Jump to content

Megane Coach 1.6e 96' problem voda, benzin.


Guest

Recommended Posts

Pozdrav svima! 

Situacija je ovakva, imam 3 problema i surfajuci netom djelomicno ( ili nikakva ) rjesenja nisam mogao naci. Pokusat cu sto opsirnije Vam opisati za lakse razumjevanje problema

1. VODA.

Ne znam jeli to inace problem kod ovih modela ali nakon oblinijih kisa, cuje mi se voda u kucistu gdje se nalazi ( moja pretpostavka ) mali kiler. Auto ne gubi vodu ni nista, mali kiler nije prdnuo jer kad su lijepa vremena nista se ne cuje unutar armature, jako lijepo grije, samo nakon obilnijih kisa se cuje voda ( kad je upaljeno na grijanje, brzina 3-4 ) kad puse hladno nista se ne cuje, magli stakla nenormalno i ne moze se odmaglit. Bacio sam pogled na one odvode ispod sajbe, kod akumulatora je odvod sasvim cist ali kod kutije ventilacije nisam mogao vidjet niti jedan odvod, neki kazu da se mora od ispod auta ispustit i ocistit nesto, iskreno pojma nemam. ( nema klimu )

2. GORIVO NA PUMPI VODE

Posto je auto kupljen polovan, frajer je mjenjao pumpu goriva i rasturio onu "brzu spojku" za odvod goriva ( mislim da je crvena bila ) i pustalo je gorivo. Naime auto je palio doslovno iz prve, bez puno verglanje i sl. Posto je pustalo gorivo i smrdilo ja i prijatelj smo napravili neki homemade i cvikali tu plastiku i samo crijevo kratko povezali, a od tada auto cim malo duze odstoji tesko pali ( vergla 4-5s i kad upali obrtaji su mu na nekih 200-300 i takk radi 1-2s i unormali se ) kad se auto ugasi nakon voznje i odma ide ponovo upalit, kresne iz prve.

3. RIKVERC 

ovo pretpostavljam da je otisao onaj prekidac na mjenjacu ( provjerio zarulje i osigurace kod rashladne tekucine ) ne znam da li ima jos koji osigurac da nisam mozda pogledao prije nego sta odem kupiti taj prekidac da ne bi bilo poslije sa novim isto. ( zadnji brisac i sva svijetla, zmigavci, pozicija, maglenka radi ako to ima ikakvih veza ) 

Molim za pomoc jer pomalo pocinjem sizit. 

Auto je Megane Coupe Coach 1.6e 66kw 1996' god.

Lijep pozdrav!

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo za vodu. Provjeri ispod plastike brisača jesu li odvodi prohodni da se ne zadržava kišnica. Vrlo lako moze stradati motor brisaca ako se kupa.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav frenchkey i hvala na odgovoru.

naime bas sam jucer sve maknuo i plastike i brisace, uspio sam naci jedan odvod koji se nalazi kod akumulatora ( ispod glavnih osiguraca ) a kod kutije ventilacije nisam uspio vidjet niti jedan jer bas i nije prostrano probao sam potraziti oko kutije ( di se filter peludi stavlja ) al nista od toga. se mora cijela ona kutija vadit van ili? citao sam takoder na netu da ima jedan ispod brisaca ( srednji odvod ) i skroz desno :O 

Link to comment
Share on other sites

koliko ja znam kod meganea 1 nema srednji otvor, samo lijevi i desni. Ovaj vozački je malo teže pristupačan. Kad si već skinuo probaj crijevom uliti vode da vidiš dali su odvodi prohodni

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Samo da se javim da je problem sa vodom u ventilaciji rjesen ( zacepljen odvod vode kod kutije di se mjenja filter peludi ispod brisaca kao sta mi je clan frenchkey rekao i on je propuhan i testirali smo i vode vise nema :D )

Prekidac od rikverca je prdno, probali smo testirat ga na drugom autu nije radio pa pravac u ducan, kupili novi i rjesili pa usput i promijenili ulje u mjenjacu.

Dalje me muci paljenje, jutros mi se dogodilo kad se auto upali, ful je nemirno radio ( niski obrtaji ) cim se gas pritisnuo, ugasi se. Nakon 5-6 paljenja je uspio proraditi, al dalje vergla jedno 3-4 sekunde i onda prvih par sekundi radi ful tesko/nemirno kao da ce se svakog trena ugasiti, kad se unormali, i ponovo ugasi/upali, pali kao iz topa. Sljedece sta sam napravio: skinuo sam senzor radilice ocistio, kao i klapnu i sensora dva na samoj klapni ( masnoce ko' u prici ). Pricekati cemo jutro pa cemo vidjeti jesmo li sta rjesili.

Link to comment
Share on other sites

Ovo što brzo blinka gore, da li je to lampica imobilizatora?

Ako si provjerio senzor GMT i očistio klapnu, što je sa svječicama i bobinama?

I očisti na zamašnjaku magnet sa kojeg senzor GMT čita.

Link to comment
Share on other sites

Je, brava ne prepoznaje ključ. Provjeri za početak jeli Iskopcan kabel sa zavojnice oko brave. Ako ne, za prefacelift modele najbolje softverski isključiti blokadu zauvijek

Link to comment
Share on other sites

ako mislite na onaj kruzic iznad onda da, bivsi vlasnik je rekao da ga nekad kod kljuca zezao pa da je otisao kod mehanicara i napravio taj "immo off" 

ocistio sam klapnu gasa sa Karb Cleanerom, povadio svjecice i sa cetkom ih ocistio, bobine smo testirali, ali za svaki slucaj da budemo 100% sigurni smo od frendove Lagune uzeli obje i probali i dobili isti rezultat. Iz prvog posta sam spomenuo odvod goriva, to smo uspijeli srediti kako treba ovog puta ali problem je jos uvijek tu. Jednio cu jos sutra senzor radilice ponovo skinut pa cu ga ocistit. 

Link to comment
Share on other sites

evo, odveo sam frendu da mi ocisti taj magnet na zamasnjaku, pokazao sam Vas post i zasada pali kako treba ( hladan/topal ) sad cemo pustit dan-dva da vidimo da li smo uspijeli napokon popraviti :) 

Iskreno ne znam, kad sam ga uzeo od covjeka, sam ga odmah pitao za to ( posto sam upoznat time jer moji imaju Twinga i nekad kad ne zeli upaliti ubrzano treperi ta lampica da nije ocitao kljuc ) pa mi je rekao da je iskljucio imobilizator taj tako da iskreno ne znam kako se to treba ponasati kada je iskljuceno, da li treba ovako treperiti ili ne bi trebalo uopce svijetliti, ali po Vasem odgovoru vidim da nesto ne stima, inace auto pali i vozi se sa time bez problema. 

 

Link to comment
Share on other sites

treperi u sporijem ritmu i kada upališ auto ugasi se. Tvoja se lampica isto gasi kad sastavi? Ako da onda je ok jer je immo isključen

Link to comment
Share on other sites

ne uopce, meni ona treperi i u voznji ubrzano ( malo smeta kad se vozi po noci ). Stvarno ne znam, ici cemo se spojiti na dijagnostiku da vidimo u cemu je stvar. Ali da ima utjecaj na paljenje ili nesto, nema, eto sam treperi :/

Link to comment
Share on other sites

Meni na istom autu ta lampica treperi, ali pretpostavljam da je to jer je mijenjana brava/ključ. Nema Renolovog znaka na njemu, piše samo Valeo.

Non stop tako ubrzano svijetli, ali auto pali na zub....

Link to comment
Share on other sites

bar je kod meganea 1 brzinsko skidanje satova. Gornji pokrov dole, par šarfa na satovima i sve za 3 min skinuto

Link to comment
Share on other sites

znam skidao sam vec tablu jer sam na onom malenom displaju mjenjao zaruljicu za pojas, i par zaruljica na samome satu ( osvjetljenje kazaljki ) tako da nema frke sa time :)

evo i dalje problem postoji, procistili smo doslovno sve moguce, zvao sam jednog covjeka koji se razumije u stare Renault vozila, kaze da treba neko vakum kuciste mjenjat i ocistiti injektore, jer vise nemam sta skinut ( ostadoh bez ideja ) da ocistitim ili propusem. 

Link to comment
Share on other sites

Tako brzinsko blica kada nema koda ključa.. Na svim meganima mk1 ph1, i thalia ph1 po mom iskustvu.

Link to comment
Share on other sites

Skida sam i ja tablu za prominit žaruljice, pola ih nije radilo.
Znači mogu tu crvenu bljeskajuću mirno ištekat?

Link to comment
Share on other sites

Probaj, ili ce radit ili nece. Ma cak kad bi i morala biti u strujnom krugu ja bi iskopcao kabel i spojio neku diodicu da blinka negdje iza table u rupi da se ne vidi

Link to comment
Share on other sites

Evo da se i ja javim i donesem dobre i lose vijesti. uglavnom problem paljenja je bila pumpa goriva ( slab pritisak ) iako sam nabavio drugi sensor radilice da testiramo, uglavnom pumpa goriva je imala slab pritisak i nakon izmjene pali na zub, problem rjesen :D

A zasada se moram pozdraviti sa svojim Meganom dok se ne skupi par kuna da se sredi, nakon popravka sam ga pocastio dobrom kupkom u autopraoni i odvezao se doma u nedjelju navecer. Jucer ujutro auto vergla u prazno, sve smo provjerili, dovod goriva, iskru, nakraju je iskocio zupcasti, zasada nemam nikakvih informacija da li su ventili dobili svoje ili nisu to cu tek saznat kada auto ode na kanal za vikend. :(

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.