Jump to content

Automatski mjenjač greška, 2.0 2003.g. benzin


Straza

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

kako su dosli hladni dani zna se dogoditi nekada da kada upalim auto mjenjac ostane u "nekoj" brzini i neće mijenjati.

Kad ga ugasim i upalim normalno radi.  Otišao do servisera i kaze čovjek da je otisao jedan ventil pritiska pa da bi ga trebalo zamijeniti ali da postoje dva pa bi bilo dobro promijeniti oba. Cijena po komadu je 950 kn.

Moja laguna ima nesvakidasnji mjenjač sa 4 brzine, i majstor se začudio da je to na laguni ali kaze on da je to dobra verzija mjenjača, također je komentirao da je sve u odličnom stanju.

Podosta veliki trosak, rekao je da to nije hitno ali bi bilo dobro zamijeniti da se nebi dalje problemi razvili.

Jeli imao tko sličan problem? Mišljenja?

Hvala

Link to comment
Share on other sites

A kad se getriba zagrije ? U kojoj brzini stoji i neće prešaltat ?

Ako misli na solenoide to je sitnica..znaju zastekat prvenstveno zbog prljavštine koja kola u ulju.

Link to comment
Share on other sites

cim se ugrije radi bez problema i to se ne dogodi svaki dan

mislio sam otici do drugog servisera da vidim hoce li reci istu stvar

Link to comment
Share on other sites

Odi pitati i drugog i treceg ali bilo bi dobro i promjeniti ulje i filter

Link to comment
Share on other sites

evo update-a

Mjenjač je DP0 sa 4 brzine

Majstor #1 dijagnostika 125 kn

- ventili za pritisak je otisao, imaju dva pa je potrebno zamijeniti oba

- mjenjač je u dobrom stanju, lijepo mijenja

- 2 x ventil = 1900kn + ulje, filter i ruke

Majstor #2 dijagnostika 400 kn

- mjenjač je u banani, mijenja na visokim okretajima (istina) i trza kada prebacuje iz 1. u 2. ( kaze to su odlični mjenjači koji bi trebali raditi bez problema 400 000)

- otisao je hidroblok i treba ga zamijeniti, vjerojatno je cijeli mjenjač u banani

- hidroblok i ulje sa rukama 9 000kn

---------

Moja razmišljanja

1. otići majstoru #1 i dati mu da skine karter i filter, provjeri količinu ulja i stanje na oko

2. ako ima malo ulja promijeniti ulje i filter i probati kako radi sa novim uljem

3. ako ima dovoljno ulja mijenjati ventile i ulje i filter - moliti se da se nece dalje kvariti

 

Što mislite?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.