Jump to content

izmjena disk pločica, diskova, pakni


frenchkey

Recommended Posts

nakon dvije godine i 60 tkm, odlučih promijeniti disk pločice, a i diskove ako bude potrebe.

Materijal nabavljen, diskove nije trebalo mijenjati već su samo malo zaglađeni rubovi  te posao odrađen.

Kod skidanja pločica ispalo je da sam mogao još desetak tisuća vozit, ali što je tu je, kad se već skinulo onda se i zamijenilo.

Majstor za kočnice je isti kao i prošli put, pedantan i stručan i k tome jeftin.

Nakon skidanja kotača, kliješta, pločica, diskova i nosača kliješta pristupilo se tokarenju diskova. Nakon toga, žičanom četkom pobrušeni dosjedi u okviru kliješta, izvađene vijci od vodilica i podmazani. Podmazano ispod manžetice klipa p samom rubu te klip vraćen u početnu poziciju. 

Bakrenom masti namazane pločice pozadi i bočni oslonci pločica na okviru kliješta. Sve vraćeno natrag i kočnice prednje i zadnje testirane na valjcima.

Majstor naplatio 80 kn! Dao mu 100, ali je vratio 10, kaže 10 tebi za kavu, deset meni. Skoro da me bilo sramota, ali nije htio više. ;)

 

20170321_151633n.jpg

tokarenje diskova

20170321_151648n.jpg

 

klip vraćen natrag, mast na glavčinu

20170321_152428n.jpg

 

žičana četka za vodilicu

20170321_152712n.jpg

 

disk postavljen, na vodilici bakrena mast

20170321_152846n.jpg

 

bakrena mast na poleđinu pločica

20170321_153043n.jpg

 

stare pločice su mogle još malo

20170321_153624n.jpg

 

 

 

Čisto da vidite koliko je pedantan i uredan, ovo je motocikl koji svakodnevno vozi:

20170321_150633n.jpg

20170321_150544n.jpg

Edited by frenchkey
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ako već niste da bi trebali napisati tko je i neki kontakat. Mnogi od nas bi bili sretni da nađu takvog majstora. Hvala

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Može, ako netko želi samo ovo je malo daleko od Zagreba. 

Kaštela

Link to comment
Share on other sites

Kad vidim (i čujem) BMW-ov motocikl, nimi je dobro. Neki dan sam vidio tipa ovdje u Zadru na Ural-ovom starom motoru s prikolicom. Šteta što nisam imao fotić pri ruci... :/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Da ne otvaram novu temu...

Prije par dana primjetih na meganu da nešto tuli naprijed desno pri brzinama većim od 80 km/h. Naglo trzanje volana lijevo ili desno načas prekine taj zvuk, ali i lagano kad taknem kočnicu. Večeras stao doma nakon malo brže vožnje, prednji desni kotač lagano topao, lijevi hladan. Pas mater, izgleda da desna kočnica sama koči. Šta bi mogao biti uzrok? Čeljust prdnula, nešto upalo između diska i pločice, nešto se odvilo? Inače kad nagazim kočnicu, koči normalno. Još da pogledam ispod onih ratkapica da nije vulkanizer slabo zategnuo kotač...

Link to comment
Share on other sites

Vidjet ćeš kad razmontiraš. Vodilice, guma na klipu, ništa što se ne može srediti za sat ili dva s pauzom za pivo ili sokić. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jutros bio kod majstora jer mi se već neko vrijeme grijala prednja desna felga.

Blokirala desna čeljust, provjereno gumeno crijevo, tekućina normalno prolazi. Klip jedva da se može imalo pomaknuti nazad u čeljust. Izvađen i ispoliran (nije bilo hrđe već samo oksidacija), očišćen i ispoliran cilindar iznutra, sve premazano nekom Wurth vazelinskom masti za kočnice i vraćeno natrag. Gumena manžetica ispravna, ne pušta vodu i prljavštinu na klip. Pošto je na toj strani skoro skroz potrošio pločice stavljene su sve nove, TRW. Također stavio i nove diskove, Textar. Testirano na valjcima, sve OK. Radio je od 9 do 10 i 45, naplatio 130 kn [emoji16]. Dao mu 150. Da ne kažem da je svaka vida očišćena i podmazana, diskovi odmašćeni prije ugradnje, bakrena mast na leđa pločica, itd.

 

7236eb6df8e3703aad1dd406318ef286.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Eh da mi je takav majstor... Nema više, ovi mlađi samo fušare, a cijene, barem duplo bi platio tako nešto tu kod mene.

Link to comment
Share on other sites

French razmisljam da dođem na jednodnevni izlet u ST pa dok majstor šarafi odem na rivu maznuti kavicu. Sve zajedno sa putarinom nece ispasti skuplje nego da mi neki šegrt šarafi po autu u ZG a makar ce biti odrađeno kako treba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 21. 03. 2017. at 17:17, frenchkey said:

Može, ako netko želi samo ovo je malo daleko od Zagreba. 

Kaštela

Ovakvom majstoru se isplati doći hehehe

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@frenchkey Neka me netko ispravi, ali bakrena mast na leđa pločica stvarno je stara škola i navodno to ne bi trebalo više raditi na puno auta. Umjesto toga stavljaju se oni limići protiv cviljenja ako je auto predviđen za to.

Meni je bivši meho stavio bakrenu mast na zadnja dva auta i oba puta na dva različita auta s različitim diskovima i pločicama mi je počelo sviliti nakon 2-3 dana. Nekoliko mehaničara mi je reklo da je to zbog toga.

Link to comment
Share on other sites

i danas netko stavlja.. našao sam na youtube novije videe gdje ljudi stave mast..

ne treba cijelu pločicu premazati ko ovaj deda kaj je namazal ko na kruh nego samo mjesta gdje čeljust stišće pakne

Link to comment
Share on other sites

nije namazao cijelu pločicu kao na kruh nego jednu pločicu tamo gdje kliješta stišću s ona dva roga, a drugu pločicu tamo gdje se klip prisloni, u obliku kruga. Valjda sam ja bolje vidio s metra udaljenosti nego ti u kristalnoj kugli ;)

Link to comment
Share on other sites

Ne. I granulat tarne površine na izgled je malo zrnatiji

Link to comment
Share on other sites

Koje si pločice imao prije i kakve su ove nove tcrdoća ,performanse, jesu se razradile?

Link to comment
Share on other sites

Prije textar. Ne vidim neke razlike, jednak osjecaj na papučici

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.