Jump to content

Prebacivanje sjedala sa Megane 3


goran_sch

Recommended Posts

PAnta013

Gdje su obloge zadnjih vrata; da nije ovo sa Kupea? 

Poznanik ima Megan Grandtour. Mislio je prebaciti kožna ( ili polukožna?)  sa Fluensa, al mu je lik koji ih prodaje ( drži otpad za Reno) rekao da ne pasuju.

Link to post
Share on other sites
brzi16v

Gore naveden oglas su sjedala/interijer od megana coupe

Link to post
Share on other sites
goran_sch

pa kaj je moguće da su mjenjali dimenzije . auti izgledaju isto iznutra i izvana osim dupeta, za stražnju klupu još možda je i moguće da je drugaačijih dimenzija ali za prednje siceve sam očekivao da bi trebali pasati.

 

 

Link to post
Share on other sites
vlovrec

pa kaj je moguće da su mjenjali dimenzije . auti izgledaju isto iznutra i izvana osim dupeta, za stražnju klupu još možda je i moguće da je drugaačijih dimenzija ali za prednje siceve sam očekivao da bi trebali pasati.

 

 

Megane je općenito kraći, puno je manji razmak između prednjih i zadnjih sjedala. Možda su i vodilice kraće...

Link to post
Share on other sites
goran_sch

dužina se samo vidi kad povučeš sic do kraja onda ima nešto mjesta otraga a u meganu 3 nema. naprijed imaš isto mjesta u jednom i drugom tako da ne vjerujem da su vodilice kraće, pitanje je samo širine i profila vodilica

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Da osvježim temu kako su ti sicevi jedino što bih htio zamjeniti. uspio sam napraviti usporedbu sa megane 3. što se tiče razmaka rupa dimenzija vodilice sve je isto i na prednjim i na stražnjim sjedalima.

razlika je elektrici tj broju žica koje dolaze do sjedala (megane 3 ima više žica možda i duplo) (konektor je isti) (oba sica imaju airbag) u meganu 3 je neka cijevčica ispod sica sa strane vrata i na nju je spojena žica neznam što je to isto tako je na suprotnoj strani spojena žica neku sitnu napravicu

po nekoj logici dio žica otpada za indikator vezanje pojasa a dio na airbag.

ono što me interesira dali su iste žice spojene na iste rupe konektora pa spojim svoj konektor iz fluenca u sic iz megana pa radi airbag i indikator pojasa i ništa ne pišti i ne javlja ggrešku, a za ono što nema žica nikome ništa (vjerojatno bi bio problem da napravim obrnuti siceve iz fluenca u megana)

ako je netko upoznat sa ovim molim pomoć

Link to post
Share on other sites

Evo ovako to izgleda ispod sica.

prve tri su Megane 3 zadnja je Fluence

2. i 3. slika neznam čemu služe ti uređaji ali njih u Fluencu nema

IMGP3073.JPG

IMGP3077.JPG

IMGP3079.JPG

IMGP3072.JPG

Link to post
Share on other sites

Pretpostavka da je na drugoj slici prekidač koji je zadužen za kontrolu udaljenosti sjedala od upravljača i regulira jačinu (volumen) ispucavanja AIR Baga.

Cjevčica bi trebala biti na strani gdje je utičnica od pojasa i to bi trebao biti pirotehnički zatezač pojasa.

Teško mi je ovako razaznati.

Link to post
Share on other sites

druga slika taj uređaj je na vodilici pa bi moglo biti to što kažeš (koje su to sitnice o kojima vjerojatno 95 vozača uključujući i mene nema pojma a vrlo su korisne... pogotovo za žene i niže osobe koje sjede blizu volana)

cjevčica je do vrata i na jednoj i na drugoj strani (1cm promjera dužnie možda 20-30 cm šuplja je  i na kraju ima nešto u što je uključen kabel) , malo sam pogledao po netu jer prvi puta čujem za to i izgleda da je to to.  ide sajla iz toga očito preko neke vodilice do kopče za pojas

no ono bitno što me zanima (u Fulencu definitivno nemam te dodatke pa će biti beskorisni na sicu) dali će air bag i info o zakopčenom pojasu normalno funkcionirati ako prikopčim sjedište iz megane 3 tj dali se ti kablovi poklapaju u utičnici tj dali su kompatibilni jer utičnica je definitivno ista

 

Link to post
Share on other sites

Ako imaš na volanu SRS oznaku onda imaš reguliranu jačinu otvaranja jastuka. Isto tako pirotehnički zatezač pojasa moraš imati, jer ako sve ima Clio 2 onda mora biti i kod tebe.

Vjerujem da ožičenje nije bitno drugačije jer bi bilo preskupo raditi drugačije samo za Fluence. Bez pokušaja nećeš znati, a ako i ne odgovar vjerujem da se može napraviti da sve radi.

Link to post
Share on other sites

nemam niti jedno niti drugo vidio si na slici koaj je razlika u broju žica. a fluencu jedna žica ide u airbag druga u utičnicu za pojas.

nebi htio ostati bez airbaga  (nisu sicevi toliko loši da si ugrozim sigurnost sa drugim sicevima)

žice ako i nisu na istim pozicijama se mogu prebrikati (po nekoj logici bi fakat trebale biti na istim pozicijama jer je isti konektor i logično je da ako da svaki dodatak opreme ima svoje mjesto, ali sve je moguće) samo zanima me kompatibilnost dali isti signal aktivira airbag i na jednom i na drugom te isto tako i sa onim pišštanjem za pojas.

 

to nemogu znati i provjeriti samim uštekavanjem sica. trebao bi nekoga tko baš to zna da je tako

 

Edited by goran_sch
Link to post
Share on other sites

Nevjerojatno mi je da nemaš SRS i zatezač pojasa.

Signal bi trebao biti isti jer ide od centrale, iako nisu iste rade na istom principu.

Nažalost ne znam nikoga tko bi ti mogao reći sa sigurnošću, da je u pitanju neki auto više klase gdje se to radi često zbog zarade brzo bi našli pravi odgovor.

Link to post
Share on other sites

a gle štedilo se na onome što se ne vidi kao što sam rekao vjerojatno 95% ljudi nezna za te stvari

imam senzore za kišu i svjetla  karticu slobodne ruke tempomat bluetooth alu felge i sve to u 117 tis kuna

Link to post
Share on other sites

Sve će ti raditi, samo uštekaj. Koliko vidim Fluence ima samo 4 žice, dvije za jastuk i dvije za signal pojasa. Megane/Scenic ima te signale na istom mjestu. Pinovi 6 i 7 za zračni jastuk, a 14 i 15 za signal zakopčanosti pojasa.

E da si prije došao, baš mi je trebao taj senzor položaja sica.

Link to post
Share on other sites

pitao sam i u servisu iako ne mogu sa sigurnošću reči isto su mišljenja da bi to trebalo biti Ok, da su žice na istom mjestu

Link to post
Share on other sites

nažalost ništa od transakcije, prodavatelj misli da bi aribag trebao nakon spajanja ponovo kalibrirati i da se on s time ne želi zafrkavati tj ulaziti u rizik da se aktivira airbag a iskreno niti ja

Link to post
Share on other sites

ne razumijem se u to, ja sam mislio da je plug and play (možda i jesu), volio bi te siceve staviti (gt line) ali neda mi se ulaziti u rizik da ih uzmem pa da na kraju ipak nisu kompatibilna

Link to post
Share on other sites

Ma kakva kalibracija? Tvoj komp za airbag šalje signal airbagu koji je spojen, što njega briga koji je?

Puno puta sam odspajao i spajao te konektore i nikad ništa, pa tome i služe da se spajaju i odspajaju. Probaj na licu mjesta ako ne paše ništa od kupnje.

Baš na ekipi što se ništa ne kuži servisi i zarađuju.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

nebi to htio sam raditi (znam da nije neka nauka) ali svejedno. mislio sam da će prodavatelj to narapviti (bavi se sa prodajom djeloav) ali neće. a ne prodaj use baš u blizini

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..