Jump to content

Clio II - nekoliko stvari


zyracus

Recommended Posts

Auto je 2002. godina, 1.2 16V

Ajmo se odmah bacit na stvari:

1) Veliki servis - eto nakon 2500 km u mojem vlasnistvu vec me docekalo ovo. Trenutno ima 157,500 km, a zadnji veliki servis raden je 2011. na 85,000 km s time da je promijenjen samo remen. Koliko sam uspio istrazit svi vise manje preporucate lageros. Nisam jos uspio zatrazit ponudu, ali sam nasao na auto kreso web katalogu ponudu dijelova. Set zupcastog i pumpa 1330 kn, kanalni 70 kn + 30% popusta = 980 kn. Svi dijelovi su od SKF-a. Zanima me jel treba mijenjat jos sta, pogotovo za kanalni. Jel dovoljno izmjenit samo remen? Vidio sam da su neki mijenjali i remenicu radilice pa ne znam jel da mijenjam i to. 

2) Nisam siguran jel do nosaca motora, ali pri saltanju kad otpustim kvacilo mjenjac lupka. Zvuk je kao da negdi nesto ima lufta i da se neka sipka zabija u nesto. Takoder prilikom saltanja u nizu brzinu mjenjac se dosta zatrese. Bio sam kod mehanicara vezano za ovaj drugi problem i receno je da je to boljka kod Renaulta, da je u pitanju nosac (u zargonu zvan riblja kost) i da nije nista opasno. Mozda netko od vas zna nesto vise. :D

3) Nedavno sam mijenjao gume i nisam radio optiku jer bi trebao mijenjat spone. Sad primjetio sam da se auto trese u voznji. Volan stoji mirno, ne trese ni malo ali zato trese cijeli auto. Jel moguce da je sve to zbog spona i optike? Btw. manzete+spone+posao = 900 kn. Cini mi se nekako puno.

Link to comment
Share on other sites

Lageros ti ima OEM dijelove i jeftinije od tih laznih -30%.

Ja sam za 1.4 16v platio 750 kn sve original renault. Jos sam dobio i besplatnu dostavu. Sve kupujem kod njega i extra je lik..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nije baš da je bila navala sa odgovorima, ali da update-am temu. :laugh:

Dijelove za veliki sam uzeo preko Lagerosa i hvala za info i preporuke. Izašlo me 1254 kn. Što se tiče lupkanja, očito je da je do nosača motora. Dignuli smo auto, provjerili ga i izgleda da selen nije u najboljem stanju tako da ću i to zamijenit u narednih mjesec dana pa javim rezultate.

Ovjes nisam rješavao još, ali sam uspio provjerit spone kod svog majstora i dobio info da ne moram mijenjat. Ima tu još sitnica, ali za sad rješavam ove očitije stvari. :laugh:

A sad stara boljka. Ponekad mi se zna upalit lampica kvara elektronike, auto počne nemirno radit i ugasi se ako ne radim ništa. Obično kad se upali samo stisnem gas da ode preko 3000-3,500 okretaja i lampica se ugasi. Znam da ima par stvari koje bi mogle bit, ali od čeg je najbolje krenut tj. šta mogu solo provjerit? 

Link to comment
Share on other sites

Pff, ja mogu reći proklet bio dan kad sam kupio taj auto... Opet problemi, hladni start kresne na zub, upali čok na 1100 okretaja otprilike, krene spuštati i onda počne tango motora na 3 cilindra, puć puć puć puć, i onda sam digne na 1500 otprilike i krene opet spuštati. U tom vremenu nekad zaigra lampica ona desno dolje, žuti motorić... Tada se smiri i nastavi normalno raditi... I onda sve normalno... OBD veli P0300 ili P0303. 

Prije dvije godine sam imao istih problema tj sličnih ali tek kad se zagrije motor, ne na hladno. Tada sam probavao i dizne i motorić ler gasa i na kraju promijenio svjećice i bobinu i radilo sve do danas... Problem je što slične simptome javlja i lambda sonda, doduše ona mi se isto javljala nakonšto se motro dobro zagrije... 

Vjerujem da je problem najviše gradska vožnja i to što se auto rijetko kada zagrije i vozi dulje od 20minuta. Ima tek 69500tkm. 

Neki dan sam čuo da postoji šansa da je izgorio i ventil, Ne znam kako se onda to manifestira, jer problem je samo kada je motor hladan...

Imam na poslu suzuki ignis 1,3 od 90ks, auto je totalni šit naspram Clia ali motor,,, nikad nikakvih problema, guta sve benzine, pali grebe urla ide nikad ništa.... 

Link to comment
Share on other sites

Nije baš da je bila navala sa odgovorima, ali da update-am temu. :laugh:

Dijelove za veliki sam uzeo preko Lagerosa i hvala za info i preporuke. Izašlo me 1254 kn. Što se tiče lupkanja, očito je da je do nosača motora. Dignuli smo auto, provjerili ga i izgleda da selen nije u najboljem stanju tako da ću i to zamijenit u narednih mjesec dana pa javim rezultate.

Ovjes nisam rješavao još, ali sam uspio provjerit spone kod svog majstora i dobio info da ne moram mijenjat. Ima tu još sitnica, ali za sad rješavam ove očitije stvari. :laugh:

A sad stara boljka. Ponekad mi se zna upalit lampica kvara elektronike, auto počne nemirno radit i ugasi se ako ne radim ništa. Obično kad se upali samo stisnem gas da ode preko 3000-3,500 okretaja i lampica se ugasi. Znam da ima par stvari koje bi mogle bit, ali od čeg je najbolje krenut tj. šta mogu solo provjerit? 

Kad zamijeniš nosač motora na getribi, bude se malo situacija popravili, ali nikad neće biti kao da šaltaš na nekom drugom autu :-)

Jednostavno su riješili šaltanje, jeftino i robusno, i osim da ideš u neke velike zahvate upitne kvalitete, teško da ćeš riješiti problem tu i tamo poskakivanja mjenjača i ručice :-)

 

Edited by matia03
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Što se tiče trešnje mjenjača, to za nekih 100kn i uz pivu mozes sam zamjenit. Ravno 10min posla. To je prva stvar koju sam zamjenio kad sam Clia kupio. I opet trese, al nije niš strašno, bitno da radi.

Link to comment
Share on other sites

staviš novi nosač i u vopžnji izbjegavaš gledati u ručku mjenjača, pa nek se trese :bigl:

Link to comment
Share on other sites

staviš novi nosač i u vopžnji izbjegavaš gledati u ručku mjenjača, pa nek se trese :bigl:

Bar se odviknes od drzanja ruke na mjenjacu :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Auto je 2002. godina, 1.2 16V

Ajmo se odmah bacit na stvari:

1) Veliki servis - eto nakon 2500 km u mojem vlasnistvu vec me docekalo ovo. Trenutno ima 157,500 km, a zadnji veliki servis raden je 2011. na 85,000 km s time da je promijenjen samo remen. Koliko sam uspio istrazit svi vise manje preporucate lageros. Nisam jos uspio zatrazit ponudu, ali sam nasao na auto kreso web katalogu ponudu dijelova. Set zupcastog i pumpa 1330 kn, kanalni 70 kn + 30% popusta = 980 kn. Svi dijelovi su od SKF-a. Zanima me jel treba mijenjat jos sta, pogotovo za kanalni. Jel dovoljno izmjenit samo remen? Vidio sam da su neki mijenjali i remenicu radilice pa ne znam jel da mijenjam i to. 

2) Nisam siguran jel do nosaca motora, ali pri saltanju kad otpustim kvacilo mjenjac lupka. Zvuk je kao da negdi nesto ima lufta i da se neka sipka zabija u nesto. Takoder prilikom saltanja u nizu brzinu mjenjac se dosta zatrese. Bio sam kod mehanicara vezano za ovaj drugi problem i receno je da je to boljka kod Renaulta, da je u pitanju nosac (u zargonu zvan riblja kost) i da nije nista opasno. Mozda netko od vas zna nesto vise. [emoji3]

3) Nedavno sam mijenjao gume i nisam radio optiku jer bi trebao mijenjat spone. Sad primjetio sam da se auto trese u voznji. Volan stoji mirno, ne trese ni malo ali zato trese cijeli auto. Jel moguce da je sve to zbog spona i optike? Btw. manzete+spone+posao = 900 kn. Cini mi se nekako puno.

Kakve gume si stavio? Nove polovne? Može biti da su loše balansirane ili čak da su pootpadala olova...

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zamijenio sam nosač motora, ali i dalje trese. Jebiga, priviknut ću se. :laugh:

Jedino me užasno iritira to što trese auto. Ovjes sam provjerio, ima malo lufta na letvi volana ali za sad nije za neke zahvate. Blažene naše ceste. :amen:

Šta se guma tiče, dobio sam ih sa autom. Fulda EcoControl, čist solidne i tihe. Primijetio sam da prednja desna ima kvrgu s bočne strane pa sam promijenio i stavio gore rezervnu. Auto možda manje trese (vjerojatno se psiha igra sa mnom :lool:) ali još uvijek trese. Sumnjam i ja na loše balansiranje tako da ću to vjerojatno ić ponovit. Jel imate još kakvu ideju?

EDIT: za sad sam napravio 10,000 km u 2 i pol mjeseca bez nekih većih problema tako da se ne žalim previše. Ma da uvijek može bolje. :laugh:

Edited by zyracus
Link to comment
Share on other sites

trese ti radi guma, ili su kvrgave ili nisu izbalansirane kak spada...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.