Jump to content

Remenica radilice i alternatora


Nino

Recommended Posts

Prošle godine sam radio veliki servis na 130000 koji uključuje izmjenu seta remenja (kanalni i zupčasti).
Uzimao sam dijelove kod Lagerosa koji mi je prepručio da izmjenim i remenicu radilice.
Ispalo je tako da ta remenica radilice nije odgovarala mom autu pa ju majstor nije mogao ugraditi.
Majstor mi je rekao da mi je ta remenica u dobrom stanju i da ju nema potrebe još mijenjati.
Zanima me da li nekto zna kada je interval za zamjenu te remenice i remenice alternatora?
Koji bi bili simptomi da se bliži vrijeme kad je potrebno izmijeniti remenice radilice i alternatora?
I na kraju, da li se te remenice mogu izmijeniti bez potrebe za velikim rastavljanjem na motoru kao kod izmjene zupčastog remena?

Link to comment
Share on other sites

O kojem se autu uopce radi? Nisi napisao.

Za jednu i drugu remenicu treba skidati kanalni remen. 

A remenica alternatora se mozda moze promjeniti na autu, a mozda treba alternator skidati dolje, ovisi dal ima mjesta.

 

Link to comment
Share on other sites

Al remenicu (elasticnu) radilice bis trebao moc skinut na autu.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Radi se o Cliu 2 dci, 2005 godina.
I ja sam čuo da se remenica radilice može promijeniti bez većih zahvata na motoru.
Nisam majstor pa sam htio na forumu provjeriti da li je to netko radio.
Najviše me interesira interval izmjene tj. kada je to potrebno napraviti.

Link to comment
Share on other sites

Remenicu radilice nije problem za promjeniti, potrebna je samo skinuti kanalni remen. I nemas potrebe ju preventivno mjenjati. Na 1.5dci bas ni ne odlaze.
Remenicu alternatora, mozda se moze gore zamjeniti, a mozda treba alternator dolje. I nemas ju potrebe preventivno mjenjati. A remenicu mozes donekle provjeriti, tako da skines kanalni remen i vidis dali odraduje kvacilo. U jednu stranu smije pustati u drugu drzi. Najcesci problem je sta zacvika kvacilo, i onda postane "fiksna". Dolazi do skripanja remena, vibracija, i cudnih zvukova.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima, sad mi je puno jasnije!
Razlog zašto pitam je što mi se povremeno događaju čudni zvukovi.
Povremeno mi se čuje nešto kao cviljenje ili zavijanje iz prostora motora. Po zvuku mi se čini da dolazi sa desne strane i da je blizu prostora kokpita.
Zvuk se javio nakon što upalim auto i čuje se pri manjim brzinama (do recimo treće brzine), a nakon toga nestane.
Javlja se i u leru i kada se auto kreće. Nakon što prestane više se ne javlja u vožnji do sljedećeg paljenja i kretanja hladnog auta.
Primjetio sam da se najviše događa kod vlažnog vremena.
Kako sam prošle godine radio veliki servis a remenicu radilice nisam promijenio, posumnjao sam da bi taj zvuk mogao biti povezan sa nekim remenom.
 

Link to comment
Share on other sites

Izmjena novog remena i pravilno natezanje istog moglo bi rijesiti tvoj problem

Link to comment
Share on other sites

On ima automatski spaner.

Link to comment
Share on other sites

Izmjena kojeg remena?

Misli na kanalni, al predpostavljam da si i njega promjenio kad si i zubčasti. Ako jesi, moguce da je do remenice alternatora, jer prvi prvom paljenju ujutro, povuce najvise struje za paljenje, jos ako je akomulator izgubio malo kapacitet, alternator je pod opterecenjem. Znaci ili remenica alternatora, ili spaner kanalnog remena, ili moguce i sami kanalni remen ako nije mjenjan.

Link to comment
Share on other sites

Zamijenio sam prošle godine kanalni i zupčasti i siguran sam da je majstor odradio sve kako spada.
Prema ovome što si napisao, sve upućuje na remenicu alternatora.
Da li da to mijenjam ili da ignoriram povremeno cviljenje?
Jel se može dogoditi kakav ozbiljniji kvar ili pucanje te remenice alternatora?

Link to comment
Share on other sites

Treba provjeriti o cemu se tocno radi.

Ako je remenica zacvikala, postoji mogucnost da se raspadne, i da se odsarafi(jako mala vjerojatnost), u tom slucaju se moze desiti da se osteti rotor na alternatoru....

Ako je samo zacvikao spaner, nemoze se nista desiti osim da ce se klinasti remen prije potrositi, i u najgorem slucaju puknuti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvala na odgovorima, sad mi je puno jasnije!

Razlog zašto pitam je što mi se povremeno događaju čudni zvukovi.

Povremeno mi se čuje nešto kao cviljenje ili zavijanje iz prostora motora. Po zvuku mi se čini da dolazi sa desne strane i da je blizu prostora kokpita.

Zvuk se javio nakon što upalim auto i čuje se pri manjim brzinama (do recimo treće brzine), a nakon toga nestane.

Javlja se i u leru i kada se auto kreće. Nakon što prestane više se ne javlja u vožnji do sljedećeg paljenja i kretanja hladnog auta.

Primjetio sam da se najviše događa kod vlažnog vremena.

Kako sam prošle godine radio veliki servis a remenicu radilice nisam promijenio, posumnjao sam da bi taj zvuk mogao biti povezan sa nekim remenom.

 

Meni je otisla na 215.000 km. Simptomi isti kao kod tebe. Ponekad se culo cvrljenje, skripanje, pa s vremenom cesce. Na kraju je pocela jako cviliti i osjetio se miris paljevine kao bakelit (ako ti je poznat miris). Oko remenice je bilo dosta strugotine i komadića špene.

Auto sam odvezao najblizem serviseru. Sreca, bilo je to u tjednu i na putu za posao. Rijesio sam taj dan. Na nekom duzem putu moze biti nezgodno.

Proces od prvog cviljenja pa do raspada je trajao mozda cca 20.000 km, ma mozda i duze, ali kad se odlucila raspasti to je bilo rijeseno u 20 km.

To je remenica alternatora koji je prvo gore s lijeve strane kada otvoris haubu. Preko tog remena ide i kompresor klime. Takodjer kad se ona zezne ide i novo mikrokanalni remen. Ne mijesati sa zupcastim remenom jer je zupcasti za pokretanje ventila i pumpe vode i zasticen je poklopcem (ne vidi se).

Ako mislis imati taj auto, rijesi si to na sljedecem servisu.

I da. Meni je to bilo na clio dci 1.5 48 kw 2004.

I da, poznato je da se raspadnu nakon neke kilometraze.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dali svaki alternator kod renaulta ima taj sistem remenice? Meni se čini da je kod mene neka mala vulgaris bez kumpluga

 

Link to comment
Share on other sites

dali svaki alternator kod renaulta ima taj sistem remenice? Meni se čini da je kod mene neka mala vulgaris bez kumpluga

 

Nema, neki imaju obicnu remenicu, a neki s kvacilom.

Link to comment
Share on other sites

Kad se meni to kvačilo na Cliu raspalo, blokirao sam ga i nisam primjetio nikakav problem od tada.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kad se meni to kvačilo na Cliu raspalo, blokirao sam ga i nisam primjetio nikakav problem od tada.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Kako se blokira?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam između pomičnog i nepomičnog dijela remenice gdje je kuplung ubacio tanku mesinganu foliju i sve skupa uprešao u jedno tijelo. Meni se taj kuplung bio toliko rasklapao da remenica više nije stajala paralelno s osovinom alternatora, već ju je remen toliko iskrivio da je ispao.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

identican zvuk cujem vec neko vrijeme na svojem 1.6 16v cliu, pogotovo kod kretanja s mjesta dok klima radi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.