Jump to content

Talisman Zen 1.6 dci


BRKO

Recommended Posts

Stvarno steta, zapravno nevjerojatno... da te vase rijeci citam od nekih novinarcica il u jutarnjem, reko bi bullshitt... a kad ono omg!

Brko, jel pokaze ko imalo srama kad ti predaju auto, a ti se na prvom raskrscu okreces i vracas s istim problemom? Jel oni probaju to kaj su napravili???

Link to comment
Share on other sites

Nema srama, isprike, nista, taj dio za vozacko sjedalo cekam preko mjesec dana, uglavnom servisom nisam odusevljen.

Oni su napravili sto su znali, navodno su sve promjenili i sada valjda zovu RNH da dodju pregledati auto...

Vidjet cemo kako ce se razvijati prica

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nakon 4 dana preuzeo sam auto, stigle su skare sjedala i to je zamjenjeno te je sjedalo sada ok.

Sto se tice lupanja u ovjesu narucena je cini mi se osovina volana ili tako nesto jer su vidjeli da ima malo lufta, posto je ima samo u Francuskoj ceka se 10 do 12 dana, cisto sumnjam da ce to rjesiti problem ali vidjet cemo

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema srama, isprike, nista, taj dio za vozacko sjedalo cekam preko mjesec dana, uglavnom servisom nisam odusevljen.

 

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

o kojem je servisu rijec? 

Link to comment
Share on other sites

Napominjem, nisam razocaran sa servisom oni rade kako znaju, radi se o Baoticu

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Promjenjena osovina volana, auto preuzet u petak, naravno problem jos uvijek.

Nisam idmah vratio auto iz tri razloga:

1. Bio sam previse ljut

2. Htjeo sam pravno misljenje

3. Trebao mi je auto za vikend

Nastavlja se saga sutra...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Toliko da sam nazalost poceo gledati drugi auto

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Šteta, pomalo žalosno. Ne znam jel oni uopće testiraju te aute prije nego ih puste u prodaju? Znam da BMW testira svoje nove modele po cijeloj Europi, odrade veliku kilometražu u kratkom vremenu da vide kak se auto ponaša na cesti i obično ih zamaskiraju u crno bijelu foliju da ne otkre novi dizajn. Valjda će te probleme riješiti na redizajnu kako to obično biva. Vjerojatno nisi jedini koji želi promijeniti auto, masu ljudi je odustalo tako od Renaulta.

Ovak to zgleda kod BMW-a:f1e6ff82dc4b22c1e1778efc62cbe422.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, 

ja sam novi na forumu i zamolio bih za par komentara za Talismana 

da krenem redom, vlasnik sam Talismana 1,6, 130 KS, automatik EDC , star 5 mjeseci, prešao 9000 km

mogu reći da sam u globalu zadovoljan sa vozilom i da u suštini zadovoljava moje potrebe i kao pozitivne stvari bih nabrojao: pouzdan i štedljiv agregat, sasvim solidan EDC mjenjač koji je ako ne identičan DSG onda vrlo sličan i najpribližniji od svih automatskih mjenjača (imao sam Audi A6 sa ovim mjenjačem pa mogu porediti), zatim odličan prtljažnik od 608 l, odlična svjetla led pure vision sa funkcijom automatskog paljenja dugih svjetala ... Ovo su za mene najznačajnije prednosti a mane su sljedeće:

- konstantno lupkanje ili neka vrsta škripanja eneterijera, ovo ne znam ni kako bih najbolje objasnio ali nešto kao da u svakim vratima imate neku kockicu ili igračku koja se pomjera pri svakoj neravnini i stvara vrlo ružan zvuk. 

- problem starta motora - da li se ovo nekome dešavalo? Jednostavno prilikom prvog starta ( u toku dana) prvo što primjetite je tvrda kočnica i kada se pritisne dugme start pale se sve lampice (osim lampice grijača, to sam kasnije primjetio) kao prilikom normalnog paljenja međutim tu se sve i završava, nema verglanja i paljenja motora. Da ne dužim puno kada se upali vozilo ) poslije intervencije AMK sve se vraća u normalno stanje. U nekom drugom postu ću kasnije ovo detaljnije objasniti i šta je sve rađeno ako nekoga interesuje (ali bez ikakvog napretka) međutim sada samo da pitam da li je neko imao ovakav problem. Napominjem da u ovakvim slučajevima ste u potpunoj blokadi, ne možete vratiti mjenjač u ler (bez intervencije na mjenjaču) i ne možete spustiti ručnu kočnicu.

 

Link to comment
Share on other sites

koliko sam shvatio kod vas je manuelni mjenjač pa ovakve stvari u suštini se i ne mogu ni desiti.

prilikom starta motora morate pritisnuti pedalu kočnice (kod manuelnog pedalu kvačila) da bi uopće vozilo startalo, pritiskom na pedalu kočnice aktivirate mikroprekidač koji daje signal elektronici i vozilo normalno starta. To je sve u normalnim uslovima i tada pedala kočnice ima hod od nekih 3-4 cm, međutim problem je što se desi da kočnica "otvrdne" i u tom slučaju njen hod je max 1-2 cm pa samim tim nema pritiska na mikroprekidač i vozilo ne može da starta. U početku se sumljalo na elektroniku, međutim kada sam shvatio u čemu je problem onda je to rješeno tako što u tom slučaju izvršim jači pritisak na pedalu kočnice da aktivira mikroprekidač i kao što sam ranije naveo poslije toga je sve uredu. Bitno je napomenuti da se ovo dogodi recimo jednom mjesečno i nema pravila (ovo sam sve apsolvirao na mom primjeru pa eto ako nekom ne daj Bože zatreba da zna).

Međutim, ovim problem nije riješen i ja sam i dalje ubijeđen da je problem do serva ili vakum pumpe jer ne bi ni smjelo ni trebalo da kočnica postane odjednom tvrda poslije stajanja vozila 8 sati ili maksimalno jedan dan, samo ne znam kako to dokazati. Napominjem da su ljudi u servisu vrlo korektni ali da i oni sami ne znaju šta da rade, nezgodno je mjenjati nešto što je "ispravno", jer svaki put kada ja dođem u servis to radi bez ikakvih problema. 

Da li neko zna malo više o servu i vakum pumpi, zašto kočnica postaje tvrda, koliko je to opasno ...? 

ovo me već počelo i nervirati i brinuti jer ipak se radi, po mojoj procjeni o kočnicama

Hvala unaprijed, 

Link to comment
Share on other sites

Možda treba podesiti položaj mikroprekidača pod pedalom kočnice.

Normalno da papučica kočnice otvrdne nakon dužeg stajanja.

Link to comment
Share on other sites

nikad nije duže stajao od 24 sata, ja mislim da ovo ne bi smjelo da se desi ni nakon 15-20 dana stajanja 

čak mi se jednom desilo nakon 8 sati stajanja vozila, ujutro sam normalno upalio i došao na posao, poslije podne na parkingu kočnica tvrda

mislim da ovo nije normalno 

u svakom slučaju hvala

Link to comment
Share on other sites

Imaš dva moguća rješenja, ako je podešeno da se automatski zateže parkirna, treba prebaciti na ručno zatezanje, uradi se preko CLIP dijagnostičkog uređaja. 

Druga opcija je 

seated-leg-press-workout-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

hvala, ovo drugo je u primjeni

kada je u pitanju ovo prvo nažalost kod talismana se ne može isključiti opcija automatskog zatezanja parkirne kočnice (tako mi je rečeno u ovlaštenom servisu, jer sam to tražio odmah čim sam ga kupio neovisno o ovom problemu), mada u suštini i ne shvatam kako bi se time (evo i da postoji opcija i da može) riješio problem. Samo bih olakšao u slučaju da ne može se upaliti nikako mogućnost utovara na šlepu, što je i te kako od pomoći

Link to comment
Share on other sites

hvala puno, čuo sam za ovog momka ali ne bih baš to radio, ipak radi se o vozilu starom 5 mjeseci, pod garancijom, a valjda i ovi iz ovlaštenog servisa nešto znaju

opet ponavljam to bi mi bilo od izuzetnog značaja ali to ne bi riješilo problem, ja sam kao laik ubjeđen da je ovdje neki problem u servu ili vakum pumpi, nije prirodno i normalno da kočnice "otvrdne" poslije par sati stajanja vozila neovisno da li je parkirna zategnuta ili otpuštena

 

Link to comment
Share on other sites

To je sasvim normalno, isto kao što je normalno da gumaM pošalje ljude Edvinu kad nisu sigurni kako riješiti problem, ali i obrnuto. Možeš reći tim u gumi da su ti u drugom ovlaštenom rekli da se može isključiti, treba ući u opcije parkirne kočnice i tu se isključi automatsko zatezanje kod odabira položaja mjenjača u P.

Inače, moja supruga koja je ispod 50 kg sasvim normalno stisne kočnicu nešto jače i upali. ?

Inače taj momak je renault cotech i bivši šef ovlaštenog servisa. ?

Link to comment
Share on other sites

vidite, stvarno zahvaljujem na komentaru

čuo sam sve najbolje o Edvinu ali vozilo je u garanciji, plaćeno preko 26.000 EUR a Edvin nije ovlašteni serviser i nema logike da se igram i vozim vozilo bilo gdje osim u ovlašteni servis

kada je u pitanju pritisak na kočnicu vjerovatno niste najbolje shvatili opis problema, i nije problem u snazi pritiska na kočnicu već je problem sigurnosti i pouzdanosti kočionog sistema (usput imam 120 kg i nije problem "provaliti" kočnicu :) ).

Znači kada vozite vozilo 5 mjeseci i imate normalnu mekanu kočnicu i prilikom startanja motora i prilikom vožnje onda vam je nenormalno kada se pojave ovi problemi "tvrde" kočnice. Da je takva kočnica (tvrda, u momentu starta) od samog početka onda bih to smatrao normalnim da trebam malo jače pritisnuti kočnicu prilikom startanja motora. Ja kao laik nisam ni znao da ima neki mikroprekidač iza pedale kočnice i koji daje signal (između ostalih) za start motora, a vjerujem da to ne zna ni većina drugih vozača da nazovemo običnih korisnika motornih vozila. Zbog toga ostanete na cesti misleći da vam je "crkla" elektonika, akumulator ..., jer vam ne pada na pamet da bi to mogao biti neki mikroprekidač koji treba da dotakne pedala kočnice a isti opet ne može da dotakne ta pedala jer je kočnica odjednom i iz nejasnih i nerazumljivih razloga postala "tvrda", i meni sada kao običnom laiku treba u tom trenutku da padne na pamet "pritisni jače kočnicu" bez obzira što to do sada nisi nikada radio. Ovim sam malo sada pokušao da slikovitije objasnim.

u svakom slučaju hvala na komentarima, teško da ću saznati rješenje problema ali se nadam da će ovaj moj slučaj možda nekome pomoći da ne ostane iz bizarnog razloga na cesti

 

Link to comment
Share on other sites

Da li je problem u stiskanju kocnice nakon iskljucivanja motora? Pokusaj stati, ugasiti, stisnuti kocnicu nekoliko puta pa vidjeti da li ga mozes upaliti.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetu, Vi ste shvatili u čemu je problem i ovo što predlažete je otprilike i simulacija mog problema. Odgovor je DA, pokušao sam upravo ovo što ste rekli, u početku je kočnica mekana i nakon 5-6 pritisaka postaje trvda, što je i normalno. Očekivao sam da tada vozilo neće upaliti, međutim upali a šta je razlog ne znam, da li je ipak to manje "tvrda" kočnica pa ima veći hod ili mikroprekidač ima neki tajming (memoriju) pamćenja (jer se sve to dešava u par desetina sekundi) ne znam ali u konačnici vozilo se upali u ovom slučaju. Međutim to mi više i nije problem, znam kako da upali i to me manje brine. 

Glavno moje pitanje je zašto se iz kočionog sistema gubi zrak odnosno zašto kočnica uopšte postaje tvrda?

U međuvremenu sam pozvao g-dina Edvina po preporuci @direstraits (zahvaljujem) i stavrno je čovjek pravi majstor (nadam se da ne griješim). Odmah je u telefonskom razgovoru shvatio da je problem mehaničke prirode, da nije vakum pumpa i pretpostavlja, znači pretpostavlja ne tvrdi, da bi problem mogao biti nepovratni ventil na crijevu od serva, sa napomenom da ventil nije neispravan totalno već da ima neke čudne anomalije tipa da možda nije dobro stegnuto crijevo ili neke nečistoće. Meni se ovo čini vrlo logičnim objašnjenjem.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.