Jump to content

Problem zamašnjak?


maracmarta

Recommended Posts

zanima me kakvi su problemi tj simptomi kvara zamasnjaka na lagunama...1.9 dci 88 kw...auto mi nekad zna trznut kod dodavanja gasa u 2,3,4 brzini,a i 4 na laksem gasu zna onakp blago ko da stuca,ali ne uvijek

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Na parkingu ubaci u drugu i probaj krenuti sa malo gasa.

Ako trza onda je zamašnjak.

Ovisi u kakvom je stanju, ako malo pripaziš možeš se voziti još par tisuća bez problema

Mogao bi se i zatresti prilikom gašenja motora.

Ima dosta simptoma.

Edited by laguna22
Link to comment
Share on other sites

od tog nista,ni trese kod gasenja ni ovo u drugoj...mogu krenut u drugoj bez problema...

Link to comment
Share on other sites

I ti odmah zaključio da je zamašnjak, dobar dijagnostičar nema šta. I ja bih prema tvojoj dijagnozi trebao promijeniti zamašnjak, samo ima jedan problem kod mene je naime jednomaseni u autu.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

a moze bit sam ako si stavio 4p kit...ali zasto se cuje u brzini lupkanje a kad kuplung pritisnem ne...

Link to comment
Share on other sites

svi nosaci su zamjenjeni a u leru se cuje neki vrag neznam kak opisat zvuk ko tapkanje neko taptaptaptap

Link to comment
Share on other sites

Kako da ti ja odgovorim šta bi moglo biti ovako na daljinu, nikako. Tebi treba dobar meštar. 4p Valeo je na mom već više od 35 kkm.

Link to comment
Share on other sites

i to mi se cini varijanta sa 4p,neznam kakva su iskustva sa reparacijom zamajca...

Edited by maracmarta
Link to comment
Share on other sites

Nemoj da ti se dogodi da promijeniš zamašnjak, a na kraju problem ostane. Ne preporučujem reparaciju, sumljam da je netko kod nas može izvesti kvalitetno.

Link to comment
Share on other sites

navodno neki covjek u sv.nedjelji radi reparacije dvomasenog...da i ja se tog bojim promjenit a ostane isto...nebi samo njega mjenjajo vec komplet lamelu korpu zamasnjak potisni te pilot lezaj i semeringe a tad bi jos i ulje u mjenjacu prpmjenio

jel zna tko kako provjerit taj zamasnjak dal je ok ili ne... 

Link to comment
Share on other sites

Može se provjeriti kad se skine, radijalni i aksijalni pomaco moraji biti unutar tolerancije. E sad koliko je dopušteno odstupanje ne znam.

Link to comment
Share on other sites

za vecinu se krece 18-22° te 2mm "ljuljanje"

Link to comment
Share on other sites

@direstraits jesam, pripasano kvacilo s rs250 skupa s dmf i korpom, vise detalja o potrebnim modifikacijama u mojoj temi dok sve slozim u smislen post.

Link to comment
Share on other sites

jel moze bit remenica na radilici ona od staznog?

Link to comment
Share on other sites

a krenut od jednostavnijeg a to je :

zrak u gorivu
prljav senzor polozaja radilice/ bregaste...

Link to comment
Share on other sites

lupka na 1000-1200 okretaja dalje ne

u leru onak jedva cujno

Link to comment
Share on other sites

Remenica mi je čegrtala iznad 2000 do cca 3000 o/min. Nije lupkala remenica.

Link to comment
Share on other sites

remenicu se provjeri.. jako jako lako, napne se i ako se mice jako lako onda je osla, ako je tvrda onda joj nije nista... nemoj tako mijenjat redom sve jer sama remenica je 500+kn....

Link to comment
Share on other sites

a znam za cijenu u tokicu...nego ima jos nesto kad klimu ugasim isti zvuk se cuje...onako taptaptaptap

Link to comment
Share on other sites

Da nije do remenice kompresora klima uređaja, ili njezine spojke?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.