Jump to content

Laguna II cudni "problemi"


Duje

Recommended Posts

Laguna II 1.9dci 88kw 2004 god nije facelift.Laguna je u mene od prvoga dana pa eto malo da naveden kako me je sluzila. Uglavnom minjanje ulja je islo svako 10tisuca i to uvijek 5w-40  elf nf excelium. Svi filteri su godisnje jedanput minjani samo Mann filter. Zupcasti je vecinom minjan svako 60tisuca to bi me ispalo svako 2-3 godine ovisi koliko bi vozio cisto da sam siguran. I tako od vecih ulaganja osim standardnog odrzavanja nije bilo nista osim sta sam prominio remenicu radilice koja je osla na nekih 170tisuca, pa sofersajbu na nekih 200tisuca jer je vise bila puna mjehurica i onda sam na 230tkm napravio remap u citiusa i to za male pare 1000kn jer nas je islo vise pa je bilo popusta. Uglavnom nakon remapa preporod ide dosta bolje ispeglana mapa nema vise da povuce od 1800 do 2400 ko luda i onda poslije mrtva osim ako nes ic rastezat na 4k. Mapa lipo linearna ko u benzinca sta veci okretaji bolje poteze nije klasicno nabijanje momenta i daj goriva i neka dimi. Cak nakon remapa trosio sigurno pola litre manje cak i vise. Na 150tisuca pocela trosit vise ulja pa sve do 220tisuca gdje je trosila 1L na 1000km ulja. Na 245tisuca napravljjen veliki remont nemogu rec generalka jer nije bila generalka a Radeno je zato sta su otisli leteci lezajevi na radilici pocela je dobro tuc al je i dalje vozila. Na 245 Prominjena nova turbina(Cisto preventivno) injektori reparirani( Tolerancije bi trebale biti u nekih 10 posto a ja sam bio od 18posto do 23posto sa injektorima) radilica na trecu specijalu zajedno sa temeljnim i letecim lezajevima i naravno semerinzi. Kad je vec sve skidano kompletan motor rastavljen cilindri kao novi nista potroseni ali zato prstenovi dobro izlizani samo prstenovi prominjeni, glava i blok poravnati, usis cijeli ociscen od čade(remapom egr-ugasen) glava rastavljana prekontrolirano dali je sve ok, prominio cisto preventivno korpu i lamelu  zamasnjak ostao isti premda je lamela bila na 60%posto mesa. Klipnjaca je na  4 cilindru bila iskrivljena i tako otukla radilicu zajedno sa letecima 99posto od hydrolocka a sigurno nije ni pomoglo visak goriva sta su dizne prolivale. OD sada samo Shell helix hx8 5w-40livan ima rn710 certifikat koji moj motor trazi i nadam se da nece opet prstenovi otic premda je sve goetz marke stavljno sta je god bila od brtvi prstenja itd da ne nabrajam.

Uglavnom moji problemi su nastali nakon remonta. Uglavnom nikad ama bas nikad auto nije dimilo i sa totalno istrosenim diznama koje su prolivale(i na remapu) auto nije dimilo(Dim crni od viska goriva). Sada nakon sta su dizne reparirane auto dimi tj das gasa u leru baci dima a razvuc drugu trecu brziinu ono oblak dima iza mene  nebi da vozim mercedesa oni tako lijepo dime. 

Sta se tice potrosnje  i trosi vise naravno jer dimi al trosi mi isto kao prije pa da objasnim. Ja samo vozim otvorenu voznju a vec 5 godina vozim istu cestu isti uvjeti livan na istoj pumpi doslovno istom crijevu a svaki dan radim 100km kuca-posao. Uglavnom prije remonta i prije remapiranja trosio je oko 6-6.5L a poslije remapa je trosio od 5-5.5l a sada nakon remonta trosi od 5.5 do 6l s tim da vozim toliko lino dok se jos prstenovi malo razrade al tu i tamo dam gasa razvucem da ne zastopan turbinu od čade. 

Jos za potrosnju bi i kako tako prosao i sta dimi al ga nesto kao elektronika koci(NIJE SAFE MODE). Nekad mu dam full gas ide kako triba ic pa minutu poslije dam full gas on ide kao da ima 100konja pa nekad mi zna upalit lampicu od grijaca onda snage nemam nista skoro kao u safe modu malo vise snage nego sto bi imao u safe modu.

Naravno gresaka nema nista imam delphi dijagnostiku rednovno pratim sve parametre ne redovno nego dnevno cak i snimam u voznji i pregledajem snimke. 

AL ono sta je stvarno zabrinjavajuce je to da imam 2bara boosta a komp trazi 1.4bara koliko ga je remap digao. Inace nakon remapa je isto sve snimljeno i tada je sve radilo kao sat. 

Ali cisto sumnjam da imam ta 2 bara boosta jer bi se turbina razletila uopce nemoze toliko dat a i da nekim cudom imam toliko zraka auto mi nebi dimilo nista a islo bi kao metak.

Stavio sam slike idu od najnovijih podataka prema starijima i da se nebi zapitali dali meni kompjuter trazi toliko boosta(boost reference value) sta se vidi na starijim slikama jer na novijim slikama to nema jer mi brze refresha sta je manje podataka koje prikakazuje. Uglavnom kompjuter trazi isto boosta za max gas a to je 1.4 bara kroz cijeli rev range od 2krpm za 100% sto se na novijim isto slikama nevidi da je 100% gasa. Nekih 70kg/h protoka zraka sta imam vise prepisujem tome sta je motor nanovo slozen i naravno da bi trebao bolje disati a ne radi veceg boosta.

Pa eto svaki prijedlog dobrodosao jer se trenutno mislim vratit sve stock a bas bi mi bilo zao da začadim usis kad sam se toliko namucio da ga ocistim a najvise bi mi bilo zao izgbuiti linearnu mapu jer samo to vrijedi remapa a snaga mi nije uopce toliko bitna uvijek mi je bilo dovoljno. 

Gdje pocinju slike sa vise podataka to su slike prije generalke ali poslije remapa.

 

 

 

Screenshot_1325.png

Screenshot_1319.png

Screenshot_1320.png

Screenshot_1321.png

Screenshot_1322.png

Screenshot_1323.png

Screenshot_1324.png

Screenshot_741.png

Screenshot_769.png

Screenshot_770.png

Screenshot_771.png

Screenshot_772.png

Screenshot_773.png

Screenshot_774.png

Screenshot_775.png

Screenshot_776.png

Screenshot_777.png

Screenshot_778.png

Screenshot_779.png

Screenshot_780.png

Screenshot_781.png

Screenshot_782.png

Screenshot_783.png

Screenshot_784.png

Screenshot_785.png

Screenshot_786.png

Screenshot_787.png

Screenshot_788.png

Screenshot_789.png

Edited by Duje
Link to comment
Share on other sites

Iskreno nisam gledao slike jer ih je previse, ja sam radio starom generalnu pravu i kompletnu ali radilicu nisam htio brusiti jer to nije bas najpametnije nego sam nasao polovnu u standardu na svim lezajima.

Ili ti dizne nisu bas dobro ustimane ili bi trebalo mapu prilagoditi sadasnjem stanju dizni, mozda mjerac protoka zraka..

Delfi ne vidi sve greske koje bi can clip pokazao pa odi kod nekog u tvojoj okolici tko ga ima, mozda netko sa foruma? 

Link to comment
Share on other sites

Sto se dizna tice dobro su napravljene sada je samo pitanje elektronike.

Ja sam ih ponovo zapisivao jer ih mehanicar nije vratio po istom redoslijedu. Uredno su zapisane kada ih ocitavam.

Stanje dizni komp sam prilagodava cak je dobro povecao protok na leru sto pripisujem tome da su prije viska goriva bacale pa je morao smanjiti protok

Maf ociscen i ispravan isto. Jedino jos map probat kupit novi i vidit jeli on valja kada pokazuje toliki tlak

Link to comment
Share on other sites

Nakon sta sam sve mogunosti iscrpio isao sam minjati sve neprominjeno. Prvo sam skinio egr da ga vidim i ocisim. Na prvi pogled mi se ucinilo ko da propusta nazad u usis jer je usis ociscen prije sastavljanja motora jer je bilo malo čade unutra. Ventil je imao dosta otpora pa mi se ucinilo nemoguce da se otvara jos mu struja istekana. Tako sam ostavio dva dana i isao skidati bas kad je vruc motor i vidi šoka. Prije kako je bio ladan imao je otpora nije se dao otvarati a na vruce samo ga okrenem put dolje on se sam otvori.

Odmah sam narucio novi i stavio ga i sada sve radi kako treba. Potrosnja odmah pala tlak u usisu sada normalan i sad se normalno sporije i ugrije na radnu sta je i normalno.

Al najvise mi zanimljivo kad sam uspredivao novi i stari egr na hladno oba imaju identicno isto otpora pri otvaraju ventila.

Eto da znate da vas ne izludi kao i mene.

Link to comment
Share on other sites

Nakon reparacije dizni mora da se generiraju NOVI kodovi koji se upisuju, a ne stari kodovi s dizni!!

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Miloše kodovi jako malo ili utječu na performanse i potrošnju. Na mojoj laguni dva koda nisu bila upisana kako treba. Ja sam ih upisao, ali nikakvog pomaka na bolje, ili lošije nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

Nakon reparacije dizni mora da se generiraju NOVI kodovi koji se upisuju, a ne stari kodovi s dizni!!

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Ovo je po meni sad ono ekstremizam ali dobro mozemo i o tome da pricamo. 

Tocno da kodovi skoro pa skoro nista ne utjecu na perfomanse i potrosnju. Ali postoji jedan sustav smirivanja rada motora na leru [IDLE SMOOTH CONTROL]. Taj sustav recimo tocnije kod generacije moga motora radi na leru a posli je ugasen i svaka dizna poslije dozira jednako,dok recimo u novijih auta taj sutav radi cijelo vrijeme za kompletne okretaje da bi motor bio sta mirniji NEOVISNO bio dizel ili benzin

Uglavnom vrsi korekcije dizna da doziraju vise ili manje goriva da bi sta bolje smirio motor dok radi u leru. Te bi korekcije trebale biti + - 0.5% na zdrav motor i zdrave dizne. Recimo dok nisam reparirao dizne imao sam korekcije i do + - 3% dok sada imam korekcije unutrar + -0.2% ali dok nisam tocno upisao kodove sa dizni imao sam korekcije do + - 1.3%. Te korekcije se naveliko mogu osjetiti na buki motora osobito na vibracijama koje motor stvara dok na leru radi a cak moze imati i drugaciji zvuk.

Edited by Duje
Link to comment
Share on other sites

Zavisi kolko originalni parametri razlikuju od onih na kodovima nakon reparacije. Npr max flow ti je od 60 do 80 . razlika je poprilicna. E sad ak je original bila 60 a sad nakon reparacije 80 se i to osjeti. Itd itd. Najvise ovisi koji se parametri sad razlikuju.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zavisi kolko originalni parametri razlikuju od onih na kodovima nakon reparacije. Npr max flow ti je od 60 do 80 . razlika je poprilicna. E sad ak je original bila 60 a sad nakon reparacije 80 se i to osjeti. Itd itd. Najvise ovisi koji se parametri sad razlikuju.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Gledaj sada nerazuim vise o cemu pricamo. Uglavnom meni je ECU sam primjetio da dizne su reparirane cisto po okretajima koje je davao tek kad je upaljen pa se je taj protok povecao sve dok nije dosao do stabilnog rada na leru . Prije mi je na leru bacao oko 5mm3 a sada baca oko 7mm3 cisto jer su preciznije dizne nema vise da ce propustit nesto a da nezna za to. Kod kao kod mu samo generalno govori kakva je koja dizna otprilike upisano u tablicu(UNUTAR ECU-a) a na njemu je da dode do tocnog protoka(ZA trazene parametre) eto npr za rad u leru. To da ja upisem neke nove kodove koje on nema zapisane unutar sebe opet mu nista ne znace kad nema ih u tablicama a nece ih cak ni prihvatit upis. Evo recimo rad na leru prije i poslije generalke. Ovo je sve sam izregulirao. 

Screenshot_727.png

Screenshot_1219.png

Link to comment
Share on other sites

Od kada se to korekcije dizni izražavaju u postocima? Meni su dvije dizne imale korekciju +-0,6mm3/taktu  a auto je gubio tlak na tlačnom vodu i nije htio paliti odnosno palio je grešku nakon određenog vremena i gasio se u vožnji. Nakon reparacije imaju korekciju +-0,2 mmm3/taktu bez generiranih kodova.

Link to comment
Share on other sites

Znaci ovako.

Ecu ima za svoj tip injektora tablicu baznu.

Ta tablica ima hrpu vrijednosti koje su u sustini svode na protoke na

Puno opterecenje/ tlak pumpe / vrijeme otvorenosti

Pola opterecenja /....

Ler gas /....

Predinjekcija /... A mnogi imaju preko 10 ovih osnosvnih parametara.

Svaki od tih parametara ima svoju tolerancu.

Bpr za moje dizne ti je ler 3-6

Medium 20 do 30 a pun 60-80

(Svaki tip dizne ima svoje parametre ove)

Kodovi injektora samo odredjuju na kojem mjestu se zi nalazis u toj toleranci i na osnovu toga korigira tu osnovnu mapu za injektor u ECU da bi znao tocno kolko goriva mu protjece.

Tih 7mg sto ti navodis je kalkulirana vrijednost preko te mape.

Ecu nema nacin da izmjeri tacan protok. Jedino zna sam regulirat u leru na tocan protok koji mu treba. Na punom gasu on to nemoze.

Znaci da imas dve dizne jedna s 60na max load s kodom kao da ima 80 i jednu koja ima 80 protok a ima ustvari kod za 60. Sve ostale parametre jednale. Itekako ce se osjetiti razlika jer je razlika 50% u protoku..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

jeli bilo pametno obrađivati radilicu ako su tvornički  ''cementirane'' na prihvatu ležajeva, a sada se taj sloj skine i ostane mekši čelik ispod?

Link to comment
Share on other sites

A po meni onda tvornicki nebi ni bilo letecih lezajeva do 3 specijale da nevalja je obraditi.  A nemos samo povrsinu obraditi nego ide neki cijeli komad na obradu. 

Link to comment
Share on other sites

cementacija se moze a i radi se ukoliko je i tvornicki radilica bila cementirana.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Momci hitno mi pomoc treba. Predpostavljam da mi je otisao citac kartice jeli ima kakav nacin da se auto upali. Probao sam i rezervni nece nista niti signal da radio upali ama bas nista rastavio do citaca ima ode par pinova pa ako se moze sta prispojit.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.