Jump to content

filter goriva


frenchkey

Recommended Posts

Promijenio benzinski filter nakon 178.000 km i 7 godina :aua:

Nije bio pretjerano prljav, ali mogao sam i prije. Zaboravio

 

0f6be751213248459c12449d3ba65979.jpg68b5fe9d4716b4a0fbc1fcaddaec032f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Izmjena je doslovno 3 min, filter ispod 100 kn, stvarno nemam opravdanje, ali sto je tu je. Slijedeci ide 60 tkm

Link to comment
Share on other sites

U jb.ja svoj nisam promjenio preko 110 000 km. Stavio sam novi čim sam kupio auto sa 12 600 km, ali kada sam vidio kak izgleda nje bilo potrebe. Ja taj filter još uvijek imam doma (OEM Renault ugradnja) iz 2003. god. Pošto je čist mogu li taj vratiti nazad gore ili bolje da kupim novi jer mi se čini da je papirnat iznutra (prema tvojoj slici)?

Link to comment
Share on other sites

Da papirnat je. Stavi novi, nije neka para da riskiraš

Link to comment
Share on other sites

Imaš pravo. Ja sam ga skinuo s auta još 2010 god. i odonda je u kutiji, ali bolje ne riskirati... Imaš neku preporuku koju marku filtera da kupim?

Link to comment
Share on other sites

Original je bio Purflux, ova dva zadnja su Fram.

Da sam mogao birati mozda bi uzeo Mann ili Knecht, ali i ovaj je dobar

Link to comment
Share on other sites

ja sad imam bosch ali prije je bio filtron.. dakle 2 put zamijenjen u 92000km..

Link to comment
Share on other sites

filtron je poljski i nekako mi ne ulijeva povjerenje, mada ne mora značiti

Link to comment
Share on other sites

a purflux iz kine ulijeva povjerenje?

to je samo karton u kućištu. i dok je nekad kućište bilo aluminijsko, danas svi imaju od plastike. unutra je karton i to je to. neš ti tehnologije..

Link to comment
Share on other sites

filtron je poljski i nekako mi ne ulijeva povjerenje, mada ne mora značiti

Na sve i jedan svoj auto stavljam filtron. I 90% musterija na odrzavanju koriste filtron.

Nikad nikakvih problema nisam imao, uvijek su svi filteri pasali u kuciste, dok sam s drugim nekim markama imao problema. 

Kud nepase u kuciste filter, pa je manji, pa je veci, kud krive gumice stave, bla bla bla. Nekazem da je najbolji. Ali nije nimalo los, pogotovo kad ga usporedis s ostalim cijenama.

 

Link to comment
Share on other sites

ja sad imam bosch ali prije je bio filtron.. dakle 2 put zamijenjen u 92000km...

1.4 16v ima filter goriva ?

Malo mi čudno jer znam da 1.6 16v nema :(  

Link to comment
Share on other sites

Ak ga nema ispred lijevog zadnjeg kotaca, onda je na pumpi rezervoara unutra i mijenja se skupa sa pumpom ak pumpa krepa

Link to comment
Share on other sites

a meni mehaničar tvrdi da nema filter nego neko sito u pumpi goriva a vidio sam ispred lijevog kotača nešto šta liči na filter ... morali budemo popričati u četiri oka :fucka:

 

Link to comment
Share on other sites

Hm... kad vidiš tako filter pomisliš da nije strašno.

A vidi sad sliku Separ separatora nakon 150 radnih uri na malo većoj dizel makinji.

Čuvam je kad neko krene pravdat naše pumpe... 

Btw: Di je filter goriva na 1.6e? Radim neki servis pa da i to obavim...

 

 

2014-02-15_12-22-57_954.jpg

Edited by Loki
Link to comment
Share on other sites

ispred zadnjeg desnog kotača se sagni i tu bi trebao biti. ako ćeš sam trebaš imati posebna kliješta za stisnut ove zelene stopice, ne ide baš rukom

%7B752A7A23-01E5-4A0E-BAC7-91171A6B8A6F%

Link to comment
Share on other sites

Mora ic rukom ili je zaglavljeno. Ocisti od blata i smeca. Pospricaj malo sa wd40. Mora se to fino dat skinut.. Kasnije malo izolirke okolo da zastitis konektore od utjecaja s ceste..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.