otvoriš vrata, odnosno makneš kontakt trebao bi pištati i na instrument tabli te upozoravati da povučeš ručnu.

 

 

Da bas zbog ovih minusa ... nisam imao nikakvih problema s time al nedavno se rodaku zaledila na peugeotu pa mi je palo na pamet a ja autom idem na posao pa mi je potreban ne bih zelio da mi se to dei pa sam mislio nekako to izbijec pa s automatika stavit na manual :D al ovo cu probat hvala !!

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Otvorio sam ovu temu zbog ovih minusa.... i kakva su vasa iskustva jel imi neko kakvih problema ??

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bio sam na minusima od -20 ovaj mjesec.

I upravo iz straha da mi se nezaledi ručna sam ju na goreopisani način deativirao kod svakog gašenja.

Problema nikakvih nije bilo samo pripazi da osiguraš auto od pomicanja na drugi način.

Link to comment
Share on other sites

ako te je strah zaledjivanja uzmes silikonsko ulje i napunis sajle s istim, to ce izgurati vlagu.

i usput sta nije da su te elektronske kocnice na samim celjustima kod vecine??

Link to comment
Share on other sites

Ovdje u RI ispred zgrade mi je nozbrdica i uvijek je ručna zategnuta i mjenjač u prvoj brzini, bilo + ili - 10. Za sad naravno nema problema, ali na ex hyundaiu je bilo kad je ulovio 7-8 godina. Prvo je ručna počela ne otpuštati kad je " spustiš" tek kad počmem kretati prema naprijed bi otpustila. Tako je bilo jedno vrijeme, dok jedna sajla nije malo zaštekala pa mi se zadnji lijevi kotač u vožnji grijao ( danima dok nisam skužio) pa sam morao mijenjat, sajle, diskove, pločice i doboše (doboše samo za ručnu ima), a trošak je bio prava sitnica.

Dok sam bio u Slavoniji oko nove godine i kad sam na prognozi vodio -20 ručna je na Meganu ostala spuštena (auto u dvorištu) zahebi ti to..

 

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

zapinjanje sajle je znak da je ista prljava, jbg nema veze s zaledjivanjem. sajle su 100-200kn i zao to da rizikujem da mi se auto skotrlja ili pak da zaljepi sajla (da ne pricam da nastanu troskovi kao kod tebe sto bi na meganu znacilo 2000kn cca zbog zadnjih diskova).. neka hvala.. sparat na tim stvarima neopravdavam nikako. opet napominjem na -25 mi sajla radi jednako kao na +40

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Bio sam na minusima od -20 ovaj mjesec.

I upravo iz straha da mi se nezaledi ručna sam ju na goreopisani način deativirao kod svakog gašenja.

Problema nikakvih nije bilo samo pripazi da osiguraš auto od pomicanja na drugi način.

Probo bas al nece mi iskljucit tj.dic rucnu nista mi ne javlja kao da se nista ne desava... al dobro bitno mi je da znam da ima nacina da se moze to napravit a da ga ne moram nosit kod nekog mehanicara itd.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

prijatelj mi ima Scenica 2 s automatskom ručnom i on ju kaže jednostavno prstom otpusti nakon što ugasi auto i sama se zategne. Kad ide van iz auta čuje se pištanje koje upozorava na nedignutu ručnu, ali prestane nakon 1 min. 

Link to comment
Share on other sites

Probaj još koji put. Moralo bi raditi. Samo prije izlaska iz auta povuci polugu ručne sa stisnutim gumbom u sredini.

Pišti dok ne zatvoriš vrata. Onda se kontakt ugasi i instrument tabla više ne radi.

Vidim da smo blizu. Ako ti neuspoje doleti do Vodica jednom da provamo

Link to comment
Share on other sites

Probaj još koji put. Moralo bi raditi. Samo prije izlaska iz auta povuci polugu ručne sa stisnutim gumbom u sredini.

Pišti dok ne zatvoriš vrata. Onda se kontakt ugasi i instrument tabla više ne radi.

Vidim da smo blizu. Ako ti neuspoje doleti do Vodica jednom da provamo

Trenutno sam u zg-u i necu brzo dole al kad budem mozda doletim do tad probat cu jos par puta...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.