Jump to content

Clio 2 storia 1.2


goran_sch

Recommended Posts

S vremena na vrijeme alnaser radi ali neće upaliti pa treba nekoliko puta probati i onda upali i nakon toga opet pali normalno

Link to comment
Share on other sites

Novi dode 150 kn u tokicu cca.

Senzor radilice

Link to comment
Share on other sites

auto od mame, bio je taj kvar kao što je vepparr rekao pogodio u sridu i hvala na savjetu još jednom. jer da mu mama to nije rekla nebi našao kvar jer je kod njega naravno auto palio bez problema kako to obično biva

neki kineski košta 130-140 kuna ali ga nije bilo a "original" je bio 230

inače postavio sam pitanje baš na temu servisa (nakon što me po mojem mišljenju majstor oderao i na rukama i na djelovima z tri sata posla oko 1500 kuna)  koliko inače majstori deru što ruke što kroz djelove ali na žalost se nitko nije očitovao o tome

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ubacujem se u temu vezano isto za Clio Storia.

Kod prvog paljenja svaki dan se čuje hrapavi zvuk kao da nešto struže, našao na yt sličnu stvar...čuje se na 20. sekundi videa ispod. Znači odmah nakon okretanja ključa ide taj zvuk, nakon par paljenja čuje se sve manje pa skoro ništa ali po prvom paljenju obavezno se čuje.

https://www.youtube.com/watch?v=Bu7IogwHiyU

 

Clio Storia 2009, prošle godine veliki servis promjena vodene pumpe, akumulator još originalan...

Edited by lukas
Link to comment
Share on other sites

Bendiks (zupčanik koji pokreće zamašnjak) na anlaseru, a vjerojatno nije dobro podmazan. Isti problem imam i ja (već bar 2 godine), a nikako to dat složit :) 

Link to comment
Share on other sites

ovo izgleda kao da solenoid na anlaseru ne otpusti na vrijeme. to se na yugichima događalo ako si držao ključ i dalje nakon što je auto upalio.

Link to comment
Share on other sites

auto od mame, bio je taj kvar kao što je vepparr rekao pogodio u sridu i hvala na savjetu još jednom. jer da mu mama to nije rekla nebi našao kvar jer je kod njega naravno auto palio bez problema kako to obično biva

neki kineski košta 130-140 kuna ali ga nije bilo a "original" je bio 230

Drago mi je da sam pomogao. Ovo je inače klasični kvar na Renaultu, a koliko sam pratio i na drugim autima. Iskustvo posjedovanja 3 renaulta u obitelji - neprocjenjivo :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.