Jump to content

Rondanje (nekog remena?) pri radu motora


Luka

Recommended Posts

Megane II, 2004., 1.6 16V, pali, radi i vozi normalno, od jučer pri radu motora čuje se rondanje (nekog remena?). Prilažem snimku na kojoj se, nadam se, dobro čuje to što pokušavam opisat. 

Inače, uredno servisiran, zadnja izmjena zupčastog i svega što ide uz to je bila prije 3 godine.

Ideje što bi moglo bit i kako se liječi?

File_13-06-2017,_09_59_49.mov

Link to comment
Share on other sites

koliko ima kilometara ?

To baš zvuči ko varijator( varjabilna remenica, varijator faze) ne znam kak ga još zoveju

dok se pali zna onak stresti ili nešto zalupiti ?

 

Da loša strana je da to dođe cca 200e

Edited by Matija_vz
Link to comment
Share on other sites

215 tkm.

Bio sam sad u (ovlaštenom) servisu, nisu odmah mogli uzeti auto u detaljnu obradu, ali temeljem zvuka i dodatno mog opisa 99% dijagnoza je varijabilna remenica.

Rečeno mi je da zamjena tog dijela vuče raskopavanje jednog dijela motora, vađenje zupčastog remena koji onda je isto preporučljivo mijenjati kao i, pretpostavljam, sve ostalo što se uobičajeno mijenja kad se mijenja zupčasti. Dakle, malo veća investicija.

Inače, zupčasti i sve ostalo mijenjano je prije tri godine. Gledam račune, na prvoj promjeni zupčastog (2009., pet godina starosti auta) zamijenjena mi je i varijabilna remenica, a 2014. (deset godina starosti auta) nije.

Temeljem čega se donosi odluka mijenjati li varijabilnu remenicu pri promjeni zupčastog?

Pitao sam jel' auto u voznom stanju, rečeno mi je da je. Servisiram auto uglavnom u Sloveniji pa me zanimalo mogu li sigurno proć 70-80 km. Moram priznat da mi je malo frka vozit s tim rondanjem u motoru.

Link to comment
Share on other sites

da da ako se rastavlja sve preporučuje se zamjena svega šta ide s tim, od vodene, zupčastog,španera, varijatora a možda čak i semeringe. Kad je to sve vani pa da nemoraš sljedećih 5godina ništa dirati oko toga ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ej ;) 

došao danas s mora i čujem neko roktanje u području motora, znači Zadar.- Varaždin bez problema autoput 130km/h bez problema. "Roktanje" se čuje samo između 1900 i 2200 okretaja ispod i iznad sve u redu. Auto pali na prvi zub, vuče i sve je ok. Varjabilna remenica je mjenjana ni prije 20 000km zajedno sa zupčastim. Da li ona otkazuje nakon to malo vremena ili se ne podmazuje dobro ? Ima tko kavu ideju ? Servis napravljen prije 9000km

I još šta sam primjetio kad ubrzava sve je dobro ali kad se spuštam s brijega i kočim motorom čuje se baš na tim okretajima. 

Na videu se čuje to rondanje 00.14  do 00.27

Znam da varijator dođe onako 200e ko od šale plus zupčasti i rolica nekih 1500kn i još mehaničar jer nisam baš s takvim stvarima doma. 

VID_20170821_191638_s01.mp4

Link to comment
Share on other sites

nova varijabilna remenica kod lagerosa..900 kn!

zamjenska ? Doduše sutra idem mehaničaru za točnu dijagnozu, Našao sam čak i na njuškalu. E a se zna točni kataloški broj remenice ? 

Link to comment
Share on other sites

Pojma nemam pazi sad ovo kad je hladan sve OK ali cim dođe na radnu temperaturu eto rondanja o.O 

Link to comment
Share on other sites

meni je na hladno rondala par sekundi dok pritisak uljna pumpa nije digla , i to ne svaki dan...možda 4,5 puta na mjesec..več od 30 tkm..sam primjetio..a promjenio sam ju na 120 tkm. ,stim da od 30 tkm, je to možda bilo jednom u mjesec..kasnije se to s vremenom pojačavalo

Edited by viry
Link to comment
Share on other sites

ne znam nisam pametan, sad sam došao od mehaničara veli nema ni on pojma, a fora je u tome da tak dugo nije bilo rondanja dok se nije onako pošteno zagrijal, moguće da je ulje rijetko ? I to rondanje je samo on 1900 do 2200 okretaja. Veli mehaničar može biti i onaj senzor (zavojnica) koja regulira ulje u njemu.  Ali da je varijator bi onda i kod paljenja zezal, i ne bi bio tak poletan ? Jer meni sve radi sasvim normalno samo to rondanje me malo plaši.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eto ja malo pametniji (valjda). Kupio zavojnicu (senzor) kako god od varijatora faze. Zamjenim ga, ali kad je auto bio topao, probna vožnja super. Moje rondanje na 1900 do 2200 okretaja je prošlo. Trebalo mu je jedno vrijeme da si valjda procirkulira (ozrači) ulje i sad radi sasvim uredno. a i kad sam staru zavonicu izvadio i protresao se čulo škljocanje. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.