Jump to content

check emision


zdravkoRi

Recommended Posts

Pozdrav.Upravo sam dosao iz Rijeke u ZG.

Inace sam iz Rijeke.Na ekranu mi se pojavila poruka chek emision i upalila mi se lampica onaj kao helikopter zuta lampica i ključ za servis isto zuti.

E sad me zanima dali cu s time moci sutra do Rijeke,sto bi mogao biti problem.

Nemogu biti na internetu pa evo moj br pa ako mi netko moze poslati poruku ako zna sto bi moglo biti ili me nazvati.broj je 091 357 03 00.Puno hvala na savjetima,hitno mi je.Auto je 1.9 dci 130 ks 2007 g.

Link to comment
Share on other sites

Bio kod mehanicara i na dijagnostici pokazalo problem sa dpf filterom jer piše 0 % cestica.Digao je auto na dizalicu i vidio ostečenje nekakve cjevčice od dpfa.Promjenio to i vidjet cemo oce li se greska opet ponoviti.Ako se ponovi kopamo dalje.

Link to comment
Share on other sites

Ne nije radio regeneraciju jer kaze da je to zadnja opcija posto je regeneracija nezgodna jer se auto moze i zapaliti.

Prisilna regeneracija se radi tako da auto mora u leru raditi više od pola sata na 3000 okretaja sto je naravno stetno za motor tako kaze mehanicar.

Eto motor i auto su ustvari potpuno ispravni nego probleme radi taj glupi nepotrebni dpf.

Sve razmisljam o skidanju dpf ali neznam kako bi onda prosao na tehnickom.

Kakva su vasa iskustva sa dpf ???

Link to comment
Share on other sites

Auto se moze zapaliti? Kakav je to serviser? Nije DPF nepotreban nego stiti tvoju i tudju djecu od otrovnih plinova.

Na otvorenu cestu i ganjaj se. Na 3000 okr motoru ne moze nista biti. Moze raditi cijeli dan tako. Lovacke price. Mehanicar ti je za k***c.

Link to comment
Share on other sites

Dobro i meni je malo čudno da se auto može zapaliti prilikom regeneracije ali očito je bilo takvih slučajeva.Ali ima smisla jer auto radi na 3000 okr u mjestu i naravno hladjenje u takvim slucajevima je minimalno a proces traje vise od pol sata.

DPF je najveca nepotrebna glupost sto je covijek mogao izmisliti jer sve je toliko vec zagadjeno i dpf filteri sigurno nece smanjiti to zagadjenje.Mnostvo ima drugih zagadjivaca osim dizelskih auta.

Link to comment
Share on other sites

Da ti auto nema taj filter nebi mogao izaci iz tvornice, biti homologiran i registriran.. odi na otvorenu cestu, vozi se 120 na sat pola sata i rijesen problem.

Link to comment
Share on other sites

Bio sam za vikend u ZG i natrag u RI i tada se trebala odvijati regeneracija ako je DPF ispravan ali pitanje je koliko je ispravan posto dijagnostika untoč promjenjenoj cjevčici od dpf - a opet pokazuje  0% cestica sto je naravno nemoguće da u filteru ima 0%.Za sada ne svijetli nikakva lampica jer je greska maknuta na dijagnostici.Ako se opet pojavi morat cemo dalje traziti problem.

Razmisljam o skidanju dpf a neznam koliko je to pametno...

 

Link to comment
Share on other sites

U radu na mjestu upalit će se ventilator i hladiti rashladnu tekućinu i motor. Nije Insignia pa da se zapali pri regenareciji. Ako pokazuje nula zasićenosti moguće daje DPF izvađen i software prilagođen.

Bez DPF-a za sada još možeš proći tehnički ali za 1-2 g kada planiraju kamerom i softverski provjeravati nećeš proći.

Link to comment
Share on other sites

Pitao sam mehanicara dali je mozda uklonjen dpf ali on nevjeruje da je uklonjen jer je ispod auta onaj veliki lonac od dpf-a.A nikad nisam primjetio da auto dimi pa pretpostavljam da ipak nije skinut.

Iako lampica od dpf-a na kontrolnoj tabli nikad se ne upali kada se da kontakt dok sve druge lampice zasvijetle na koju sekundu.

Dali se vama pali lampica od dpf-a kada palite auto??

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.