Jump to content

Safe mod Laguna II 1.9 dci 130


trobexx

Recommended Posts

Pozdrav svima

Imam problem, čim je temp.zraka iznad 24-25°C čuje mi se neko šuštanje kao da će se sve raspast. Kad krenem vozit auto mi dimi i na cca.150 km/h mi baci u safe mod, ograniči do 3000 rpm i brzina krene padat, auto nema snage. Izbaci mi check injection ali se ne pali lampica od DPF-a. Nekad kad mi krene u safe mod pustim gas i ponovno dam i onda kao da krene probijat dalje, kad probije onda diže do 210 normalno. Zna li tko u čemu može biti problem? Radi se o Laguni 1.9 dci 130 KS sa DPF, 2006.god.

Link to comment
Share on other sites

Moja je 1.9 96 kw 2006. Bacao mi je check injection pa u safe mode isto nije palio lampicu od dpfa ali je na kraju bio dpf. Zapusen toliko da kompjuter trazi zamjenu i nakon ciscenja. Nakon sto sam problem rijesio upali se lampica kad krene cistit

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moja je 1.9 96 kw 2006. Bacao mi je check injection pa u safe mode isto nije palio lampicu od dpfa ali je na kraju bio dpf. Zapusen toliko da kompjuter trazi zamjenu i nakon ciscenja. Nakon sto sam problem rijesio upali se lampica kad krene cistit

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Onda zamjena DPF-a? Bio sam na dijagnostici i za DPF izbacuje 4 greške od koje su 3 nepoznate. Planirao sam ga izvadit van i blindirat EGR, ne znam je li mi to pametno

Link to comment
Share on other sites

Kod mene uspio na kraju ocistit nakon par dana i neznam kolko ideja, a sto se tice vadjenja to ce morat netko strucniji odgovorit. Meni je receno da uklanjanje kosta 2500 sto je bilo malo manje od novog.koliko se sjecam, tako da bi ja stavio novi da ga nije uspio ocistit, ali kazem za taj dio bolje neko strucniji

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A jel netko pokusao protumaciti greska, ili odmah ti rekli da mjenjas skupi dio?

Spojiti na dijagnostiku i procitati greske moge svatko pa i ja, ali sjesti i vidjeti sto mjerenja kazu to nitko ne radi... Inace napisi greske i sa cim je citano pa da mozemo pricati :)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam poslao upit u dosta firmi koje rade remap, EGR i DPF off i traže me oko 1200 kn za uklanjanje EGR i DPF-a, a ako hoću i remap onda 2000 kn, ugl.svi se vrte do 300 eura sa svim.

Nisam greške zapisao, prijatelj ima automehaničarsku radionu pa sam kod njega odvezao za prvu ruku i onda je izbacilo jednu u kojoj sve piše, a druge 3 su bile nepoznate i onda smo preko kodova tražili u knjizi i na netu pa se ispostavilo da su isto od DPF.

Link to comment
Share on other sites

DPF nije električni sklop na kojeg je spojen ECU, nego njegov rad prate senzori oko njega. Kod svih grešaka treba vidjeti kakva očitanja daju senzori i prema tome dalje gledati. U neznam koliko slučajeva sam vidio da ljudi bacaju lovu na dijelove a ispadne sasvim nešto drugo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.