Jump to content

Megane III 1.6 16v 110ks problem


nyack

Recommended Posts

Molim za pomoć. Nedavno sam kupio Megane III 1.6 16v 110ks sa 100.000km, i napravio veliki servis (zupčasti,kanalni remen, role, svjećice, filter zraka) kod lokalnog mehaničara. Prije servisa motor je radio bez greške, nakon servisa više ne radi kako treba.

- Motor pali na tak( i hladan i topal), i radi i vuče odlično dok je hladan. 

- Čim se ugrije, motor pri opterećenju (ubrzavanje ili uzbrdici) gubi snagu u rasponu 2000-4000 rpm pri čemu se čuje čudan zvuk.

-u navedenim okretajima kad odražava konstanu brzinu je ok, čim se pritisne gas javljaju se navedeni simptomi

-iznad 4000 rpm vuče i zvuči odlično

-u leru radi odlično i topal i hladan

-vratio stare svjećice, ista stvar

-promijenio sve 4 bobine, ista stvar

-nikakve lampice ne svijetle na instrument tabli.

-Imam android torque pro i očitava sljedeće greške:

Current Fault Log
------------------
P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0302: Cylinder 2 Misfire Detected
P0303: Cylinder 3 Misfire Detected
P0323: Ignition/Distributor Engine Speed Input Circuit Intermittent
P2303: Ignition Coil B Primary Control Circuit Low

Mehaničar ne zna što je, kaže da je koristio odgovarajući alat i da je motor sigurno u fazi. To i ja mislim inače bi sigurno javio neku grešku. Ne mulja ništa(susjed mi je i povoljno mi je napravio servis) jednostavo ne zna. 

Evo molim vas za pomoć ako je netko imao sličnih problema i/ili se razumije u ovo, što bi mogao biti uzrok.

Unaprijed zahvaljujem na odgovorima!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bok. Imam isti motor u autu i 220000km. Napravljen veliki servis i sve je kako treba. Isto je radio "lokalni" majstor. Sve normalno radi. Po meni, najbolje da odeš u neki Renault servis. Ako oni ne znaju, neznam tko zna. 

Link to comment
Share on other sites

Jedna bregasta (mislim usisna) je varijabilna. Znači ipak je moguće da nije u fazi. Samo još da napomenem jučer sam opet gledao što se točno događa. Znači ispod 4.000 rpm, auto krstari konst. brzinom i onaj tren kad malo pritisnem gas počne gubiti snagu, ali ako više pritisnem gas to se ne događa.

Ne znam jesam li uspio dobro objasniti. Znači vozim, pustim gas, polako pritišćem gas, i onaj tren kad motor počne primati gas-treba početi ubrzavati, počne gubiti snagu. Ali ako jako-naglo pritisnem papučicu, nema problema.

Sumnjam i na injektore, budući da javlja grešku 2. i 3. cilindar. Probat ću ih zamijeniti, i te injektore staviti na 1. i 4. cilindar, pa viditi koje će greške izbaciti...

 

Link to comment
Share on other sites

Ili to ili je poremetio senzor brzine motora na bregastoj.

Link to comment
Share on other sites

Odakle pcm dobiva signal temeljem kojeg pali svjećice? Pretpostavljam senzor bregaste ili radilice?

Link to comment
Share on other sites

P0323: Ignition/Distributor Engine Speed Input Circuit Intermittent

 

Ovo bi trebalo biti s bregaste.

Link to comment
Share on other sites

Ak se ne varam, ta varijabilna remenica i dela u rasponu od 1500-4200rpm-a, ako me sjećanje dobro služi. Po meni, nešto nije u fazi, a onda je i paljenje u banani (misfire).

Link to comment
Share on other sites

Na tragu sam nečeg. Očitavam na torque pro parametre, i u onom trenu kad gubi snagu fuel trim je debelo u minusu, ide čak i do -100%. To znači da ECU očitava prebogatu smjesu i oduzima gorivo smjesi, i najvjerojatnije je da je uzrok misfirea nedostatak goriva.

Da svjećica ne pali ili injektor ne otvara, fuel trim bi bio pozitivan.

E sad zašto očitava bogatu smjesu. Mislim da nije do lambda sonde, jer daju dobre vrijednosti.

Ili je do injektora koji curi pa ga ECU isključi, a kad je jači gas taj protok je ok.

Ili je zbilja do faze. Čitam da na Renaultu varijabilna remenica ima je pin koji drži remenicu fiksnom/zaključanom do 4.000 okretaja. Iznad 4.000 elektroventil otvara dovod ulja u remenicu gdje tlak ulja otvori taj pin i remenica se zakrene.

Znači jedna bregasta nije u fazi, ali kad se zakrene iznad 4.000 okretaja sve bude ok i fuel trim 0%, znači idealan.

Ali zar ne bi senzori javili da motor nije u fazi?!

Svaki savjet je dobrodošao....

Link to comment
Share on other sites

Ovo za felge trim si krivo protumačio. Ako je - znači da ima previše goriva, dakle sonda očitava nesagoreno gorivo i smanjuje smjesu.obrnuto je kako si napisao.

A kako se ponaša varijabilna remenica? Jesi pratio kako ona okreće? Jel' sam uvijeren da ti nešto nije u fazi i na nekom dijeli može ispraviti remenica na nekom na može.

Link to comment
Share on other sites

Ali lambda očitava kisik u smjesi? Ako ima neizgorenog goriva ima i neizgorenog kisika, pa fuel trim ide u plus. Tako sam skužio...

Link to comment
Share on other sites

Ali lambda očitava kisik u smjesi? Ako ima neizgorenog goriva ima i neizgorenog kisika, pa fuel trim ide u plus. Tako sam skužio...

Ako ima premalo goriva (ono sve izgori), onda ima neizgorenog kisika (premalo goriva da cijeli kisik u cilindru bude potrošen) - lambda pokazuje niski napon - fuel trim ide u plus -> ECU dodaje gorivo.

Ako ima previše goriva (dio ne izgori), sav kisik izgori (sa ono gorivo što je izgorilo) - lambda pokazuje visoki napon - fuel trim ide u minus -> ECU oduzima gorivo.

Istekao Edit time, pa će biti dupli post, no.

Rekao si da sve radi kako spada dok je auto hladan. Ako se ne varam, na određenim temperaturama rashladne tekućine, varijabilna remenica nije u funkciji (solenoid ne otvara) pa je isto jesi na 1000, 1500 ili 4000 okretaja. Kad rashladna pređe 10°C na Meg 2 1.6 16V (K4M 760/761; 30°C je na F4R), varijabilna remenica uđe u funkciju i počne mijenjati duljinu vremena otvaranja usisnih ventila zakretanjem bregaste. Ako ti je usisna bregasta van faze, varijabilna remenica je pomakne previše i eto sranja.

Link to comment
Share on other sites

Ponovno smo ovaj vikend gledali motor. Bregaste su u fazi s radilicom. Međutim, majstor je prilikom stavljanja novog zupčastog malo otpustio vijke remenica na obe bregaste. Svaka remenica ima po jedan vijak u centru i čim ga malo otpustiš, remenice se slobodno vrte. Ono što smo primjetili na varijabilnog remenici ima neka bijel oznaka-crtica. Čitam po forumima da ona mora biti na 12 sati, nama je malo prije, recimao na 11 sati. To smo namjestili,ali opet ista stvar. Ne znam zašto mora biti na 12 sati? Gledajući na internetu rastavljene varijatore, čini mi se da je nebitno kako je okrenut, jer ulje ulazi kroz centralnu rupu bregaste, a izlazi kroz 3 bočne(sve 3 u istom kanalu).

U svakom slučaju to smo namjestili, i dalje ne valja.

Varijator se uključuje između 1500-4300 rpm, i to samo kad je motor zagrijan. Dakle, sve se poklapa sa rasponom gdje se javljaju problemi.

Možda je i do ventila varijatora, da nije neka nečistoća upala pa je zablokiran. To ćemo danas provjeriti...

 

 

 

Kužim... 

Link to comment
Share on other sites

Najčešće ako ti je ventil varijatora u banani, imaš loš ler (skače gore dolje). No vjerujem da može biti i drugih simptoma.

Ima na youtube-u videa kako se provjerava solenoid koji pušta ulje. Nije znanstvena fantastika.

Stvar je da ti se to dogodilo nakon servisa, a prije je sve radilo kako spada. Zato svi sumnjamo na samu fazu.

Link to comment
Share on other sites

čitah na drugim forumima da su ju neki varili u određenom položaju...

Link to comment
Share on other sites

Bili ste u pravu. Bregasta nije u fazi!!! Lik je odvija i priteza remenice bregastih dok je u njima bio alat za blokadu i taj alat skrivio. I normalno da nije u fazi. Ispravio alat i ponovno sve montirao. Sad motor fino radii vuce. Ali mi i dalje na torque pro ocitava misfire, a long fuel trim je od -14 do -18%. Sad sam se narucio u drugi servis, da provjere jeli u fazi, pa cu im reci da stave drugi remen (ovaj je vjerojatno dobio svoje kad je pritezao remenice) i da mi izmjere kompresiju da nisu slučajno ventili dobili po kapi. A s kojim ja amaterima imam posla...

Link to comment
Share on other sites

Nažalost čest problem da "majstor" fula fazu.

Takvi nisu za ništa nego da tuca kamenje, kakvo popravljanje auta?!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Majstor mu je "popravio" auto, tj. stavio ga u fazu, a nyack je to uredno platio. :bigl:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.