Jump to content

Grijanje - protok vode


Hobit

Recommended Posts

Pozdrav svima.

 

Prošlo je točno godinu dana kako sam postao vlasnik Renault Grand Scenic II 1,5 dci 2004. I eto prvih većih problema.

Automatska klima.

 

U kratko nešto ne štima sa grijanjem – protokom vode (rashladne tekučine).

 

Detaljnije:

Vozim se na posao svaki dan 25 km u jednom smjeru i 25 km nazad.

Normalna temperatra (na komandnoj ploči) je 4 crtice. Sudeći po rezervaru ima ih 9. U zimi kada je bilo -10 normala je bila 3 crtice.

U jutro mi toplo počinje puhati negdje oko drugog kilometra.

 

Prije par dana išao sam na posao i grijanje mi je proradilo tek nakon desetog kilometra i to na način da se prvo digla temperatura na 8 crtica, počelo je puhati toplo, i u roku od cca 5 sec tmperatura se spustila na 3 crtice, da bi se ustalila na 5.

Sve je bilo OK do posla.

Kada sam krenuo doma (kada se auto ohladio) ista prića.

Doma sam provjerio količinu vode (antifriza), dolio malo manje od 1 litre.

Drugi dan ista stvar.

 

Promijenio sam termostat, ozračio sistem i dalje isto.

 

Kada nema grijanja cijev kroz koju prolazi voda je hladna. Kada grijanje proradi cijev je topla.

Nije pod jakim pritiskom, može se normalno pritisnuti šakom.

 

Sumnjam na to da je mali kiler (od kabine) zaštopani i da mu treba veći pritisak da probije.

 

Kada je auto topli izgleda mi kao da je voda na min. Kada otvaram čep pritisak baca vodu van.

Ne vidi se da voda negdje curi.

 

Još jedna sitnica koju sam primijetio.

Kada se normalno vozim puše jako toplo, kada usporim (recimo kod skretanja u ulicu) više ne puše tako toplo. Kada ponovno ubrzam ponovno puše jako toplo.

 

Molim vas za svjet.

 

Nadam se da ima nade za naš suživot i da se ne moramo rastati. J

Link to comment
Share on other sites

Naišao sam na jedan savjet kod zaštopanog kilera da se sa šlaufom pod pritiskom pusti voda u kontra smjeru kako bi se isprao, ali kolega veli da to bolje ne raditi. On je napravio na svom Peugeotu i propišal mu je kiler na sve strane.

Pošto nisam naletio na bolji savjet, naručio sam kiler 318 kn. Očekivao sam veći trošak.

Samo se nadam da je na kraju to stvarni problem.

Sada ako rastepemo pola kabine da dođemo do njega i ako se na kraju ništa ne promijeni onda bude veselo.

Link to comment
Share on other sites

ja sam to isto mijenjao na meganu i grijanje sad radi kako treba. Uzeo sam Nissens kiler. Najveći trošak i zajebancija je bila sama izmjena. Kod Scenica nebi trebao biti veliki prob lem jer ima više mjesta. Baš za Scenic imaš na YT tutorijala pa prouči prije radov

Link to comment
Share on other sites

ja sam to isto mijenjao na meganu i grijanje sad radi kako treba. Uzeo sam Nissens kiler. Najveći trošak i zajebancija je bila sama izmjena. Kod Scenica nebi trebao biti veliki prob lem jer ima više mjesta. Baš za Scenic imaš na YT tutorijala pa prouči prije radov

Zahvaljujem.

Budem pogledao YT ako nađem.

Link to comment
Share on other sites

mada, ja sam radio i ispiranje kilera prije par godina i dalo je zadovoljavajuće rezultate tada. Ne smiješ samo pretjerivati s pritiskom vode. Možda da i to probaš nemaš što izgubiti.

Nekako mi se čini prerano da ti se to zaštopa, moj je ipak stariji auto dosta

 

jedan od tutorijala za megane 2, nije baš isto, ali može poslužiti: https://www.youtube.com/watch?v=jOdwAdTQBNg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

 

Hvala na savjetu.

Mislio sam da kiler košta oko 1000 kn. Sad dok sam saznao da je 300 kn bolje da ga zamjenim i da ga vise skinem s k....

Već 5 dana pokusavam otkriti u čemu je problem. Kao što sam rekao prije,  samo se nadam da je onda to to. 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Dali tvoj auto ima onaj dodatni električni grijač koji neki dieseli imaju radi bržeg grijanja kabine? Da on nije u kvaru?

Link to comment
Share on other sites

Koliki pritisak obično šiba kroz sistem?

Link to comment
Share on other sites

kod starijih, kao moj, to se znalo po boji čepa ekspanzione posude

 

Izrezak.JPG

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Dali tvoj auto ima onaj dodatni električni grijač koji neki dieseli imaju radi bržeg grijanja kabine? Da on nije u kvaru?

Nažalost ne znam.

Kako to mogu saznati?

Ako je po boji čepa? Čep je crni.

------------------------------------------------------------------------------------

Kaj se tiče auta nisam uspio ni saznati koji je paket opreme.

Gledao sam razne pakete opreme ali uvijek imam nešto više ili manje, pa ne mogu otkriti. U papirima nisam našao ništa sa nazivima opreme.

Inače ima skoro sve osim kože, grijanja siceva i navigacije...

Automatska klima, tempomat, senzori za kišu, senzori za svjetla, senzori na retrevizoru za zatamnjenje, senzori pritiska u gumama (više ih nema), svi električni podizači stakla, panoramski krov sa šiberom, centralno sa hands free otključavanjem i paljenjem, 7 sjedala, posebno otvaranje zadnjeg stakla, zavjese na zadnjim staklima, središnji naslon za ruke....

Zatamnjena zadnja stakla - ovo vjerujem da nije orginal.

1,5 dci 74 kw.

I na tehničkom su me pitali koji je paket opreme...

Ako netko zna kako da saznam bio bih mu zahvalan.

Link to comment
Share on other sites

Tu bi ti vise mogli znati kolege vlasnici diesel modela

Link to comment
Share on other sites

Eto dobio odj...c od Renaulta o paketu opreme.

A rekli su da će provjeriti u Austriji od kuda je došao auto.

--------------------

Nažalost ne posjedujemo podatak koji paket opreme posjeduje Vaše vozilo.

Također paketi opreme po državama se razlikuju. Iako su neki paketi istog naziva nisu sadržajno isti  (tj. ne obuhvaćaju iste elemente dodatne opreme) po državama/tržištima - znači paket opreme u Austriji i paket opreme u Hrvatskoj sa istim nazivom nisu isti.

 

Za vozilo VF...., nemamo mogućnost praćenja paketa opreme.

----------------------

Čisto sumnjam da nisu uspjeli dobiti informaciju.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Završni update.

Kiler promijenjen i sve radi.

Sport od 1200 kn (kiler, termostat, antifriz, plin za klimu...)

Stari kiler skoro pa duplo teži od novog. Pun kamenca i mulja. Gotovo nemoguće puhnuti kroz njega.

16 sati posla.

 

image-0-02-05-216d655e20b90d9d5c4af52abdce3229ea7bf15a68b27b5b3ec3cfedd887738c-V.jpg

image-0-02-05-73a838b22e44032794af0bf7cf74fd630a5fe9c30e694bea48f370e2fdb8c05c-V.jpg

image-0-02-05-d7fac92217b9222d9ed6dae72e06e11d8da7015d699a86bb9d7536091c95f0fb-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

koji točno tutorial si pratio za sve ovo skinuti?

vjerojatno i mene sve ovo čeka pa da se dam pripremit.

Link to comment
Share on other sites

koji točno tutorial si pratio za sve ovo skinuti?

vjerojatno i mene sve ovo čeka pa da se dam pripremit.

Bez tutoriala.

Kolega mehaničar je to sam riješio.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.