Jump to content

Jedno glupo pitanje, gdje se uliva ulje ?


cropape

Recommended Posts

Ovih dana idem na tehnički i vidim da mi je motorno ulje na minimumu.
Sad bi kupio jednu litru i nadopunio ga, ali nečete vjerovat neznam gdje se uliva.
Da li se uliva u onu rupu gdje stoji šipka za mjerenje ?

Zaboravija san napisat, radi se o Renault clio 1.4

 

Link to comment
Share on other sites

Al nemoj nalit cilu litru, nego koliko triba. I auto na ravno stavi

Poslano sa mog GT-I8262 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako neznas do se toci ulje odi u servis, da nesto ne podje krivo... Npr krivo ulje, previse ulja, mozda nebi bilo ni lose sve promjeniti ako ga dosta fali... Kad je zadnji put mjenjano?

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Skineš dio s brojem 710 i naliješ ulje u šuplju crnu rupu. 

Link to comment
Share on other sites

ne diraj ništa..

šalim se, žuti čep lijevo, sve što je žuto možeš sam koristiti, znači ulje i tekućinu za stakla. možeš i dirati ovaj natpis 16v ako je 16v motor..

 

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Cek jel ovo neko namjerno *ebe ljude u mozak ili kaj? Velika vecina postova doticnog su zesce nebuloze i smrde mi na podjebavanje po forumu.

Tocenje po 5 litara goriva. Sam cisti neki senzor na motoru, ali ne zna kaj je i di se nalazi zvono getribe trazi da mu se poslika i pokaze. Sad ne zna gdje se toci ulje. 

 

Neko tera finu zajebanciju izgleda...

Link to comment
Share on other sites

Koji odgovori ovdje su bili/jesu glupi?

Link to comment
Share on other sites

Čovjek je malo stariji i super je što ga te stvari uopće zanimaju i što se zna služiti internetom.

Link to comment
Share on other sites

Cek jel ovo neko namjerno *ebe ljude u mozak ili kaj? Velika vecina postova doticnog su zesce nebuloze i smrde mi na podjebavanje po forumu.

Tocenje po 5 litara goriva. Sam cisti neki senzor na motoru, ali ne zna kaj je i di se nalazi zvono getribe trazi da mu se poslika i pokaze. Sad ne zna gdje se toci ulje. 

 

Neko tera finu zajebanciju izgleda...

Čoviče, nije zajebancija pitam zato jer bi tija neke stvari sam napravit koje su jednostavne ali nisam nikad to radija i radi opreza pitam ovde na forumu.

Zašto bi auto vodija u mehaničara za dolit 0,5 l ulja (i plačat to) ako to nije neki problem, a kad ga budem vodija u mehaničara (tokom godine) onda ču mijenjat svo ulje i filter.

I u prijašnjim topicima sam postavlja pitanja jer me zanimalo da li ja neke stvari mogu sam uraditi a ne za svaku sitnicu ič u mehaničara, kao moj prijatelj šta plača mehaničara da mu zamijeni svječice i slično

 

Link to comment
Share on other sites

Di živiš prika? Ako si blizu Kaštela ja ti pokazem di je cep

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Thanks stari, u Splitu san, ako se odlučin javiču ti se. Koliko san smantan, nebi me čudilo da ulijen ulje u hladilo za vodu.

 

Link to comment
Share on other sites

radije ništa ne diraj. ako je između min i maks, ok je.

Link to comment
Share on other sites

Sam ti nalij po pol litre u sve rupe koje naletiš:)

Obavezno odi do mehaničara i onda pogledaj gdje će ljevat. To će ti besplatno napravit.

Svjećice ćeš ti sam mijenjat na mašini sa alu blokom ??

Sjebat ćeš motor jer ako se ne znaš informirat u korisničkom priručniku gdje je čep za ulje nego prvo pitaš na forumu - samo se mani bilo kakvih akcija ispod haube.

Najpametnije.

Znam tipa koji je sjebo kosilicu nepravilnim stezanjem svjećice - tako da....

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima da li je blok od aluminija gize ili sira sa svjecicama??

 

 

Ako ti mehanicar naplati brzi tecaj di se koje tekucine ispod kojeg cepa nalijevaju onda je stvarno supcina. Nismo svi takvi :wavey:

Link to comment
Share on other sites

Zato jer je frajer na toplom motoru zatezao - pretegnuo i sjebao navoj. Zato kaj se svaka svjećica steže na vrlo malo Nm....ili ono tipa 180st ili manje.
A tko od normalnog pučanstva ima moment ključ sa malo Nm ?
A ako čovjek pita gdje ću uljevat ulje onda je bolje da svjećice ne dira...(napisao je gore da mu kolega ide bezveze kod mehaničara da mu svjećice promjeni).
Pa ako je pametan neće to sam raditi.

Čuo sam da R. Modus nema čep za ispust nego moras usisavat ulje kroz otvor šipke....možda je slično i kod uljevanja, ne znam :)

Link to comment
Share on other sites

Svjecice idu u glavu a ne u blok!

Glave su od aluminija(na starim autima su bile i od gize) a materijal bloka motora nema nikakve veze sa svjecicama niti na koliko se stiscu, nikad ali nikad nisam stisnuo svjecicu sa kilokljucem. Ako nemas osjecaja ne diraj i gotovo.

Link to comment
Share on other sites

No laci postoje osobe koje neznaju ni zarulju zamjeniti bez moment kljuca. Jer kednostavno nemaju osjecaj.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Svjecice idu u glavu a ne u blok!

Glave su od aluminija(na starim autima su bile i od gize) a materijal bloka motora nema nikakve veze sa svjecicama niti na koliko se stiscu, nikad ali nikad nisam stisnuo svjecicu sa kilokljucem. Ako nemas osjecaja ne diraj i gotovo.

Lapsus za blok. Odgovaram samo da odgovorim na glupi komentar dok sam na poslu.

Shvatio si što sam htio reći ili nisi ?

Pričamo da netko tko ne zna gdje natočit jebeno ulje priča o tome da zašto bi njegov kolega plačao izmjenu svjećica.

Da. Ti kao mehaničar imaš osjećaj za zategnut kak spada. Sumnjam da ih ima onaj koji traži rupu za ulje i pita na forumu, a ne zna za priručnik o vlastitom autu.

Ajmo sad još malo pametovanja da su svjećice na glavi, a ne u bloku.

Kolegi moderatoru evo jedna slika:

43345875787a1c2da5afdac247161174.jpg

Možda niste čuli za slučajeve da su ljudi sjebsli navoje na kosilicama, skuterima, autima radi izmjene svjećica kad je motor bio topli. Ili ju pretegnuli, pa sjebali svječicu.

Poanta je valjda sad shvaćena.

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam bio ni sarkastican niti ista slriveno vec doslovce. Postoje ljudi koji bez moment kljuca neznaju apsolutno nista stegnut....

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne brini znam za slucajeve i od mojih kolega u firmi(mehanicari sa po 35god staza??) da sjebu navoje ili slome svjecicu u glavi ili slomi kolonetu(przonjeru, brezon..) od kotaca koji se stiscu na 65kg ili zatuce vijak m12 1.5 di ide m12 1.25..da ne idem dalje a mogao bi pisati situacije najmanje do ujutro..tip ljudi koji znaju 5 stvari napraviti cijeli zivot i ako je nesto novo a jbte zasto bas ja to moram..ili gleda kako radim servis na plinskom kamioncicu i cudi se od kad u dizele stavljaju svjecice i bobine

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.